اخبار طلا لحظه ای - آخرین اخبار طلای جهانی - انس و بازار طلا

تعداد کل: 4090 صفحه 97 از 205
  • پیش بینی آمریکن بولیون از گرانی طلاپیش بینی آمریکن بولیون از گرانی طلا

    موسسه آمریکن بولیون پیش بینی کرد که در صورت پیروزی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قیمت هر اونس طلا تا سه ماه نخست ۲۰۱۷ میلادی به بیش از ۱۴۵۰ دلار افزایش خواهد یافت.

    ۱۰ مهر ۱۳۹۵
  • شروع افزایشی اونس در آخرین روز سپتامبرشروع افزایشی اونس در آخرین روز سپتامبر

    ث شده سهام آن از ابتدای سال ۵۰ درصد سقوط کند. ...

    ۱۰ مهر ۱۳۹۵
  • علت اصلی کاهش نرخ طلادر بازارهای جهانی علت اصلی کاهش نرخ طلادر بازارهای جهانی

    قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات روز جمعه با کاهش روبرو شد و در پایان مبادلات روز جمعه به ۱۳۱۷ دلار رسیده است که این رقم نشانگر افت ۰.۶۷ درصدی قیمت بود و علت اصلی آن افزایش نسبی شاخص سهام در بازارهای بین المللی بوده است.

    ۱۰ مهر ۱۳۹۵
  • قیمت جهانی طلا افزایش یافت قیمت جهانی طلا افزایش یافت

    انتشار گزارشی در مورد خروج سرمایه از بزرگ‌ترین بانک آلمان که تمایل برای ریسک را در بازار کاهش داده است، سبب شد تا قیمت طلا افزایش یابد.

    ۱۰ مهر ۱۳۹۵
  • طلا و سکه در سراشیبیطلا و سکه در سراشیبی

    ت های داخلی روند نزولی به خود گرفتند. این درحالی‌است که قیمت سکه با وجود کاهش چشمگیر قیمت طلا ، نوسان چندانی را تجربه نکرده است....

    ۱۰ مهر ۱۳۹۵
  • جوگیری طلا از بحران ژرمنجوگیری طلا از بحران ژرمن

    د. این بالاترین رشد هفتگی دلار از اوایل مردادماه بود. به گفته فعالان، افزایش نرخ حواله درهم مهم‌ترین عامل اثرگذار رشد روز پنج‌شنبه بود. با وجود این، برخی فعالان اعتقاد دارند که روند افزایشی این ارز در هفته جاری ادامه پیدا نخواهد کرد. به باور این دسته، در اولین هفته مهرماه، معامله‌گران به‌دلیل تعطیلی پیش‌روی بازارهای چین و آغاز ماه محرم ترجیح دادند که وارد بازار شوند و ارز خود را تهیه کنند. به اعتقاد این دسته، تقاضای یاد شده این هفته در بازار حضور نخواهد داشت، در نتیجه امکان رشد بیشتر دلار مشکل خواهد بود....

    ۱۰ مهر ۱۳۹۵
  • ۸ مهر ۱۳۹۵
  • دلایل افزایش قیمت طلا در بازار جهانیدلایل افزایش قیمت طلا در بازار جهانی

    یک تحلیلگر ارشد بین المللی تاکید کرد: بخشی از افزایش ۲۰ درصدی قیمت جهانی طلا از ابتدای سال ۲۰۱۶ تاکنون مربوط به نااطمینانی ها نسبت به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده است.

    ۸ مهر ۱۳۹۵
  •  سقوط طلا به کف یک‌هفته‌ای در پی تقویت دلار سقوط طلا به کف یک‌هفته‌ای در پی تقویت دلار

    پس از اینکه روز گذشته، اونس طلا بیشترین سقوط یکروزه خود را در یک ماه اخیر تجربه کرد،‌ در معاملات روز چهارشنبه هم طلا با افت قیمت به پایین‌ترین سطح یک هفته‌ای خود رسید.

    ۸ مهر ۱۳۹۵
  • زنی که بازار طلا را به هم ریختزنی که بازار طلا را به هم ریخت

    قیمت طلا در بازارهای جهانی به علت اینکه سرمایه‌گذاران کلینتون را برنده مناظره با ترامپ می‌دانند، کاهش یافت و اونس جهانی 1325.97 دلار فروخته شد.

    ۸ مهر ۱۳۹۵
  • دهن‌كجی طلای ايران به طلای جهانیدهن‌كجی طلای ايران به طلای جهانی

    قویت ارزش دلار آمریکا و شاخص سهام در بازارهای بین‌المللی رخ داد و سايه اين كاهش بر طلا در بازار ايران نيز افتاد، اما روند ملايم افزايشي دلار در بازار، از شدت كاهش طلا در بازار ايران كاست....

    ۸ مهر ۱۳۹۵
  • بهای جهانی اونس طلا تحت تأثیر دو عامل مهم بهای جهانی اونس طلا تحت تأثیر دو عامل مهم

    افزایش ارزش دلار آمریکا موجب شده است تا قیمت جهانی طلا و نفت با افت نسبی روبرو شود. قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین المللی با 1.70 دلار کاهش نسبت به روز قبل به کمتر از 1325 دلار رسیده است.

    ۸ مهر ۱۳۹۵
  • موضع‌گیری آمریکا علیه طلاموضع‌گیری آمریکا علیه طلا

    عمل کرده‌اند. اونس طلا روز دوشنبه در انتظار برگزاری نخستین مناظره میان هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ با یک دلار رشد روی قیمت 1338 دلار ایستاد تا روز سه‌شنبه، تحت‌تاثیر پیروزی نسبی کلینتون در مباحثات به بهای 1327 دلار سقوط کند. ...

    ۸ مهر ۱۳۹۵
  • بازار طلا در انتظار کاتالیزور جدیدبازار طلا در انتظار کاتالیزور جدید

    تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که تقاضای فیزیکی در بازارهای بین المللی به خصوص کشورهای نوظهور و در حال توسعه با کاهش روبرو شده و بازار طلا هم اکنون منتظر کاتالیزور جدیدی برای تعیین روند قیمت در روزهای آینده است.

    ۷ مهر ۱۳۹۵
  • کاهش طلا پس از نخستین مناظره آمریکاکاهش طلا پس از نخستین مناظره آمریکا

    نتایج مناظره اول بین کلینتون و ترامپ نشان می دهد که ظاهرا شانس نامزد دموکرات بیشتر از رقیب جمهوریخواه خواهد بود و این مساله موجب کاهش نسبی قیمت جهانی طلا شده است.

    ۷ مهر ۱۳۹۵
  • کاهش نسبی قیمت طلا در بازار جهانیکاهش نسبی قیمت طلا در بازار جهانی

    قیمت جهانی طلا در آغاز مبادلات امروز چهارشنبه با کاهش نسبی همراه شده که علت اصلی آن تقویت ارزش دلار آمریکا و شاخص سهام در بازارهای بین المللی بوده است همچنین افزایش ارزش دلار آمریکا نیز از عوامل دیگر افت نسبی قیمت جهانی طلا و نفت شده است.

    ۷ مهر ۱۳۹۵
  • رأی بازار جهانی طلا به هیلاری رأی بازار جهانی طلا به هیلاری

    ا اونس در نهایت روی قیمت 1338 دلار بایستد. ...

    ۷ مهر ۱۳۹۵
  • طلای جهانی نزدیک به ۱۳۴۰ دلار ایستاد طلای جهانی نزدیک به ۱۳۴۰ دلار ایستاد

    طلا در بازار جهانی به دنبال ریسک‌پذیرتر شدن سرمایه‌گذاران و بهبود بازارهای سهام از کاهش معاملات روز قبل، با کاهش قیمت روبرو شد.

    ۷ مهر ۱۳۹۵
  • پتک اولین مناظره ترامپ و هیلاری بر سر طلاپتک اولین مناظره ترامپ و هیلاری بر سر طلا

    تحلیل‌های اقتصادی نشان می‌دهند بازارهای بین‌المللی به‌خصوص طلا در هفته‌های آینده به‌شدت تحت‌تأثیر مناظره‌های انتخاباتی آمریکا، نااطمینانی جهانی و مشکلات بانکی منطقه یورو قرار خواهد داشت.

    ۷ مهر ۱۳۹۵
  • سکه در تابستان 880 هزار ریال گران شدسکه در تابستان 880 هزار ریال گران شد

    قیمت سکه بهار آزادی در فصل تابستان با 880 هزار ریال افزایش به 11 میلیون و 160 ریال رسید.

    ۷ مهر ۱۳۹۵
تعداد کل: 4090 صفحه 97 از 205
نتایج یافت شده: 0 مورد