اخبار طلا لحظه ای - آخرین اخبار طلای جهانی - انس و بازار طلا

تعداد کل: 4090 صفحه 35 از 205
  •  رقابت شمش طلا با کیت کرونا برای پرواز! رقابت شمش طلا با کیت کرونا برای پرواز!

    پالایشگاه سوییسی والکامبی ماه گذشته پنج روز متوالی در تلاش برای انتقال یک محموله طلا از هنگ کنگ بود و دو بار این محموله در یک هواپیما بارگیری و سپس تخلیه شد.

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
  • روند نزولی قیمت سکه در ۱۴ اردیبهشت ۹۹روند نزولی قیمت سکه در ۱۴ اردیبهشت ۹۹

    هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (یکشنبه) با کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت نسبت به دیروز به مبلغ ۶ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان فروخته شد.

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • پیش بنی قیمت طلا: بازار از خوش بینی به صعود طلا دست برنداشتپیش بنی قیمت طلا: بازار از خوش بینی به صعود طلا دست برنداشت

    در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران با وجود کاهش هفتگی طلا، به افزایش قیمت این فلز ارزشمند در هفته جاری طلا خوش بین ماندند.

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
  •  منظور از حباب صندوق‌های قابل معامله طلا و سهام چیست؟ منظور از حباب صندوق‌های قابل معامله طلا و سهام چیست؟

    موضوع حباب صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله تنها به صندوق‌های با پشتوانه طلا محدود نمی‌شود و امروز نیز به حباب قیمتی صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهام اشاره شد. صندوق‌ها بر مبنای معیاری با عنوان (NAV (Net Asset Value ارزش‌گذاری می‌شوند.

    ۱۸ مهر ۱۴۰۱
  • قیمت سکه به کاهش اونس توجه کرد قیمت سکه به کاهش اونس توجه کرد

    در چهارمین روز هفته، دلار و سکه در دو سوی متفاوت حرکت کردند. شاخص ارزی توانست کمی از کف ۱۶ هزار تومانی فاصله بگیرد، حال آنکه سکه امامی به سوی سطح ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومانی عقب‌نشینی کرد.

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
  •  سهم طلا در سرمایه‌گذاری بلندمدت چقدر است؟ سهم طلا در سرمایه‌گذاری بلندمدت چقدر است؟

    دلار آمریکا به قیمتی بازگشته که در سه سال اخیر بی‌سابقه بوده است. در کوتاه‌مدت، قرار است اسکناس سبز دلار روند صعودی خود را بیشتر طی کند؛ چراکه بازارهای سهام دوباره تصحیح می‌شوند تا منعکس‌کننده شوک اقتصادی واقعی ویروس کرونا باشند.

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
  •  نفت درباره قیمت طلا چه می گوید؟ نفت درباره قیمت طلا چه می گوید؟

    قیمت نفت آمریکا هفته گذشته که فروشندگان نتوانستند با منقضی شدن قراردادهای ماه مه نفت را بفروشند، به زیر صفر سقوط کرد و قیمت طلا را تحت تاثیر قرار داد.

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • پیش بینی قیمت طلا: طلا خیال عقب نشینی نداردپیش بینی قیمت طلا: طلا خیال عقب نشینی ندارد

    در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران با ادامه اثرات اقتصادی منفی شیوع کرونا و تقاضا برای خرید داراییهای امن، به افزایش قیمت طلا خوش بین بودند.

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • طلا در سرازیری کاهش قیمت افتادطلا در سرازیری کاهش قیمت افتاد

    قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار در پی طرح آمریکا برای بازگشایی اقتصاد خود به پایینترین حد در یک هفته اخیر نزول کرد.

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • طلافروشی‌ها و بازار طلا از امروز باز خواهند شدطلافروشی‌ها و بازار طلا از امروز باز خواهند شد

    ی روز تا آن سطح پایین رفت ولی به یکباره با افزایش خریدها افزایشی شد و حتی گفته می‌شد پس از ساعت ۴ بعدازظهر به کانال ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نیز رفته است. باید دید با آغاز به کار سکه و طلا فروشان از روز جاری وضعیت معاملات چه تغییری خواهد کرد....

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
  •  طلا درگیر مثلث دوسویه طلا درگیر مثلث دوسویه

    طلا در حال کلنجار رفتن با مرز روانی ۱۷۰۰ دلاری است که منجر به ایجاد وضعیتی مثلثی شده که نوسانات حول این مرز نشانگر این وضعیت است. در صورتی که خطوط مقاومتی یا حمایتی قدرت بیشتری نسبت به یکدیگر بروز دهند، مثلث می‌تواند افزایش یا کاهشی شود.

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • پیش بینی قیمت جهانی طلا در هفته آتیپیش بینی قیمت جهانی طلا در هفته آتی

    در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، کارشناسان وال‌استریت همچنان به افزایش قیمت طلا خوش‌بین بودند؛ با این حال از شور و حرارت آنها کاسته شده بود و شماری عقب‌نشینی این فلز ارزشمند پس از صعود به بالاترین قیمت هفت سال اخیر را پیش‌بینی کردند.

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
  •  دلار مانع صعود قیمت طلا شد دلار مانع صعود قیمت طلا شد

    قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی در پی رشد ارزش دلار و سودگیری سرمایه‌گذاران، اندکی کاهش یافت اما نگرانی‌های اقتصادی افت قیمت این فلز ارزشمند را محدود کرد.

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
  •  طلا در کمین قله ۱۸۰۰ دلاری نشسته است طلا در کمین قله ۱۸۰۰ دلاری نشسته است

    ز دست می‌دهد. حتی اگر اقتصاد اروپا در نیمه دوم سال بهبود یابد، تولید ناخالص داخلی در کشورهای اروپایی همچنان ۲/ ۵ درصد کاهش در سال را نشان خواهد داد. ایتالیا و اسپانیا که به بزرگ‌ترین مراکز گسترش این ویروس در اروپا تبدیل شده‌اند، بیشترین فروپاشی اقتصادی را متحمل می‌شوند....

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
  •  تداوم روند افزایشی قیمت اونس طلا در هفته پیش‌رو؟ تداوم روند افزایشی قیمت اونس طلا در هفته پیش‌رو؟

    مه روند افزایشی قیمت طلا در هفته جاری ابراز خوش‌بینی شد. ...

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۹
  • اطمینان بازار به ادامه روند افزایشی طلااطمینان بازار به ادامه روند افزایشی طلا

    اری ابراز خوش‌بینی کردند....

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۹
  • قیمت طلا به بالاترین سطح یک ماهه رسید: رشد هفتگی ۳.۸ درصدقیمت طلا به بالاترین سطح یک ماهه رسید: رشد هفتگی ۳.۸ درصد

    به دنبال بسته عظیم مشوق مالی فدرال‌رزرو برای تقویت اقتصاد آمریکا در برابر تأثیرات ویروس کرونا، قیمت طلا بیش از ۲ درصد جهش کرد و به بالاترین سطح یک ماهه خود رسید.

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۹
  • قیمت طلا به بالاترین سطح یک ماهه رسیدقیمت طلا به بالاترین سطح یک ماهه رسید

    با نگرانی از این که تعطیلی‌ها و محدودیت‌های لجستیکی ناشی از ویروس کرونا انتقال به موقع طلا به آمریکا را با مشکل مواجه کند، قیمت پیش‌خرید طلای آمریکا یک درصد جهش کرد.

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۹
  • طلافروشی‌ها تا ۲۰ فروردین تعطیل هستندطلافروشی‌ها تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تاکید بر تعطیلی واحدهای این صنف تا ۲۰ فروردین گفت: هیچ طلافروشی حق فعالیت تا بیستم ماه جاری را ندارد و در صورت مشاهده برخورد جدی صورت می‌گیرد.

    ۷ دی ۱۴۰۱
تعداد کل: 4090 صفحه 35 از 205
نتایج یافت شده: 0 مورد