برند ورساچه طلا: از تاریخچه باشکوه تا شکوه انواع مدل‌های بی‌نظیر طلا و جواهر

برند ورساچه طلا: از تاریخچه باشکوه تا شکوه انواع مدل‌های بی‌نظیر طلا و جواهر
تاریخچه ای از برند ورساچه طلا را می خوانید و انواع جواهرات محصولات ورساچه که شامل انگشتر، گوشواره و گردنبند ورساچه طلا است را می شناسید. انواع مدل جدید طلا و جواهر طرح ورساچه برای شما آورده ایم که برای شما الگویی برای خرید است

برند ورساچه طلا یکی از شناخته‌ترین برندهای تولیدکننده طلا در دنیاست که برای همه‌ی مردم شناخته شده است. این برند لوکس و گران‌قیمت در سال ۱۹۷۸ به وجود آمده است. این برند در کشور میلان تأسیس شده است. امروزه برند طلا و جواهر ورساچه به‌عنوان نماد یکی از گران‌قیمت‌ترین جواهرات و اکسسوری می‌باشد.

برند طلا ورساچه - سایت طلا و جواهر زر

تاریخچه برند ورساچه طلا

برند ورساچه طلا در ابتدا در شهر کالابریا ایتالیا بود در سال ۱۹۷۲ که جابه‌جایی از کالابریا به شهر مد میلان نقل مکان کرد. جیانی ورساچه طراح این شرکت در آنجا اقدام به طرح ایده‌ها به ساختن خلاقیت‌های خود کرد. او با الهام از مدوسای یونانی نماد برند خود را طراحی کرده است، با گنجاندن سر مدوسا را در لوگو برند طلا ورساچه آن را نمادین ساخت. در سال ۱۹۹۲، جیانی ورساچه ریسک بزرگی کرد و یک عمارت در ایالات متحده خرید. سپس، او از میلان به میامی نقل مکان کرد تا بتواند بیشتر خلاقیت‌های خود را دنبال کند و مجموعه‌های بیشتری بسازد.

خرید انواع مدل برند طلا ورساچه در سایت زر

اگرچه بسیاری از فعالان مد او انتقاد کرده‌اند، اما جیانی برند خود را به نماد تبدیل کرد و امروز همچنان یکی از برندهای برتر در صنعت مد و طلا و جواهرات باقی مانده است. در این جا قصد داریم به بررسی جواهرات تولید شده توسط برند طلا و جواهر ورساچه بپردازیم.

لوگو برند ورساچه چیست؟

لوگو اصلی برند ورساچه طرح سر مدوسا لوگو می‌باشد که در افسانه‌های یونان به‌عنوان زنی مشهور است که بعد از رنجاندن خدایان تبدیل به یک عجوزه شد. خدایی به نام پوزیدن باعث گمراهی این زن را در معبد آفرودیت شد و پس از این حادثه موهای زیبای این زن به مارهایی تبدیل شد که هر کسی با نگاه به آن، به سنگ تبدیل می‌شد. درست است که این اسطوره نماد جالبی برای انتخاب کمپانی که مربوط به مد می‌شود، نمی‌باشد؛ اما به دلیل علاقه جیانی به ادبیات و افسانه‌های کلاسیک و به دلیل تعریفی که از زیبایی اولیه مدوسا شنیده بود زمینه ساز انتخاب شکل ورساچه برای لوگو شد.

جیانی طراح لوگو برند ورساچه کنار مدالی از طلا با طرح ورساچی

لوگوی ورساچه دارای طراحی بین نظیری است  که دور تا دور آن حاشیه‌هایی وجود دارد که شباهت زیادی به  گردونه‌ مهر یا چلیپا دارد. می‌توانید این نقش‌ها را در معماری و اماکن تاریخی ایران و بعضی از کشورهای دیگر و در معبدهای ادیان دیگر هم مشاهده می‌گردد. باور داشتن به گردونه مهر از باورهای مهرستایی حکایت دارد که به خورشید مرتبط می‌شود. در این گرایش و اعتقادات، چرخش حیات بر اساس چرخش خورشید رخ می‌دهد.

برند ورساچه طلا و جواهرات خود را چگونه توصیف می‌کند؟

برند طلا ورساچه از دیدگاه مدیران و عوامل تولیدکننده این محصولات بسیار متفاوت هستند. طراحی جواهرات ورساچه با دیگر اکسسوری‌هایی که در بازار مشاهده می‌کنید متفاوت می‌باشد. طراح برند طلا ورساچه در مورد جواهرات این برند می‌گوید علاقه‌مندی افراد به این برند در حد وسط وجود ندارد، مردم یا طرف‌دار جواهرات ورساچه هستند یا آن را دوست ندارند.

انگشتر طرح ورساچه طلا طراحی شده از سایت زر و برند ورساچه طلا و جواهر

برند طلا ورساچه برای طراحی اکسسوری‌ها و جواهرات خود از طرح‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه استفاده می‌کند. ورساچه برای طراحی این محصولات از عناصر و جزئیات فراوانی الهام می‌گیرد. این عناصر شامل فرهنگ، هنر و طبیعت می‌باشد.

برند معروف ورساچه برای تولید جواهرات خود از متریال‌های باکیفیت استفاده می‌کند. جواهرات برند طلا ورساچه با استفاده از سنگ‌های قیمتی ساخته می‌شوند که برای انتخاب این سنگ‌ها دقت زیادی به کار گرفته می‌شود. این سنگ‌ها شامل سنگ‌هایی مانند الماس و سایر سنگ‌های دیگر قیمتی است که به درخشش و زیبایی جواهرات کمک زیادی می‌کند.

عکس سرویس طلا ورساچه طرح جدید - سایت زر

طراحی جواهرات ورساچه اغلب با الهام از طرح‌های هندسی، نمادها و نقش‌ها متنوع و زیبایی ساخته شده‌اند. رنگ‌هایی که برای جواهرات برند ورساچه انتخاب می‌شود از میان رنگ‌های زنده می‌باشد. برند طلا ورساچه در طراحی‌های خود از ترکیبات غیر قابل پیش بینی استفاده می‌کند. استفاده از این نوع طراحی باعث می‌شود که جواهرات منحصر به فردی تولید شود.

طلا و جواهرات برند ورساچه ایتالیا - انگشتر طلا ورساچه طرح جدید با نگین جواهر برلیان

طلا و جواهرات برند ورساچه ایتالیا طرف‌داران زیادی در سرتاسر جهان دارد. افرادی که به دنبال قطعاتی با استایل برجسته و جذاب هستند می‌توانند از جواهرات ورساچه استفاده کنند. جواهرات برند طلا ورساچه در جهان به‌عنوان نمادی از لوکس، شیوه و زیبایی هستند این نوع جواهرات از جایگاه بسیار مهمی در دنیای مد برخوردار است. ترکیب الگوهای هنرمندانه و خلاقانه توانسته با تولید قطعات بی‌نظیر و باشکوه در ذهن طرف‌داران خود جایگاه ویژه‌ای را باز کند.

انواع جواهرات محصولات ورساچه

در ادامه قصد داریم برخی از قطعات تولید شده توسط برند ورساچه را معرفی کنیم.

انواع مدل طلا ورساچه با جواهر برلیان - سایت زر

گردنبند ورساچه طلا

یکی از قطعات لوکس طلا ورساچه که در دنیا طرف‌داران زیادی دارد، گردنبند ورساچه طلا است. این مدل از گردنبندها معمولاً به‌صورت آویزهایی تولید می‌شوند که می‌توانید لوگوی ورساچه را بر روی آن‌ها مشاهده کنید.

گردنبند ورساچه طلا با نگین یاقوت و برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

این محصولات با گذشت زمان درخشندگی خود را از دست نمی‌دهند. گردنبندهای ورساچه با ظرافت بسیار زیادی ساخته می‌شوند از این رو لازم است مراقبت زیادی از آن به عمل بیاید.

دستبند طلا ورساچه

یکی دیگر از مدل‌های طلای ورساچه که بسیار موردتوجه افراد در سراسر دنیا قرار گرفته است، دستبند طلا ورساچه زنانه می‌باشد. دستبندهای تولید شده توسط این برند در مدل‌ها و سبک‌های گوناگونی تولید می‌شوند. دستبند ورساچه طلا علاوه بر زیبایی چشمگیر بسیار مقاوم و مستحکم می‌باشد.

دستبند طلا ورساچه مردانه نگین برلیان - خرید و قیمت و سفارش در سایت طلا و جواهر زر

استفاده از این اکسسوری باعث می‌شود که دستان شما از زیبایی و جلوه‌ی فوق‌العاده‌ای برخوردار شود. یکی از ویژگی‌های مهم که در طراحی این نوع دستبندها وجود دارد استفاده از قفل‌های مدل مدبر است که به‌عنوان یکی از مشهورترین مدل‌های قفل جواهرات می‌باشد.

انگشتر طلا ورساچه

یکی از جواهراتی که بین مردان و زنان طرف‌داران زیادی دارد، انگشتر طلا زنانه و انگشتر طلا مردانه هستند. انگشترهای طلا ورساچه دارای نمادها و سمبل‌های مختلفی هستند افراد از انگشترها به‌عنوان اکسسوری یا حلقه‌ی ازدواج استفاده می‌کنند.

انگشتر طلا ورساچه زنانه و مردانه طرح مدوسه با نگین برلیان - خرید و قیمت و سفارش در سایت زر

انگشترهای ورساچه به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین نمونه‌های طلا به شمار می‌روند که در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند این انگشترها می‌توانند بدون نگین یا دارای نگین باشند.

سرویس طلا ورساچه جدید

سرویس طلا ورساچه به‌عنوان یکی از انواع زیورآلات است که تأثیر بسیار زیادی بر روی استایل افراد بر جای می‌گذارد. این اکسسوری به‌عنوان یکی از هدیه‌های زیبا و لاکچری شناخته می‌شود. افراد همواره از سرویس طلا در جشن‌ها  و مهمانی‌ها استفاده می‌کنند.

انواع مدل سرویس طلا ورساچه جدید با نگین برلیان - سایت زر

طراحی مدرن سرویس های طلای ورساچه به‌گونه‌ای است که امکان آن در استایل‌های معمولی و روزمرگی امکان‌پذیر می‌باشد. در واقع می‌توانیم بگوییم که طراحی و سبک سرویس های طلای ورساچه به شکل اسپرت می‌باشد.

پلاک طلا ورساچه

مهم‌ترین ویژگی پلاک طلا ورساچه این است که از نماد و لوگو این برند برای طراحی آن استفاده می‌شود. این پلاک بسیار زیبا و جذاب از طراحی فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشد.

پلاک طلا ورساچه زنانه - سایت زر

پلاک ورساچه در طرح‌ها و نمونه‌های مختلفی مشاهده می‌شوند. می‌توانید این پلاک‌ها را به حالت‌های مختلفی مانند دایره‌ای اشک و.... در اندازه‌ها و سایزهای مختلفی مشاهده کنید که از جذابیت بالایی برخوردار است.

مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب طلای ورساچه چیست؟

زمانی که قصد دارید هر نوع از طلای ورساچه را انتخاب کنید لازم است مواردی را در نظر بگیرید.

خرید سرویس طلا ورساچه زنانه به همراه قیمت و سفارش در سایت زر

به تناژ پوستی خود دقت نمایید

یکی از مواردی که در هنگام انتخاب طلا ورساچه باید مدنظر داشته باشید رنگ پوست افراد می‌باشد. درصورتی‌که اکسسوری متناسب با رنگ پوست خود انتخاب نکنید نمی‌توانید جذابیت موردنظر را مشاهده نمایید. انواع قطعات طلای ورساچه در رنگ‌ها و نمونه‌های مختلفی مانند رزگلد، طلای زرد و سفید وجود دارد.

خرید و انتخاب طلای ورساچه - سایت زر

طلا طرح ورساچه چیست؟

طلا طرح ورساچه به جواهراتی که از طرح‌ها و نمادهای برند ورساچه الهام گرفته شده‌اند، اطلاق می‌شود. این اکسسوری‌ها معمولاً دارای طراحی جسورانه، بارز و لوکس هستند که و از عناصر گوناگونی نظیر مدوسا، الهام گرفته شده‌اند  استفاده از فرهنگ یونانی، به همراه نگین‌های رنگارنگ، طرح‌های هندسی و زنجیرهای ضخیم طلا ورساچه را منحصربه‌فرد می‌کند.

طلا طرح ورساچه جواهر در سایت زر

برخی از ویژگی‌های طلا طرح ورساچه عبارت‌اند از:

به‌کارگیری انواع طلای زرد، سفید یا رزگلد

برای ساخت این طرح‌ها  از نگین‌های قیمتی استفاده می‌کنند.

برخورداری از طراحی‌های ظریف و پیچیده

  از نمادها یا سمبل برند ورساچه زیاد استفاده می‌شود.

انواع مدل عکس طلا طرح ورساچه - سایت زر

طلا طرح ورساچه را معمولاً برای افرادی که تمایل به خرید جواهراتی خاص، شیک و منحصربه‌فرد دارند پیشنهاد می‌کنند. استفاده از این جواهرات می‌توانند باعث شود که استایل هر فردی را جذاب‌تر و لوکس‌تر شود.

مشهورترین طرح‌ها و الگوهای جواهرات ورساچه

در حالت کلی، برند ورساچه (Versace) به‌عنوان خالق طراحی‌های بارز، شیک و لوکس در جواهرات شهرت دارد. در زیر برخی از مشهورترین طرح‌ها و الگوهای جواهرات ورساچه را به شکل مختصر معرفی کنیم.

جدیدترین مدل های طلا ورساچه - سایت زر

سر مدوسا (Medusa Head):

این طرح از نمادهای برجسته برند ورساچه می‌باشد. سر مدوسا را می‌توانید به‌صورت زیورآلاتی در گردنبندها، انگشترها، گوشواره‌ها و دستبندها مشاهده کنید. طرح سر مدوسا را اغلب می‌توانید با جزئیات دقیق از الماس‌ها یا سنگ‌های قیمتی تزیین شده مشاهده کنید.

انگشتر طلا ورساچه طرح سر مدوسا - سایت زر

باروکو (Barocco):

یکی دیگر از الگوهای شناخته شده ورساچه باروکو است در جواهرات ورساچه بسیار موردتوجه است. الگوی  باروکو دارای طرح‌های هندسی پیچیده است، در این طرح زیورآلات خمیده، جزئیات گل و برگ و تزیینات فراوان می‌باشد. معمولاً این الگو را برای طراحی‌ اکسسوری‌هایی نظیر دستبندها، گردنبندها و انگشترها اعمال می‌کنند.

کلید یونانی (Greek Key):

یکی دیگر از طرح‌های موردتوجه در ورساچه الگوی کلید یونانی است که به شکل یک طرح هندسی  می‌باشد. این الگو دارای ساختارهای خمیده و تکراری می‌باشد و برای ساخت زنجیره‌ها، گردنبندها و زیورآلات دیگر به کار می‌رود.

ویرتوس (Virtus) :

یکی از جدیدترین طرح‌ها که توسط ورساچه معرفی شده است الگوی ویرتوس می‌باشد. این الگو از طراحی طرح‌های هندسی و نمادهای مدرن الهام گرفته شده است  و از آن برای ساخت اکسسوری‌های مختلفی نظیر گردنبندها، دستبندها و انگشترها به کار می‌برند.

عکس طلا و جواهر طرح ورساچه یا ورساچی - سایت زر

طراحی‌هایی که برای جواهرات و اکسسوری‌های ورساچه به کار می‌رود شامل  الماس‌ها و سنگ‌های قیمتی معمولاً شامل قطعات زیبا و براقی است که به شکل زنجیره‌ها، گردنبندها، انگشترها، گوشواره‌ها و دستبندها طراحی می‌شوند. الماس‌ها و سنگ‌های قیمتی به‌عنوان نقطه عطف و مرکز توجه در طرح‌ها هستند  هر ساله طرح‌ها و محصولات جدیدتری به آثار هنری و زیبایی جواهرات ورساچه اضافه می‌شوند.

سفارش انواع مدل طرح ورساچه طلا در سایت زر

سایت زر به‌عنوان یکی از مراکز عرضه کننده طلا و جواهر شناخته می‌شود که همواره منحصرترین نمونه‌های طلا و جواهر را به مشتریان ارائه می‌دهد. یکی از طرح‌های فوق‌العاده پرطرف‌دار در این زمینه طرح طلا ورساچه است که می‌توانید در قالب اکسسوری‌های مختلفی مشاهده کنید.

سفارش انواع مدل طرح ورساچه طلا در سایت زر

سایت زر در این مطلب به بررسی و معرفی برند ورساچه از جنبه‌های مختلف پرداخته است. امیدواریم که این مطلب مفید باشد و افراد از خواندن آن اطلاعات لازم را کسب کنند. برای آشنایی بیشتر با شماره‌های درج شده بر روی سایت تماس بگیرید.

 

سوالات متداول:

لوگو برند ورساچه چیست؟
S ChevronDown 18 N

لوگو اصلی برند ورساچه طرح سر مدوسا لوگو می‌باشد که در افسانه‌های یونان به‌عنوان زنی مشهور است که بعد از رنجاندن خدایان تبدیل به یک عجوزه شد.

انواع طلا و جواهرات محصولات ورساچه شامل چه مواردی می باشد؟
S ChevronDown 18 N

ورساچه طرح‌های منحصر به فردی را در جواهرات خود به کار می‌برد که شامل گوشواره‌ها، گردنبندها، انگشترها و دستبندها می‌شود.

نحوه سفارش طلا طرح ورساچه به سایت زر چگونه است؟
S ChevronDown 18 N

شما عزیزان می توانید هر مدل طلا و جواهر که آمیخته با طلا و جواهرات می باشد را به ما سفارش دهید تا در زمان معین با بالاترین کیفیت موجود در بازار جهانی برای شما آماده شود. عکس ها و محصولاتی که در مقاله میبینید اختصاصی سایت زر می باشد

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲:۴۰ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد