راهنمای خرید گردنبند ماه تولد - 12 نماد و سنگ ماه تولد - زر

راهنمای خرید گردنبند ماه تولد - 12 نماد و سنگ ماه تولد - زر
در این راهنمای خرید گردنبند ماه تولد سایت زر به معرفی انواع سنگ ماه تولد و شناخت انواع نماد ماه تولد برای هر ماه پرداخته شده است. انواع گردنبند ماه تولد

راهنمای خرید گردنبند ماه تولد قرار است به شما کمک کند تا هدیه‌ای فراموش نشدنی را خریداری کنید. در میان انواع مختلف هدایا، برخی از هدیه‌ها به‌شدت لوکس و به یادماندنی هستند. درست مانند اکسسوری‌هایی که به‌عنوان یک نشان، هدیه می‌گیریم یا هدیه می‌دهیم. نشان تولد، نشان مادر شدن، نشان ازدواج و انواع مناسبت‌ها و بهانه‌ها که به ما کمک می‌کنند در خاطره‌ها بمانیم. این هدایا ماندگار هستند و هدیه دهنده را نیز در ذهن شما ماندگار خواهند کرد. در این میان سنگ گردنبند ماه تولد نیز یکی از خاص‌ترین هدایا محسوب می‌شود که اینجا بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

راهنمای خرید گردنبند ماه تولد - طلا و جواهر زر

راهنمای خرید گردنبند ماه تولد

گردنبند ماه تولد هدیه‌ای شخصی محسوب می‌شود که مفهومی خاص و جذاب را به هدیه گیرنده منتقل می‌کند. یک کادوی کاملاً متفاوت و لوکس که می‌تواند تأثیر فراوانی بر هدیه گیرنده بگذارد. البته در خرید گردنبند ماه تولد طلا نکات دیگری نیز وجود دارند. اینکه فرم صورت فرد چگونه باشد یا رنگ پوستش به گرمی مایل باشد یا به سردی و همچنین کوتاه بودن و یا بلند بودن گردن فرد، همگی می‌توانند تأثیرات فراوانی در خرید هدیه نهایی داشته باشند.

راهنمای خرید گردنبند نماد ماه تولد - طلا و جواهر زر

همچنین در زمان خرید هدیه‌هایی این‌چنینی بهتر است اتفاقات کوچک و حتی جزئی‌ترین رویدادها را مدنظر بگیرید. برای مثال اگر زیاد با سلیقه شخصی افراد آشنا نیستید، یک گردنبند ماه تولد طلا، هدیه‌ای غافلگیر کننده خواهد بود. ما در راهنمای خرید گردنبند ماه تولد به شما خواهیم گفت که چطور و با اعمال چه فاکتورهایی هدیه خود را تهیه کنید. همچنین قصد داریم تا گردنبندهای هر ماه تولد را باتوجه‌به سنگ ماه تولد و نماد آن برای شما شرح دهیم.

سنگ گردنبند ماه تولد چیست؟

همان‌طور که می‌دانید ماه‌های تولد سنگ‌های خاص خود را دارند و ما در راهنمای خرید گردنبند ماه تولد قصد داریم قبل از همه، سنگ نماد تولد هر ماه را معرفی کنیم. سنگ تولد فروردین ماه الماس است که سبب افزایش اعتمادبه‌نفس شده و به متولدین این ماه احساس قدرت می‌دهد. سنگ متولدین اردیبهشت ماه سنگ زمرد است که سبب برقراری تعادل میان جسم و روح است. برای متولدین خرداد ماه مروارید سنگی خوشی و مبارک است. متولدین تیر ماه می‌توانند در جواهرات خود از سنگ روحانی یاقوت سرخ استفاده کنند. مرداد ماهی‌ها سنگی خوش‌رنگ با نام زبرجد دارند که قلب را قوت بخشیده و اندوه را برطرف می‌کند. سنگ شهریور ماه، سنگ مبارک یاقوت کبود است که شفابخش بوده و دردهای روحی و جسمی را کاهش می‌دهد.

 متولدین مهر با سنگ اوپال حافظه و شهود خود را حفظ کرده و خلاقیت خود را افزایش می‌دهند. آبان ماهی‌ها با گوهر توپاز که سمبل عشق، شور و اشتیاقی ابدی است شناخته می‌شوند. اگر قصد داشتید برای یک متولد آذر سنگ گردنبند ماه تولد انتخاب کنید باید بدانید که فیروزه سنگ محبوب متولدین این ماه است. افسردگی را برطرف کرده و سبب ایجاد امنیت و ایمنی می‌شود. متولدین دی ماه از گوهر گارنت استفاده می‌کنند که سبب افزایش قوای جسمی آنها می‌شود. بهمن ماهی‌ها سنگی خوش‌رنگی با نام آمیتیست دارند که در درمان اضطراب و کسب آرامش زبانزد است. در نهایت برای متولدین اسفند گوهر آکوامارین را معرفی می‌کنیم که سبب افزایش آرامش و قوت قلب متولدین این ماه است.

آشنایی با سنگ های ماه تولد

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم هر ماه تولد گوهری را به‌عنوان نماد و نشانه خود دارد. در این قسمت به‌عنوان راهنمای خرید گردنبند ماه تولد به شما خواهیم گفت که هر سنگ نماد کدامین ماه و دارای چه اثراتی است. در این صورت اگر قصد داشتید که برای هدیه دادن اقدام به خرید گردنبند ماه تولد کنید، انتخاب برای شما آسان‌تر خواهد بود.

سنگ متولدین فروردین ماه

سنگ محبوب و مؤثر متولدین فروردین ماه سنگ الماس است. الماس با متولدین این ماه ارتباط بسیار زیادی برقرار خواهد کرد. گوهری که سبب به افزایش اعتمادبه‌نفس و قدرت در متولدین فروردین ماه شده و به آنها احساس شکست‌ناپذیری می‌دهد. الماس از جمله قدیمی‌ترین سنگ‌های طبیعت محسوب می‌شود که از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به تصفیه‌کنندگی اشاره کرد.

همچنین این سنگ اثرات مثبتی بر روی اندام داخلی مانند کلیه‌ها دارد و علاوه بر آن سبب بهبود عملکرد و افزایش قدرت سنگ‌های دیگر نیز می‌شود. به همین دلیل به‌عنوان راهنمای خرید گردنبند ماه تولد به شما توصیه می‌کنیم که متولد هر ماهی که هستید و از هر سنگی که در زیورآلات خود استفاده کردید؛ حتماً سنگ الماس را نیز در کنار آنها قرار دهید.

سنگ متولدین اردیبهشت ماه

 متولدین اردیبهشت ماه بهتر است که از سنگ زمرد استفاده کنند. زمرد در گذشته سنگی درمانی محسوب می‌شده و از برجسته‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به تعادل کننده رابطه جسم و روح اشاره کرد. سنگی ارزشمند که در گرفتگی رگ‌ها تأثیر گذاشته، بیماری بیماران مبتلا به صرع یا پارکینسون را بهبود بخشیده و عملکرد مثبت آنها را افزایش می‌دهد. همچنین در درمان بیماری‌های قلبی و فشار خون نیز مؤثر است. فراموش نکنید که سنگ زمرد در نبوغ و ادراک شهودی متولدین اردیبهشت تأثیر فراوانی داشته و این فاکتورها را در این افراد افزایش می‌دهد. در قالب راهنمای خرید گردنبند ماه تولد و به‌عنوان مثال می‌توان گفت که گردنبند ماه تولد اردیبهشت می‌تواند ترکیبی از سنگ‌های رنگارنگ و زمرد خوش‌رنگ باشد

سنگ متولدین خرداد ماه

سنگ تولد متولدین خرداد ماه مروارید است که به آن سنگ جادویی اطلاق می‌شود. نگین مروارید بر اساس اعصاب و عضلات  تأثیری مثبت داشته و به‌نوعی بیماری‌هایی که به‌واسطه کمبود کلسیم ایجاد می‌شوند را برطرف می‌کند. همچنین مروارید سبب افزایش انرژی حیاتی و زندگی شده و اضطراب را کاهش خواهد داد. به‌عنوان راهنمای خرید گردنبند ماه تولد این‌گونه توصیه می‌کنیم که اگر در حوزه کارهای هنری فعال هستید، بد نیست بدانید که قدرت خلاقیت شما با سنگ مروارید افزایش پیدا می‌کند.

سنگ متولدین تیر ماه

به متولدین تیرماه توصیه می‌کنیم که از یاقوت سرخ استفاده کنند. چون این سنگ جایگاه ویژه و خاصی در تاریخ داشته و محبوب و مخصوص خانواده‌های سلطنتی است. یاقوت سرخ برای پاک کردن خون از سموم، جلوگیری از گرسنگی و حفاظت از افراد در مقابل طاعون مؤثر است. همچنین در درمان بیماری‌های عفونی و تب نیز نقش مؤثری دارد. سیستم گردش خون و قلب را بهبود بخشیده و جریان خون را افزایش می‌دهد. بد نیست بدانید که ما در راهنمای خرید گردنبند ماه تولد به متولدین تیر ماه توصیه می‌کنیم که به‌واسطه یاقوت سرخ می‌توانند تنبلی و کسلی را با قدرت و شور زندگی جایگزین کنند.  گردنبند ماه تولد تیر با استفاده از یاقوت سرخ هدیه‌ای گران‌بها و فراموش نشدنی خواهد بود.

سنگ متولدین مرداد ماه

 برای متولدین مرداد ماه زبرجد سنگ مبارکی محسوب می‌شود. این سنگ قادر است نیرو و قوت قلب را افزایش داده و ناراحتی‌های قلبی را برطرف کند. همچنین عملکرد و گردش خون را افزایش داده و بیماری‌های اندام‌های داخلی را کاهش دهد. به‌عنوان راهنمای خرید گردنبند ماه تولد به شما توصیه می‌کنیم که اگر یک فرد حساس هستید، حتماً گردنبندی از جنس زبرجد داشته باشید. این زنگ همچون دارو عمل کرده و تمام حساسیت‌های بی جای شما را مرتفع می‌کند. همچنین سبب ایجاد روشن‌بینی و بصیرت شده و اندوه و ناراحتی را کاهش می‌دهد.

سنگ متولدین شهریور ماه

سنگ محبوب متولدین شهریور یاقوت کبود است. گوهری ارزشمند که در کنار سایر گوهرها می‌توانند یک گردنبند ماه تولد شهریور بی‌نظیر را خلق کند. یاقوت کبود شفابخش است و تأثیر بسیار زیادی بر روی سلول‌های مرده ناخن، پوست و مو دارد. از ریزش مو جلوگیری و عملکرد سیستم عصبی را بهبود می‌بخشد. همچنین به‌عنوان راهنمای خرید گردنبند ماه تولد بد نیست بدانید که این گوهر توانایی زیادی در کاهش درد و از بین بردن مشکلات روماتیسم و نقرس دارد. هم چنین خونریزی زخم‌ها را درمان کرده و برای درمان سرگیجه نیز توصیه می‌شود. 

سنگ متولدین مهر ماه

متولدین مهر اصلی‌ترین سنگ ماه تولدی که باید از آن استفاده کنند گوهر اوپال است. در قالب راهنمای خرید گردنبند ماه تولد باید بدانید که به همراه داشتن این سنگ برای افراد متولد ماه مهر سبب جذب انرژی و نیروی کائنات می‌شود. اوپال سنگی نیمه شفاف به رنگ مشکی، سفید و رزگلد است که خلاقیت، هوش و حافظه را افزایش داده و سوخت و ساز بدن را تنظیم می‌کند. همچنین این سنگ سبب می‌شود تا متولدین مهر در مقابله با بیماری‌ها مقاوم و ایمن باشند.

سنگ متولدین آبان ماه

آبانی‌ها همیشه باید در پرتو حفاظت سنگ توپاز باشند. سنگی که مشخصه متولدین این ماه است و به معنای آتش تعبیر می‌شود. رنگ بندی این گوهر زیبا مختلف و متفاوت است. در اصل توپازها زرد و آبی هستند و در دسته نگین‌های قیمتی و نیمه قیمتی قرار داده می‌شوند. به‌طورکلی و به‌عنوان راهنمای خرید گردنبند ماه تولد این سنگ را نماد محبت و عشق می‌دانند. توپاز سبب ایجاد جلوه‌ای از شادابی، شور و اشتیاق زندگی است.

سنگ متولدین آذر ماه

متولدین ماه آذر نمادی آبی رنگ با نام فیروزه دارند. نگینی حامی که حتی مهمانداران و خلبانان هواپیما نیز برای حفظ امنیت و ایمنی در پرواز، از آن استفاده می‌کنند. برخی معتقدند که نگین فیروزه از بروز پیشامد سقوط هواپیما جلوگیری می‌کند. همچنین نگین فیروزه  قدرت بهبود بخشیدن به عملکرد کبد را داشته و قدرت بینایی را افزایش می‌دهد. در قالب راهنمای خرید گردنبند ماه تولد باید گفت که سنگ فیروزه نشاط‌آور است، التهابات پوستی را برطرف کرده و ضد افسردگی محسوب می‌شود.

سنگ متولدین دی ماه

به‌عنوان راهنمای خرید گردنبند ماه تولد بدانید که متولدین فصل زمستان و دی ماه باید از سنگ گارنت یا لعل استفاده کنند. نماد دی ماه حیوان بز است و گوهر لعل، بیشترین تطابق و هماهنگی را برای متولدین این ماه در جذب انرژی و قدرت ماورایی کائنات دارد. این سنگ نیز همانند فیروزه حامی مسافرین محسوب می‌شود و در تقویت بینایی و درمان سرطان مؤثر است. نگین لعل یا گارنت می‌توانند اختلالات عادت ماهیانه بانوان را نیز رفع کرده و بیماری‌های بانوان را درمان کند.

سنگ متولدین بهمن ماه

متولدین بهمن ماه را با جواهر آمیتیست می‌شناسند. سنگی بنفش که بر ترس و اضطراب غلبه کرده و کابوس‌های شبانه را برطرف می‌کند. به‌عنوان راهنمای خرید گردنبند ماه تولد توصیه می‌کنیم که اگر خواب شبانه خوبی ندارید، از گردنبند سنگ ماه تولد بهمن استفاده کرده و همیشه آن را با خود همراه کنید.

همچنین افرادی که اضطراب زیادی دارند و خواب آنها نامنظم و ناآرام است، به تجربه با گوهر آمیتیست به آرامش رسیده‌اند. برخی از گذشتگان بر این باورند که این سنگ می‌تواند سلامتی و خونسردی افراد را تضمین کند و حتی از ایجاد جنگ و خونریزی نیز جلوگیری کند. همچنین به‌عنوان یک هدیه ویژه می‌توانید سنگ گردنبند ماه تولد بهمن را با سایر سنگ‌های منسوب به این ماه ترکیب کرده و هدیه‌ای به یاد ماندنی تهیه کنید.

سنگ متولدین اسفند ماه

در آخر به اسفند می‌رسیم و سنگ مخصوص متولدین این ماه که آکوامارین نام دارد. عنصر وجودی متولدین اسفند ماه آب است و سنگ آکوا مارین نیز رنگی سبز آبی دارد. بلوری گوهرین با سختی بالا که در برخی از گونه‌ها ۲ رنگ بوده و گاهی آن را به شکل چشم گربه تراش داده می‌دهند. آکوامارین اصل را از برزیل و همین‌طور رشته‌کوه‌های اورال در روسیه می‌توان استخراج کرد. سنگی استثنائی که در قالب راهنمای خرید گردنبند ماه تولد توصیه می‌کنیم برای کسب آرامش و به‌عنوان یک هدیه خاص، آن را در گردنبند ماه تولد اسفند استفاده کنید.

آشنایی با نمادهای ماه تولد

در طالع‌بینی‌های مختلف و متعدد برای هر ماه نمادی در نظر گرفته شده است. مثلاً برای فروردین ماه قوچ، برای مرداد ماه شیر، برای مهر ترازو و غیره که هرکدام به طور تقریبی گویای خصوصیات و شخصیت متولدین هر ماه هستند. در ادامه شما را با نمادهای هر ماه آشنا کرده و پیشنهاد ویژه‌ای باتوجه‌به پلاک طراحی شده هر ماه برای شما خواهیم داشت.

نماد قوچ الماس نشان فروردین

نماد متولدین فروردین ماه قوچ است. آنها نوزاد طبیعت هستند که با عنصر وجودی آتش و نگین‌های خوش‌یمن الماس و یاقوت که به ارزشمندی متولدین این ماه هستند. فلز وجودی متولدین این ماه آهن است و به‌عنوان راهنمای خرید گردنبند ماه تولد به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد داشتید هدیه‌ای درخور و جذاب برای متولدین مهربان این ماه در نظر بگیرید، پلاک ماه تولد فروردین با نگین الماس و تراش برلیان یک هدیه ارزشمند و خاص برای فروردینی‌های خوش قلب و سخت کوش محسوب می‌شود. 

اردیبهشت؛ ماه زمرد نشان با نماد گاو

نماد متولدین اردیبهشت، گاو نر است و عنصر وجودی آنها خاک. فلز وجودی برای آنها مس معرفی شده و سنگ مبارک و خوش یمن اردیبهشت، زمرد است. متولدین این ماه به تغییرات علاقه چندانی ندارند، به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که پلاک ماه تولد اردیبهشت با نگین زمرد را به متولدین این ماه هدیه داده و آنها را شگفت زده کنید. 

مروارید غلطان خرداد ماه با نماد دوقلو

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم مروارید جواهر گران‌بهایی است که سمبل خرداد ماه محسوب می‌شود. خرداد ماهی‌هایی که نماد آنها دوقلو بوده، عنصر وجودی آنها هوا است و به‌شدت عاشق تفریح و سرگرمی هستند. برای متولدین این ماه پلاک ماه تولد خرداد با نگین زمرد خوش یمن است. البته همان‌طور که می‌دانید هر ماه تولد سنگ‌ها و جواهرات خوش‌یمن فراوانی دارد که یکی از آنها شاخص بوده و بقیه مکمل آن هستند. مروارید نیز جواهر شاخص خرداد ماه است. در قالب راهنمای خرید گردنبند ماه تولد اگر تمایل داشتید تا پلاک نماد خرداد ماه را تهیه کنید، می‌توانید در آن از دومین سنگ زیبای این ماه یعنی زمرد استفاده کنید.

گرمای تیر ماه به گرمای یاقوت سرخ با نماد خرچنگ

نماد تیر ماه خرچنگ است و عنصر وجودی متولدین این ماه، آب که در کنار سنگ محبوب و خوش یمن یاقوت سرخ، کلکسیونی از خوبی‌ها را در کنار یکدیگر جمع کرده است. متولدین تیر ماه همیشه محافظه‌کار هستند. به شما توصیه می‌کنیم که به‌عنوان راهنمای خرید گردنبند ماه تولد اگر قصد نزدیک شدن به تیر ماهی‌ها را دارید با یک پلاک ماه تولد تیر مزین شده به نگین یاقوت سرخ، دل متولدین این ماه را به دست آورید.

خوش قدم با زبرجد مرداد ماه با نماد شیر

متولدین مرداد ماه با سمان شیر به دنیا می‌آیند و با عنصر وجودی آتش در کنار فلز وجودی طلا و سنگ خوش یمن زبرجد، گرمای تابستان را به اوج خود می‌رسانند. مرداد ماهی‌های مغرور به شدت علاقه دارند که موردتوجه قرار بگیرند و به همین دلیل در قالب راهنمای خرید گردنبند ماه تولد به شما پیشنهاد می‌کنیم با یک پلاک ماه تولد مرداد مزین شده به نگین زبرجد، توجه آنها را به خود جلب کنید.

شهریوری خوش آب و هوا با یاقوت کبود و نماد خاک و سمبل فرشته

شهریوری‌ها به شدت افرادی پرتلاش هستند، با عنصر وجودی خاک و سمبل فرشته. همچنین  فلز وجودی آنها پلاتین است و سنگ مبارک این ماه یاقوت کبود است. افرادی سخت کوش و پرتلاش که همیشه دوست دارند بی‌عیب و نقص باشند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم با تهیه آویز ماه تولد شهریور مزین شده به نگین یاقوت کبود، مهر تاییدی باشید بر بی‌عیب و نقص بودن متولدین این ماه!

مهر ماهی‌های پُر مهر با نماد ترازو

متولدین ماه مهر با سمبل ترازو و فلز وجودی مس درخشان، باید با نگین اوپال شناخته شوند. نگینی نیمه شفاف به رنگ‌های مشکی، سفید و رزگلد که گامی مؤثر در رسیدن متولدین این ماه به موفقیت‌ها خواهد بود. به‌عنوان راهنمای خرید گردنبند ماه تولد به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر دوست یا همکاری متولدین مهر ماه دارید، حتماً با خرید آویز ماه تولد مهر مزین به نگین اوپال به رنگ‌های مشکی، سفید یا رزگلد، به او نشان دهید که دوست دارید رابطه‌ای همیشگی و دائمی داشته باشید. 

توپاز سنگ متولدین ماه عشق، آبان ماه با نماد عقرب

عشق آتشین متولدین آبان ماه را تنها با جواهر زرد و آبی توپاز می‌توان نشان داد. متولدین آبان ماه افرادی خوددار و سربه‌زیر هستند و به شدت تمایل دارند که از اسرار خود محافظت کنند. سمبل آنها عقرب است با فلز وجودی آهن و سنگ خوش یمن توپاز. اگر تصمیم داشتید تا متولدین آبان ماه را با یک هدیه جذاب شگفت زده کنید، به شما توصیه می‌کنیم آویز ماه تولد آبان با نگین توپاز زرد و آبی را به آنها هدیه دهید.

فیروزه سنگ آذر ماهی نیمه انسان نیمه اسب

سانتور یا نیمه انسان نیمه اسب نماد متولدین آذر ماه است. متولدین آذر عاشق کتاب و کتاب‌خوانی هستند و اگر در مکانی قرار بگیرند که به کنجکاوی‌های آنها پاسخ داده نشود، کسل و خسته خواهند شد. عنصر وجودی آنها آتش است و فلز وجودی آنها قلع که در کنار جواهر خوش یمن  فیروزه، به آنها جرئت و جسارت ماجراجویی می‌دهد. به‌عنوان راهنمای خرید گردنبند ماه تولد اگر تمایل داشتید تا یک آذر ماهی را تا حد ممکن خوشحال کنید، با خرید آویز ماه تولد آذر با نگین فیروزه و الماس به او نشان دهید که حضور و وجودش برای شما مهم است.

گارنت دی ماهی پرجنب‌و جوش با نماد بز

متولدین دی ماه به شدت افراد جاه‌طلبی هستند. عاشق پول و شهرت که یک زندگی لوکس تمام آن چیزی است که آنها از این دنیا طلب دارند. سمبل آنها حیوان بز، فلز وجودی آنها سرب و عنصر وجودی آنها خاک است. به دلیل همین طبع بلند، سنگ خوش یمن آنها لعل یا گارنت است. برای دی ماهی‌های توانمند و پرقدرت تنها هدیه‌ای که راضی‌کننده و جذاب خواهد بود، پلاک ماه تولد دی ماه با نگین لعل یا گارنت است.

آمیتیست بهمن ماهی‌های به شدت شاد با نماد مرد و دلو

بهمن ماهی‌ها با سمبل مرد و دلو، فلز وجودی اورانیوم و عنصر وجودی هوا،  افرادی به شدت شاد و تغییر پذیر هستند. عاشق تفریحات و سرگرمی‌های جدید بوده و حامیان حق و عدالت محسوب می‌شوند. به‌عنوان راهنمای خرید گردنبند ماه تولد به شما توصیه می‌کنیم که با خرید پلاک ماه تولد بهمن با نگین خوش یمن آمیتیست برای یک بهمن ماهی، به او نشان دهید که هیچگاه نباید از احساس عدم تعلق وحشت داشته باشد.

آکوآمارین و الماس سنگ اسفند ماه و تحفه‌ای از اعماق دریا با نماد ماهی

متولدین اسفند ماه با عنصر وجودی آب، سمبل ماهی و سنگ خوش یمن آکوامارین، انصافاً تحفه‌ای از اعماق دریا محسوب می‌شوند. برای متولدین رمانتیک این ماه بهترین هدیه می‌تواند پلاک ماه تولد اسفند با نگین آکوآمارین و الماس باشد. هدیه‌ای که به آنها یادآوری می‌کند در زمان حال زندگی کنند.

دنیای عجیب و رنگارنگ نمادها و سنگ‌های ماه تولد

ما به‌عنوان راهنمای خرید گردنبند ماه تولد در این مطلب سعی کردیم تا زیرکانه شما را با اثرات و خواص سنگ‌های ماه‌های تولد آشنا کنیم. خرید گردنبند ماه تولد طلا که در ترکیب با سنگ‌های مخصوص هر ماه تهیه شده است، هدیه‌ای ویژه و به‌یادماندنی محسوب می‌شود که هیچگاه قدیمی نشده و خسته کننده نخواهد بود.

توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید اینترنتی گردنبند نماد ماه تولد را دارید به سایت اینترنتی فروشگاه طلا و جواهر زر مراجعه کنید و با کارشناسان تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنند. همچنین می‌توانید طرح و اکسسوری موردنظر خود را  انتخاب کرده و تغییرات دلخواه را در آن اعمال کنید. خرید اینترنتی گردنبند سنگ ماه تولد در سایت و فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زر به‌آسانی انجام می‎شود. در ادامه زیورآلات خریداری شده شما در مدت زمان ۲ روز کاری الی ۹ روز کاری با ضمانت نامه و شناسنامه به دست شما خواهند رسید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۵:۱۸ بعد از ظهر
نظرات (2)

مهناز  ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۳:۱۴ قبل از ظهر

چطور میتوانیم این نمونه پلاک ماه و ستاره را سفارش داد

سایت زر  ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۱:۴۲ قبل از ظهر

با سلام خدمت شما خانم مهناز لطفا با شماره های داخل سایت زر تماس بگیرید. با تشکر

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد