بازگشت شاخص بورس از قله 61 هزار واحد

بازگشت شاخص بورس از قله 61 هزار واحد
شاخص بورس دیروز به کمک نماد معاملاتی شبندر که افزایش حدود 85 درصدی را تجربه کرده بود به تالار شیشه‌ای بازگشت و با تأثیر 1607 واحدی خود موجب فتح دو قله 60 و 61 هزار واحدی شد.
شاخص بورس دیروز به کمک نماد معاملاتی شبندر که افزایش حدود 85 درصدی را تجربه کرده بود  به تالار شیشه‌ای بازگشت و با تأثیر 1607 واحدی خود موجب فتح دو قله 60 و 61 هزار واحدی شد.
بنا بر ان گزارش، ارزش بازار دیروز  به مرز 301 هزار میلیارد تومان هم رسید و در پایان معاملات با کاهش یک‌هزار میلیارد تومانی مواجه شد.
در معاملات امروز بازار سهام تا به این لحظه پالایش نفت بندرعباس 116 واحد منفی، مدیریت پروژه‌های نیروگاهی با 41 واحد منفی، هلدینگ تأمین، سایپا، حفاری شمال تأثیر منفی بر شاخص داشتند.
یادآور می‌شود گروه‌های بانکی طی روزهای اخیر با اعلام خبر پرداخت حق عضویت در صندوق ضمانت سپرده‌ها همچنان در حاشیه به سر می‌روند؛ در حالی که برخی بانک‌ها طی اطلاعیه‌هایی از عدم کار کارشناسی در این ابلاغبه و تأثیر مالی فراوان بر بانک‌ها خبر داده اند.
تا لحظه انتشار این گزارش، در گروه‌ بانکی تنها بانک پاسارگاد و پست بانک روند مثبت نسبی دارند و دیگر بانک‌ها با کاهش قیمت معامله می‌شوند.

منبع خبر: 
  ۴ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۸:۴۴:۴۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد