معرفی برند هرمس طلا

معرفی برند هرمس طلا
هرمس فعالیت خود را در زمینه تولید و طراحی طلا و جواهر آغاز کرده است. برند هرمس در کنار طلا و جواهرات انواع اکسسوری های محبوب و ساعت را ارائه می دهد.

برند هرمس طلا یک برند فرانسوی است که در سال 1837 تاسیس شده است. خالق این برند تیری هرمس می باشد. ساخت طلا و جواهر یکی از شاخه های فعالیت این برند می باشد. اکسسوری های ساخته شده توسط طلا و جواهر از مهمترین محصولات این برند می باشد. این برند در ابتدا کارخود را از زین سازی شروع کرده است به همین دلیل لوگوی برند هرمس مزین به یک درشکه و اسب می باشد که با تولیدات این برند  مرتبط است.

برند هرمس طلا و جواهر - معرفی و شناخت و تاریخچه

هرمس فعالیت خود را در زمینه تولید و طراحی طلا و جواهر آغاز کرده است. برند هرمس در کنار طلا و جواهرات انواع اکسسوری های محبوب و ساعت را ارائه می دهد. همانطور که می دانید قطعات جواهر هرمس دارای طراحی های خاصی هستند دستبندهای چرم مدرن، دستبندهای میناکاری شده و دستبندهایی که مزین به طلا و الماس هستند هر کدام از این قطعات از قیمت بالایی برخوردار می باشند.

شخصیت های مشهوری مانند گریس کلی و جین بیرکین از دوستداران برند هرمس بوده اند و از طلا و جواهرات طراحی شده توسط هرمس استفاده کرده اند. مهمترین ویزگی برند هرمس حذف کالا به صورت انبوه است. این برند فوق العاده محصولات خود را به شکل دست ساز در کارگاه های پاریس ارائه می کند.

آشنایی با دو کالکشن مشهور برند هرمس طلا و جواهر

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم برند هرمس طلا یکی از منحصر به فرد ترین ترندهای دنیای جواهرات به شمار می رود. محصولات برند هرمس طلا و جواهر کاملا خاص بوده و از طراحی فوق العاده ای برخوردار هستند. یکی از معروف ترین کالکشن های برند هرمس طلا کالکشن Enchainement Libres این مجموعه توسط طراح خلاق برند هرمس یعنی پیر هاردی طراحی شده است. هاردی در این کالکشن وفاداری خود را به تولیدات اولیه هرمس ثابت کرده است. هسته اصلی در این کالکشن زنجیره است که با عنوان طراحی مرکزی در این کالکشن شناخته می شود. او هدف خود را از خلق این کالکشن به عنوان میراث خانه و به عنوان زین ساز و مهار یاد کرده است.

کالکشن مشهور برند هرمس طلا و جواهر - سایت طلا و جواهر زر

یکی دیگر از مشخصه های برند هرمس در طلا و جواهرات استفاده از طراحی و نقوش لنگر بر روی قطعات است قطعه Chaine d’Ancre یا زنجیر لنگر به پیوند هرمس و زندگی دریایی اشاره دارد. شما از این کالکشن انتظار ارائه ی یک زنجیر ساده را دارید در حالی که با دنیایی از جذابیت در قالب اندازه، رنگ و ماده به شکل غیرمنتظره ای روبرو می شوید.

می توانید در این کالکشن ترکیبی از طلای سفید به همراه الماس درخشان در کنار متریال های غیرمعمول نظیر تیتانیوم، یشم سیاه، یاقوت نارنجی را مشاهده کنید که ترکیبی از جذابیت های غیرمنتظره را به وجود آورده است.

برند هرمس در طلا و جواهرات  - سایت طلا و جواهر زر

دومین کالکشن ارائه شده برند هرمس طلا توسط پیر هاردی که با عنوان Haute Bijouterie یا جواهرات عالی شناخته می شود. این کالکشن که توسط فروشگاه مدیسون آویین ارائه شده یک مجموعه ی شگفت انگیز است. در این کالکشن می توانید ترکیبی اعجاب آور از فلزات گرانبها و جواهرات را مشاهده کنید که به همراه دیگر اکسسوری ها برای خانه مد ارائه شده است.

مدیر جواهرات برند هرمس طلا لورنس رولت درباره این کالکشن می گوید: هادری قصد داشته به کیف های تولید شده توسط برند هرمس ادای احترام کند. ا. در این باره می گوید که این کیف ها به عنوان جواهرات واقعی برند هرمس در سراسر دنیا شناخته می شوند.

جواهرات برند هرمس طلا - سایت زر

رولت درباره استفاده از طلای رزگلد در کالکشن های هرمس می گوید هرمس یک زنجیره منحصر به فرد از طلای رزگلد را ارائه کرده است که در واقع ترکیب پیوندهای مختلف می باشد.

او در این باره می گوید طلای رزگلد در واقع به عنوان یک امضای واقعی از جواهرات برند هرمس طلا شناخته می شود. طلای رزگلد حس و رنگ چرم و پوست را در ذهن تداعی می کند.

آشنایی با محصولات برند هرمس طلا و جواهر 

در ادامه قصد داریم به معرفی محصولات برند هرمس بپردازیم:

سرویس طلا هرمس

سرویس طلا هرمس یکی از محصولات فوق العاده برند هرمس طلا است. شما می توانید این جواهرات را به شکل سرویس یا نیم ست طلا هرمس مشاهده کنید. این جواهرات سالانه در قالب کالکشن های مختلف هرمس به دوستداران طلا و جواهر در سراسر دنیا معرفی می شوند.

یکی از کالکشن های فوق العاده هرمس Lignes sensibles است در واقع می توانیم بگوییم که این Lignes sensibles یک مانیفست واقعی است که توسط پیر هاردی، مدیر خلاق جواهرات هرمس، با رادیکال های عشق و مهربانی ارائه شده است. شما می توانید در این کالکشن فوق جذاب مدارها، سنگ‌ها و اشکال هندسی پیچیده، کارتوگرافی ارگانیک را مشاهده کنید که تداعی کننده و دنیایی حسی را تشکیل می‌دهند که در این قالب تعالی می‌یابد.

برخی از سرویس های طلای هرمس به گونه ای طراحی شده اند که با پوست بدن افراد همزیستی می کنند. خطوط مجموعه Lignes sensibles یادآور اتصالات متعددی است که در اطراف بدن جریان دارد، مانند طرح های ظاهری روی پوست است.

مدل های جواهرات سرویس های طلا هرمس در عین حال که از بهره مند هستنذجذابیت سنتی دارای  تکینکی منحصر به فرد بوده که با ترکیب شدن آن ها  برای دوستداران این برند اکسسوری های زیبا به طرز فوق العادهای جذاب را تولید می کند.

یکی از قطعات تاثیرگذار در نیم ست طلا هرمس گردنبندها ها هستند که به شکل آویز بلند یا مشبک هستند. اغلب گردنبندهای هرمس بسیار ظریف می باشند. گوشواره های هرمس همیشه ظریف و بسیار مورد توجه بوده اند ، از جمله مدل های طلای سفید و الماس که مجلل تزیین شده اند بسیار محبوب هستند.

دستبند هرمس طلا و جواهر

یکی از معزوف ترین و مشهورترین محصولات برند هرمس که در دنیا طرفداران زیادی دارد دستبند هرمس طلا می باشد. این دستبند طلا که توسط برند هرمس طلا طراحی شده معروف به Clic Clac است. اما نام اصای آن دستبند H هرمس می باشد. قفل تعبیه شده در این دستبند شبیه به حرف انگلیسی H می باشد. عنوان Clic Clac را به این دلیل برای این دستبند انتخاب کرده اند که در هنگام باز و بسته شدن قفل دستبند صدای جالبی از آن به گوش می رسد. دستبند H هرمس را می توانید در مدل های مختلفی مشاهده کنید. این نوع دستبند در سه سایز مختلف ارائه می شود که دارای رزگلد، نقره ای، طلای زرد با طرح های میناکاری می باشد.

نکته ای که درابطه با دستبند هرمس طلا باید بدانید این است که این دستبند به صورت بیضی ساخته شده تا بهتر بر روی دست بنشیند. میناکاری محصولات هرمس اصل از لبه های گرد و ظریفی برخوردار هستند در حالی که برای اجناس تقلبی این لبه ها صاف می باشد.

دستبندهای هرمس دارای طرح های مختلفی هستند می توانید بین دستبندهای کاف، پهن و روکش دار یا دستبندهای طلای سفید با جلوه قیطان و یا حتی مدل هایی در تم اسب را مشاهده کنید. در نهایت، بسیاری از مدل‌های دستبند پیوندی، طلایی یا نقره‌ای، سگک بسته شدنی دارند که یادآور لوازم سراجی هستند.

انگشتر هرمس طلا و جواهر

انگشتر هرمس طلا در طیف های بسیار گسترده و جذابی طراحی شده است. برخی از طرح هایی که برای انگشترهای هرمس مشاهده می شود به شکل سه حلقه درهم تنیده طراحی شده اند. شما می توانید در بین این انگشترها ترکیباتی از طلا و میناکاری را مشاهده کنید.

برخی از انگشترهای هرمس ترکیبی از چرم، نقره یا طراحی شبیه به سگک زین اسب هستند. به هر حال هرمس همچنان به اسب ها وفادار مانده است. حلقه های نقره ای Initial، Eclipse یا Spy هرمس که دارای الگوهای هندسی و تعادل طبیعی هستند که ظرافت زیبایی به انگشت می بخشد. آنها را می توانید در همه مناسبت ها، با لباس های راحتی یا با لباس های شب بپوشید.

هرمس همچنین حلقه‌های رزگلد فوق‌العاده‌ای دارد که روی برخی از آن‌ها کابوشون کوارتز یا مدلی مردانه‌تر با آمتیست مربع شکل قرار گرفته‌اند.

البته می توانید انگشتر هرمس  را با الماس های زیبا مانند مدل Stirrup ساخته شده از طلای سفید مشاهده کنید که یادآور رکاب سواران عزیز این برند است همانطور که می دانید بسیار علاقه مند به دنیای اسب ها است.

مجموعه Vendôme، با حلقه‌های طلای زردش که نوعی گره روی انگشت ایجاد می‌کند، یا مجموعه عجیب‌تر Nil از طلای زرد و الماس، هر دو توانسته اند نظر افراد زیادی را در دنیا به خود جلب کنند. طرح های زیادی در میان انگشترهای هرمس وجود دارد که همه آن ها بیانگر خلاقیت طراحان این برند است.

نکات مهم درباره برند هرمس طلا و جواهر

برند هرمس طلا به عنوان یکی از معروف ترین برندهای جواهرات گرانقیمت در دنیا شناخته می شود که برای تولید جواهرات خود معمولا از دست استفاده می کند. این برند حتی بندهای چرمی دستبندها را نیز به شکل دست دوز تولید می کند. نکته مهم اینکه این برند دارای یک شماره پیگیری برروی قطعات خود است که به راحتی می توانید آن را پیگیری کنید. ظاهر قطعات هرمس در برابر خط و خش از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این برند با درآمدی معادل بیش از3/8 میلیارد دلار به عنوان یکی از لوکس ترین برندهای تولید کننذه طلا و جواهر در جهان شناخته می شود.

سخن پایانی درباره برند هرمس طلا و جواهر

شناخت برندهای صاحب نام جواهرات در دنیا همواره براتی عاشقان این حیطه جذابیت زیادی داشته است. سایت زر به عنوان یکی از طراحان و فروشندگان حرفه ای در حوزه طلا و جواهر امیدوار است که مطلب برند هرمس طلا برای علاقه مندان طلا و جواهرات مفید باشد.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۵:۳۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد