ایجاد یک هلدینگ برای ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت

 ایجاد یک هلدینگ برای ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت
عضو هیات مدیره سازمان بورس از تشکیل یک هلدینگ برای ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت خبر داد.

عضو هیات مدیره سازمان بورس از تشکیل یک هلدینگ برای ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت خبر داد.

به گزارش ایسنا، معتمد در نشست برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت با بیان اینکه سرمایه شرکت‌های مذکور ۳۸۶ هزار میلیارد تومان است، اظهار کرد: بیشترین سرمایه ۳۶ هزار میلیارد تومان و کم‌ترین سرمایه نیز ۲۸۰۰ هزار میلیارد تومان است.


وی اظهار کرد: این شرکت‌ها توانمندی این را دارند که با انتخاب هیات مدیره منتخب بتوانند در پروژهای سوداور کشور سرمایه گذاری کنند.

معتمد ادامه داد: از ۴۹ شرکت موجود در پرتفوی سهام عدالت، ۳۶ شرکت بورسی و ۱۳ شرکت غیربورسی هستند و قرار است ۱۳ شرکت باقی مانده در قالب یک هلدینگ به همه ۴۹ میلیون نفر تخصیص داده شود.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درمورد صف فروش های شرکت‌های سرمایه گذاری استانی و برنامه سازمان برای نقدشوندگی سهام شرکت‌های سرمایه گذاری استانی گفت: در عرضه این شرکت‌ها هم سمت خریدار و هم فروشنده سرمایه‌گذار بودند، از زمان بازگشایی این سهام تا کنون NAV این شرکت‌ها متفاوت و قیمت‌ها نیز متفاوت است، اما برای حمایت حداقلی از سهام شرکت‌ها برای نقد شوندگی صندوق بازارگردانی شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت تشکیل خواهد شد و امیدواریم بعد از تشکیل این صندوق نقدشوندگی سهم ها بهتر شود.

منبع خبر: خبرگزاری ایسنا
  ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۲:۰ بعد از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد