هزینه تغییر چهره بازار خودرو رو داشت.اگرچه مشتریان ایرانی انتظار داشتند و هنوز هم دارند که بهواسطه همکاری مشترک خودروسازان داخلی و خارجی، محصولات با کیفیت و در عین حال «ارزان» در بازار کشور عرضه شود، با این حال به دلایل بالا (ارتقای استانداردها و ورود تکنولوژی جدید)، امکان رخ دادن چنین اتفاقی نیست.بهعبارت بهتر، هزینه تولید خودروها (چه مدلهای فعلی و چه پسابرجامیها) و قیمت نهایی آنها، از دو ناحیه داخلی و خارجی تحریک میشود و بنابراین دیگر نمیتوان انتظار عرضه محصولاتی با سطح قیمتی مناسب (ارزان) و توام کیفیت بالا را داشت. ...