اخبار طلا لحظه ای - آخرین اخبار طلای جهانی - انس و بازار طلا

تعداد کل: 4090 صفحه 96 از 205
  • طلا از کف قیمت سه‌ماهه اندکی بالا آمدطلا از کف قیمت سه‌ماهه اندکی بالا آمد

    در پی افت دلار از اوج دو ماهه خود و سقوط بازارهای سهام، در معاملات روز چهارشنبه طلا با اندکی افزایش قیمت، از پایین‌ترین سطح سه ماه اخیر خود فاصله گرفت.

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
  • تکانه بازار بعد از سقوط طلاتکانه بازار بعد از سقوط طلا

    دوارکننده و مثبت اقتصادی در آمریکا با کاهش شدیدی روبه‌رو شده و به پایین‌ترین سطح در سه‌ماه‌ونیم اخیر رسیده است....

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
  • سقوط آزاد طلای جهانیسقوط آزاد طلای جهانی

    وز دوشنبه تا قیمت 1311 دلار افت کرده بود، عصر سه‌شنبه حضور در محدوده 1280 دلار را تجربه کرد. رشد شاخص‌های دلار و سهام و همچنین افزایش تعداد فروشندگان، مهم‌ترین عوامل سقوط روز گذشته بودند....

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
  • بزرگترین تولیدکنندگان طلای جهان بزرگترین تولیدکنندگان طلای جهان

    دفاتر ۱۲ شرکت بزرگ معدنی تولید کننده طلای جهان در ۷ کشور در ۴ قاره جهان واقع شده است. شهر تورنتو میزبان دفاتر ۳ شرکت بزرگ معدنی جهان است.

    ۱۳ مهر ۱۳۹۵
  • تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلاتقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا

    قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه در شرایطی با کاهش روبرو شد که گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تا پایان امسال بیشتر شده و نگرانی ها نسبت به بحران مالی دویچه بانک آلمان کاهش یافته است.

    ۱۳ مهر ۱۳۹۵
  • آمار اقتصادی قدرتمند آمریکا، طلا را نزولی کردآمار اقتصادی قدرتمند آمریکا، طلا را نزولی کرد

    در پی تقویت دلار پس از آمار اقتصادی فراتر از انتظار آمریکا،‌ در معاملات روز سه‌شنبه قیمت طلا به پایین‌ترین سطح دو هفته‌ای خود رسید.

    ۱۳ مهر ۱۳۹۵
  • دلار، طلا را زمین گیر کرددلار، طلا را زمین گیر کرد

    قیمت جهانی طلا امروز سه شنبه بار دیگر تحت تاثیر افزایش ارزش دلار آمریکا با کاهش نسبی روبرو شده است به این ترتیب قیمت هر اونس طلا در آغاز مبادلات امروز سه شنبه به کمتر از ۱۳۱۰ دلار رسیده که نسبت به روز گذشته ۴.۲۰ دلار کاهش داشته است.

    ۱۳ مهر ۱۳۹۵
  • بهای جهانی طلا با حداقل نوسان روبرو شد بهای جهانی طلا با حداقل نوسان روبرو شد

    قیمت طلا، پس از روند نزولی روز جمعه، امروز با شروع بازارهای جهانی با ثبات نسبی روبرو شده است.

    ۱۳ مهر ۱۳۹۵
  • قیمت طلا ۱۳۱۵ دلاری شدقیمت طلا ۱۳۱۵ دلاری شد

    کاهش نگرانی ها نسبت به بحران مالی دویچه بانک آلمان موجب شد تا قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه با کاهش روبرو شود ولی با آغاز مبادلات دوشنبه قیمت طلا با افزایش نسبی مواجه شده است.

    ۱۲ مهر ۱۳۹۵
  • چرا بازار طلا از جوش و خروش افتاده است؟ چرا بازار طلا از جوش و خروش افتاده است؟

    طلا پس از اینکه در شش ماه نخست سال ۲۰۱۶ بزرگترین رشد نیم سال اول در ۴۰ سال اخیر را ثبت کرد، سه ماهه سوم را با حدود ۰.۳ درصد کاهش به پایان رساند که نخستین کاهش سه ماهه در سال جاری میلادی بود.

    ۱۲ مهر ۱۳۹۵
  • امید بانکی به فصل سرد طلاامید بانکی به فصل سرد طلا

    این در حالی است که فلز زرد در فصل سوم سال جاری میلادی 4/ 0 درصد افت را برای خود ثبت کرد. با این همه، نباید فراموش کرد که ماه اول پاییز، ماه بدی برای طلا است....

    ۱۲ مهر ۱۳۹۵
  • روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانیروند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی

    موسسه سرمایه گذاری یو بی اس در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: حتی اگر فدرال رزرو آمریکا تا پایان امسال نرخ بهره را افزایش دهد، نرخ بهره واقعی در اقتصاد این کشور پایین خواهد بود و این مساله موجب ادامه روند صعودی قیمت طلا خواهد شد.

    ۱۱ مهر ۱۳۹۵
  • اکتبر بدترین ماه برای طلا استاکتبر بدترین ماه برای طلا است

    تجربه تاریخی نشان می دهد که تمایل سرمایه گذاران بین المللی برای خرید طلا در بازارهای بین المللی طی ماه اکتبر بر خلاف سپتامبر با کاهش محسوسی روبرو می شود.

    ۱۱ مهر ۱۳۹۵
  • پتانسیل طلای جهانی برای افزایش قیمت در هفته جاری پتانسیل طلای جهانی برای افزایش قیمت در هفته جاری

    نگرانی بازارهای مالی نسبت به مشکلات دویچه بانک آلمان باعث شد سرمایه‌گذاران و کارشناسان طلا در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز ثابت ماندن یا افزایش قیمت طلا در هفته جاری را پیش‌بینی کنند.

    ۱۱ مهر ۱۳۹۵
  • پیش‌بینی افزایشی کیتکو از قیمت طلا پیش‌بینی افزایشی کیتکو از قیمت طلا

    تازه ترین نظرسنجی کیتکو از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده تحت تاثیر نگرانی های مربوط به اوضاع بانکی اروپا با افزایش روبرو خواهد شد.

    ۱۱ مهر ۱۳۹۵
  • رشد 3 درصدی طلا در سه‌ماهه سوم سال رشد 3 درصدی طلا در سه‌ماهه سوم سال

    با توجه به افت طلا در معاملات پرنوسان روز جمعه و همچنین کاهش تقاضای طلا به‌عنوان یک دارایی امن، قیمت این فلز گرانبها در پایان هفته با افت مواجه شد. با این حال طلا در سه‌ماهه سوم سال 2016 رشدی 3 درصدی را تجربه کرده است.

    ۱۱ مهر ۱۳۹۵
  • طلا زیر فشار «سهام» طلا زیر فشار «سهام»

    وافق نهایی با وزارت دادگستری آمریکا برای پرداخت ٥,٤ میلیارد دلار جریمه نزدیک شده و این مسئله موجب کاهش نگرانی‌های بین‌المللی و افزایش نسبی ارزش سهام شد.البته این بانک هنوز با جریمه‌های سنگینی به خاطر فعالیت‌های غیرقانونی در بخش مسکن روبه‌روست. وزارت دادگستری آمریکا در ابتدا خواستار دریافت جریمه ١٤‌میلیارد‌دلاری از این بانک شده بود....

    ۱۱ مهر ۱۳۹۵
  • نخستین کاهش قیمت سه ماهه اونس طلا در یک سال گذشته نخستین کاهش قیمت سه ماهه اونس طلا در یک سال گذشته

    قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات جمعه گذشته با کاهش روبرو شد که علت اصلی آن افزایش نسبی شاخص سهام در بازارهای بین المللی بوده است.

    ۱۱ مهر ۱۳۹۵
  • محافظه‌کاری ترمز اونس را کشیدمحافظه‌کاری ترمز اونس را کشید

    وز جمعه روی قیمت 1316 دلار ایستاد تا سه ماه سوم سال 2016،‌ اولین فصل افت بهای طلا در سال جاری میلادی باشد. اونس روز جمعه از افت شاخص دلار نفع برد، اما رشد بازارهای سهام باعث خروج سرمایه از بازار فلزهای گرانبها و ضرر طلا شد. رشد روز جمعه بازارهای سهام دو علت داشت؛ اول توافق اعضای اوپک بر سر کاهش سطح تولید و دوم کاهش نگرانی‌ها پیرامون بحران «دویچه بانک»....

    ۱۱ مهر ۱۳۹۵
  • تحلیل بازار طلا در ۳ ماهه آخر سال 2016تحلیل بازار طلا در ۳ ماهه آخر سال 2016

    موسسه سرمایه گذاری میتسوبیشی اعلام کرد: گرچه قیمت طلا نسبت به جولای با کاهش روبرو شده ولی همچنان در مقایسه با روزهای پایانی سه ماه دوم ۲۰۱۶ میلادی افزایش یافته است.

    ۱۰ مهر ۱۳۹۵
تعداد کل: 4090 صفحه 96 از 205
نتایج یافت شده: 0 مورد