فیروزه سمبل شانس و محافظت در برابر شیطان

فیروزه سمبل شانس و محافظت در برابر شیطان
استفاده از خواص درمانی فيروزه قدمت طولانی دارد. سنگ فیروزه، سنگی است که براي درمان سردرد، مشکلات چشمي،تب و گزش حشرات استفاده مي­شده است. براي مثال فيروزه...
استفاده از خواص درمانی فيروزه قدمت طولانی دارد. سنگ فیروزه، سنگی است که برای درمان سردرد، مشکلات چشمی، تب و گزش حشرات استفاده می شده است. برای مثال فيروزه را به صورت پودر در آورده و آن را به مریض که از درد شکم رنج می برد می خوراندند. 
فیروزه همچنین خواص ماوراءطبیعی نیز دارد که گفته می شود بدلیل اینکه سنگی هارمونیک است برای آرام کردن بیماران عصبی مؤثر می افتد و استرس را از بیماران دور  می کند و دوستی ها را گسترش می دهد. سنگ فیروزه، سنگ صلح و آرامش است. باعث افزایش ایمنی در برابر اهریمن شده و قدرت عشق و دوستی و صداقت و عقل و حکمت را فزونی می بخشد. 
سنگ فیروزه، سمبل شانس خوب و آرامش و محافظت در برابر شیطان است. به همین دلیل خلبانان و خدمه هواپیما از فيروزه ستفاده می کنند.
استفاده از خواص درمانی فیروزه قدمت طولانی دارد. از این سنگ برای درمان سردرد، مشکلات چشمی تب و گزش حشرات استفاده می شده است. برای مثال فيروزه را به صورت پودر درآورده و آن را به مریض که از درد شکم رنج می برد می خوراندند. فيروزه همچنین خواص ماوراء طبیعی نیز دارد که گفته می شود بدلیل اینکه سنگی هارمونیک است برای آرام کردن بیماران عصبی مؤثر می افتد و استرس را از بیماران دور می کند و دوستی ها را گسترش می دهد. 
تهیه و گردآوری: سایت زر (zar.ir)
منبع خبر: گردآوری: گروه زر
  ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۱۳:۲۶ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد