معرفی 16 برند از معروف‌ترین برند‌های طلا و جواهر دنیا 2022

معرفی 16 برند از معروف‌ترین برند‌های طلا و جواهر دنیا 2022
ما در مقاله برند معروف طلا و جواهر قصد داریم تا لیستی از برترین و معروف‌ترین برند‌های طلا و جواهر را به شما معرفی کنیم. در این مقاله برند‌ها را به ترتیب خاصی رتبه‌بندی نکرده‌ایم. شما می‌توانید با خیال راحت همان برندی را انتخاب کنید که بیشتر شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

انواع برند معروف طلا و جواهر در سرتاسر دنیا وجود دارد که علی‌رغم قیمت‌های بسیار بالایی که دارند، همچنان تقاضا برای مارک‌های گران‌قیمت جواهرات مردانه و زنانه همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. با میلیاردها دلاری که سالانه در بازار طلا و جواهر خرج می‌شود، ممکن است به فکر انجام اولین خرید طلا و جواهرات لوکس یا افزودن به مجموعه روبه‌رشد خود باشید. در هنگام خرید و یا پیداکردن یک مدل خاص برای ساخت سفارشی آن این سؤال باقی می‌ماند: کدام مارک و برند معروف طلا و جواهر است که درجهان مطرح‌تر هست؟

ما در مقاله برند معروف طلا و جواهر قصد داریم تا لیستی از برترین و معروف‌ترین برند‌های طلا و جواهر را به شما معرفی کنیم. در این مقاله برند‌ها را به ترتیب خاصی رتبه‌بندی نکرده‌ایم. شما می‌توانید با خیال راحت همان برندی را انتخاب کنید که بیشتر شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

شیک‌پوشان امروزی چه مرد و چه زن نه تنها برای داشتن ظاهری شیک و جذاب، بلکه برای نشان دادن شخصیت منحصربه‌فرد خود، نگرش به زندگی و اشتیاق خود به استفاده از جواهرات، از انواع طراحی‌ها با برند‌های موردعلاقه‌ی خود استفاده می‌کنند.

معروف‌ترین برند‌های طلا و جواهر دنیا

اگرچه تقریباً تمام برند‌های جواهرات لوکس در جهان از فلزات و سنگ‌های بسیار گران‌بها ساخته شده‌اند، اما این نکته را هم باید در نظر گرفت که طراحان جواهرات، با فرهنگ‌ها و پیشینه‌های مختلف آشنایی و سروکار دارند.

بهترین برند طلا و جواهر

هر یک از انواع  برند معروف طلا و جواهر مفاهیم و ویژگی‌های خاص خود را دارند. به همین دلیل است که بیشتر برند‌های طلا و جواهرات به‌منظور نشان دادن شخصیت قوی فردی که آن‌ها را استفاده می‌کند، طراحی می‌شوند. برخی از آن‌ها بسیار پیچیده، نفیس، مجلل و گران هستند، درحالی‌که برخی دیگر مینیمالیستی، سبک و حتی برای استفاده روزمره مناسب هستند. در واقع به همین دلیل است که می‌توانید تفاوت بین کارتیه و تیفانی را در یک نگاه تشخیص دهید. همه این‌ها به‌خاطر سبک تفکر و ایده‌پردازی طراح جواهرات است و همین تفاوت‌هاست که دنیای جواهرات را متنوع‌تر می‌کند.

در اینجا لیستی از نام ۱۶ برند معروف طلا و جواهر لوکس در جهان آورده شده است که به دلیل محصولات بسیار زیبا و منحصربه‌فرد شناخته شده‌اند و سپس به بررسی هر یک می‌پردازیم:

  1. برند طلا و جواهر شوپارد
  2. برند طلا و جواهر می‌کی موتو
  3. برند طلا و جواهر بوچرون
  4. برند طلا و جواهر هری وینستون
  5. برند طلا و جواهر پوملاتو
  6. برند طلا و جواهر گوچی
  7. برند طلا و جواهر شنل
  8. برند طلا و جواهر کارتیه
  9. برند طلا و جواهر دی بیرز
  10. برند طلا و جواهر دیوید موریس
  11. برند طلا و جواهر تیفانی
  12. برند طلا و جواهر ون کلیف آرلپز
  13. برند طلا و جواهر پیاژه
  14. برند طلا و جواهر شومی
  15. برند طلا و جواهر گارارد
  16. برند طلا و جواهر بولگاری

۱. برند طلا و جواهر شوپارد به انگلیسی Chopard

شوپارد، برند معروف طلا و جواهر و همچنین ساعت‌های لوکس سوئیسی است که در سال ۱۸۶۰ توسط Louis-Ulysse Chopard در منطقه Jura سوئیس تأسیس شد. این برند به‌خاطر طراحی و داشتن ساعت‌های گران‌قیمت معروف است.

برند طلا و جواهر شوپارد

سبک و طراحی برند طلا و جواهر شوپارد الهام گرفته از مضامین شعری است که از عشق و عاشقی پیروی می‌کند که علاوه بر سبک هنری که دارد، شیک بودن و پویایی خود را حفظ می‌کند.

این برند به‌عنوان شریک رسمی جشنواره فیلم کن، همیشه می‌تواند به افراد مشهور کمک کند تا به ستاره‌ای درخشان روی فرش قرمز تبدیل شوند.

محصولات معروف برند شوپارد

طراحی گردنبند Happy Diamons جسورانه است و الماس‌های رقصنده نمادین که به‌آرامی بین دو یاقوت کبود در حال چرخش هستند که نمادی از روح آزاد است، نشان‌دهنده‌ی بازیگوشی افکار طراح است.

انگشتر مکعب یخ Chopard

این انگشتر از برند طلا و جواهر شوپارد شامل مربع‌های وجهی است که با دقت ساخته شده و مانند تکه‌های مکعبی یخ درخشان برش خورده است و از الماسی که داخل مکعب کار شده نور منعکس می‌شود و ظرافت جالبی را با لبه‌های امروزی که دارد ایجاد می‌کند.

انگشتر طلا و جواهر برند چوپارد

این حلقه دارای طراحی آندروژن است و وجوه مربعی دارد که نور منعکس‌کننده یخ با یک الماس مرکزی برای زیبایی بیشتر می‌درخشد.

محتوای کل الماس ۰. ۰۱ct است. این محصول Chopard مطابق با بهترین شیوه‌های بین‌المللی در مورد استاندارد‌های زیست محیطی و اجتماعی تأیید شده است.

۲. برند طلا و جواهر میکی موتو به انگلیسی Mikimoto

دومین برند‌ معروف طلا و جواهر در جهان که ما در لیست خود معرفی می‌کنیم برند میکی موتو از کشور ژاپن می‌باشد که در سال ۱۸۹۳ توسط یوکی می‌کی موتو در ژاپن تأسیس شد. کوکیچی میکی موتو، اولین کسی در جهان بود که با موفقیت مروارید را پرورش داد. این برند طلا و جواهرات پیش‌گام در فرهنگ ساخت زیورآلات مروارید است. روش ایجاد شده توسط یوکی می‌کی موتو بیش از ۱۰۰ سال است که از طریق نسل‌ها منتقل شده است. همچنین این برند معروف طلا و جواهر اولین برند جواهرات با تم مروارید در جهان است و امروزه یکی از برترین برند‌های جواهرات لوکس جهان شناخته شده است و در کلکسیون بسیاری از دوستداران طلا و جواهر می‌توانید گردنبند طلا و مروارید و یا انگشتر مروارید از این برند خاص ژاپنی ببینید.

برند طلا و جواهر می‌کی موتو

گردنبند مروارید و جواهر

۳. برند طلا و جواهر بوچرون

Boucheron یک برند جواهرات لوکس از گروه Kering در فرانسه است. این شرکت در سال ۱۸۵۸ تأسیس شد و بسیاری از جواهرات گران‌بها، ساعت‌ها و عطر‌ها را طراحی کرده است.

امروزه Boucheron به یک برند معروف طلا و جواهر در سرتاسر جهان تبدیل شده است و بوتیک‌هایی را در اروپا، روسیه، ایالات متحده، ژاپن، کره جنوبی و چین راه‌اندازی کرده است.

Boucheron همچنین یکی از معدود برند‌های جواهرات در جهان است که هنر عالی و سبک سنتی جواهرات و ساعت را حفظ کرده است.

محصولات معروف برند بوچرون

گردنبند حلقه‌ای مدل بزرگ و کوچک Boucheron Quatre بسیار زیبا که شامل سه رنگ طلای رزگلد، سفید و زرد است. این حلقه‌ی استوانه‌ای با طراحی خیره‌کننده‌ای که دارد در مرکز آن یک الماس براق می‌درخشد که این آویز گردن را خیره‌کننده‌تر می‌کند.

Maison Boucheron در سال ۱۸۷۵ طراحی و عرضه شد. این محصول از برند طلا و جواهر بوچرون نماد دلبستگی و دوست داشتن است که پیامی با مضمون: \"من به تو فکر می‌کنم\" را ارائه می‌دهد.

این انگشتر به دقت توسط Hands of Light تراشیده و صیقل داده شده است تا درخشندگی الماس را افزایش داده و طیف جذابی از نور ایجاد کند

۴. برند طلا و جواهر هری وینستون

هری وینستون اهل نیویورک است که در سال ۱۸۹۰ برند طلا و جواهر خود را تأسیس کرد. هری وینستون به‌عنوان یک برند برتر جواهرات لوکس آمریکایی، فناوری‌های برش و منبت کاری فوق‌العاده را از نزدیک به ۱۰۰ سال فعالیت خود توسعه داده است و بیش از ۶۰ مورد از مهم‌ترین جواهرات تاریخ را به فروش رسانده است.

برند طلا و جواهر هری وینستون

در اوایل سال ۱۹۴۳، هری وینستون اولین جواهرسازی بود که برای حضور در اسکار انتخاب شد و به‌عنوان جواهرسازی برای ستاره‌ها\" شناخته شد.

۵. برند طلا و جواهر پوملاتو

Pomellato یکی از پنج برند معروف طلا و جواهر در جهان است. با ترکیب هنر، نوآوری و بازاریابی، نقش یک روند سازنده در صنعت لوکس را ایفا می‌کند. شعاری که برند Pomellato ارائه کرده است، \"بی‌نظیر بودن\" است.

برند طلا و جواهر پوملاتو

طراحان Pomellato شیوه‌ی اولیه خود را که فقط از مواد گران‌قیمت برای ساختن جواهراتش استفاده می‌کرد، به کلی کنار گذاشتند و از طلای سه رنگ و سنگ‌های رنگارنگ زیادی مانند آمیتیست، گارنت، لاجورد و الماس‌های زرد شفاف و غیره استفاده می‌کند.

علاوه بر این، طراحی خاصی که دارد به‌راحتی با لباس‌های رسمی یا غیررسمی قابل‌استفاده است و ست کردنشان آسان است. ویژگی‌های دیگر این برند انعطاف‌پذیری، کاربردی و سخاوتمندانه بودن است.

محصولات معروف برند پوملاتو

غیرمعمول‌ترین ویژگی مجموعه Ritratto استفاده از تراش الماسی است که منشأ آن هند است، \"Portrait Cut\" که در آن الماس به‌صورت برش خورده دیده می‌شود و فقط لبه‌ها یک وجه زاویه‌دار صیقلی می‌شوند.

از چنین الماس‌هایی معمولاً در جواهرات پرتره میکرو موزاییکی استفاده می‌شود تا سطح پرتره را به‌آرامی بپوشانند و یک الگوی سه‌بعدی واضح ایجاد کنند. در واقع، نام مجموعه Ritratto در ایتالیایی به معنای \"پرتره\" است.

۶. برند طلا و جواهر گوچی

ششمین برند طلا و جواهر معروف دنیا گوچی است. گوچی به‌عنوان یکی از برند‌های لوکس پیشرو در جهان، به دلیل حس شیک‌پوشی و هنر ایتالیایی بی‌نظیر خود در سراسر جهان شناخته شده است. این شرکت در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی در فلورانس تأسیس شد که همیشه مترادف با ترکیبی عالی از تجمل و \"خلاقیت ایتالیایی\" بوده است.

نزدیک به یک قرن، گوچی به‌عنوان یک برند مجلل و پرزرق‌وبرق، نمادی از موقعیت و ثروت، و موردعلاقه افراد مشهور و شیک‌پوشان شناخته شده است.

۷. برند طلا و جواهر شنل

Chanel یک برند لوکس فرانسوی است که توسط Coco Chanel که در ابتدا با نام Gabrielle Bonheur Chanel شناخته می‌شد، در سال ۱۹۱۰ تأسیس شد. این برند به دلیل سبک زیبا، ساده و نفیس خود مشهور است. در واقع، در دهه ۱۹۴۰ شنل یکی از برند‌هایی بود که با موفقیت لباس زنانه «بیش از حد پیچیده» را به طراحی ساده‌تر و راحت‌تر سوق داد.

محصولات معروف برند شنل

انگشتر الماس طلای زرد ۱۸ عیار کوکو کراش یکی از معروف‌ترین طراحی‌های برند گوچی است. مجموعه‌های جواهرات شانل سال‌ها نماینده ثابت و کلاسیک این برند بوده است. در اوایل سال ۲۰۱۵، شنل مجموعه جواهرات زیبای «Coco Crush»، مجموعه‌ای از حلقه‌ها و دستبند‌ها را با الگوهای الماس در هم تنیده زیر حکاکی‌های طلایی نفیس، و همچنین طلای ۱۸ عیار بژ و نماد شیر که نماد صورت فلکی است، راه‌اندازی کرد.

۸. برند طلا و جواهر کارتیه

طراحی و ساخت کارتیه برند معروف طلا و جواهر در پاریس فرانسه، سال ۱۸۴۷ آغاز شد. این برند با طراح فرانسوی که دارد ظاهر و پیامی سلطنتی دارد. شاهزاده ولز زمانی کارتیه را به‌عنوان «جواهرساز پادشاه» تحسین کرد.

صد‌ها سال است که کارتیه روابط نزدیکی با خانواده‌های سلطنتی و افراد مشهور در کشور‌های مختلف ایجاد و حفظ کرده است.

محصولات معروف برند کارتیه

مجموعه‌ ترینیتی کارتیه که ترکیبی از پلاتین (دوستی)، طلا (وفاداری) و رزگلد (عشق) است، یکی از معروف‌ترین انگشتر‌های جهان است. کارتیه چه جواهری گران‌قیمت باشد و چه جواهری امروزی، ارزش خود را با مهارت‌های برجسته و سبک منحصربه‌فرد خود منتقل می‌کند.

این انگشتر متحرک و منحصربه‌فرد برند معروف طلا و جواهر کارتیه که از تخیل لویی کارتیه در سال ۱۹۲۴ سرچشمه می‌گیرد، از سه نوار درهم آمیخته زرد، سفید و رزگلد ساخته شده است.

این انگشتر که نمادی از سبکی و ظرافت است، قلب زنان و مردان را به دست آورد و گری کوپر و شاعر معروف ژان کوکتو را از طرف‌داران خود به‌حساب آورد.

این سه حلقه‌ی در هم تنیده نشان‌دهنده لحظات، شاهکار‌ها یا روابطی هستند که برای همیشه در یاد‌ها باقی خواهند ماند. قطعه‌ای پرمعنی که برای تفسیر دست همه باز است.

گوشواره فلورا

طراحی گوشواره با الماس طلا از ویژگی گل‌ها مانند شکوفه دادن، جوانه زدن یا تاب خوردن در باد با زرق‌وبرق زنانه و ظرافت الهام گرفته است.

الهام گرفته است، در واقع گل‌های شکوفه دار همیشه موضوعی برجسته در طراحی گوچی بوده است. این مجموعه شامل حلقه‌ها، آویز‌ها و گوشواره‌هایی است که درخشندگی طلای ۱۸ عیار، لطافت طلای رزگلد و خلوص طلای سفید را با الماس ترکیب می‌کند تا نمایشی دلربا از جواهرات ایجاد کند.

۹. برند طلا و جواهر دی بیرز

De Beers بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت استخراج الماس در جهان است که در سال ۱۸۸۸ تأسیس شد. همچنین این شرکت معتبرترین مرجع در زمینه الماس در جهان است.

De Beers علاوه بر استخراج و تولید الماس خام، مسئول طبقه‌بندی، درجه‌بندی، ارزش‌گذاری و فروش اکثر الماس‌ها در سراسر جهان است. تجارت آن شامل اکتشاف، استخراج، برش، پرداخت، طراحی و در نهایت رسیدن به مشتری است. کلاسیک‌ترین شعار De Beers: الماس همیشگی است. 

یکی از معروف‌ترین محصولات این مجموعه گوشواره نیلوفر آبی است. این محصول نفیس نشان‌دهنده‌ی ابدیت، زیبایی و خلوص است. گل‌های زیبای نیلوفر آبی با الماس‌های درخشان جان می‌گیرند.

۱۰. برند طلا و جواهر دیوید موریس

دهمین برند معروف طلا و جواهر که شهرت و پیشینه‌ی زیادی دارد جواهرات دیوید موریس است که  در سال ۱۹۵۱ در لندن تأسیس شد، با طراحی تاج برای بازیگر نقش اول زن در فیلم‌های جیمز باند، نامی برای خود دست و پا کرد.

 برند طلا و جواهر دیوید موریس

دیوید موریس به طراحی جواهرات کلاسیک اختصاص دارد و تأکید می‌کند که هر قطعه از جواهرات حتی پس از دویست سال همچنان زیبا خواهد بود. مانند دیگر برند‌های جواهرات لوکس، در جواهرات الماس سفید و رنگی با کیفیت بالا. جواهرات دیوید موریس از طبیعت الهام گرفته شده است. پروانه‌ها، گل‌ها، میوه‌ها با طراحی و ساختار نفیس، عناصری هستند که اغلب توسط طراحان مورد استفاده قرار می‌گیرند که سرشار از تخیل و خلاقیت است. به‌طورکلی، دیوید موریس برندی است که به عشق و علاقه اهمیت می‌دهد.

محصولات معروف برند دیوید موریس

الماس‌ها همیشه ماندگارند. دستبند  برند طلا و جواهر دیوید موریس که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده، تنها اکسسوری است که باید همیشه در دست داشته باشید. دارای الماس گلابی شکل و در نقش گل می‌توانید بهترین جواهری باشد که می‌توانید خریداری کنید.

گوشواره گل میخی بری گل

با خرید این گوشواره می‌توانید در تمام طول سال بهار را بپوشید. این گوشواره گل بری از دیوید موریس که از طلای رز ۱۸ عیار ساخته شده است، با یاقوت کبود و الماس تزئین شده است تا چهره شما را روشن‌تر کند. خرید و استفاده از الماس فصل ندارد!

۱۱. برند طلا و جواهر تیفانی

در سال ۱۸۳۷، Tiffany & Co که به آن \"ملکه جواهرات\" نیز می‌گویند در نیویورک، ایالات متحده آمریکا متولد شد. نوآوری و طراحی دو سنگ بنای میراث آن است و این برند به لطف مجموعه‌های الماس که مضمون عاشقانه و رؤیا را به نمایش می‌گذارند، نزدیک به دو قرن محبوب بوده است.

برند طلا و جواهر تیفانی

جعبه آبی تیفانی نیز حرکت کلاسیک این برند است و تیفانی ستینگ که یک حلقه الماس منبت کاری شده با شش پنجه است، یکی از آیتم‌های نماد این برند است. Tiffany & Co از جواهرات کلاسیک دفاع می‌کند و باعث می‌شود هر قطعه از جواهرات خود جذابیت جاودانه‌ای داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید تیفانی یک برند‌ معروف طلا و جواهر است که طرف‌داران زیادی دارد.

محصولات معروف برند تیفانی

گردنبند آویز رز طلای ۱۸ عیار تیفانی عقیق و الماس ۰. ۰۵ عیار بسیار معروف و پرطرف‌دار است. این آویز دایره‌ای که با الماس‌های درخشان رنگی طراحی شده است، دارای سنگ اوپال صورتی است، سنگی بسیار جذاب که در طبیعت یافت می‌شود. رنگ صورتی درخشان این سنگ به زیبایی طرح رزگلد ۱۸ عیار درخشان تأکید می‌کند. مجموعه Tiffany T همان‌طور که چند وجهی است، یادآوری ملموس از ارتباطاتی است که ما احساس می‌کنیم اما همیشه نمی‌توانیم ببینیم. استایل شخصی خود را با ست کردن این آویز از برند طلا و جواهر دیوید موریس با دیگر طرح‌های تیفانی، ظاهری جسورانه داشته باشید.

گردنبند تیفانی تی اسمایل

ساده و ظریف، این آویز منحنی برند معروف طلا و جواهر تیفانی دارای زیبایی مدرن و درعین‌حال جاودانه است. مجموعه لبخند تیفانی تجسم جهانی‌ترین ژست شادی جهان است. این آویز ظریف را با سایر آویز‌های تیفانی در اندازه‌های مختلف امتحان کنید تا ظاهری منحصربه‌فرد داشته باشید.

۱۲. برند طلا و جواهر ون کلیف آرلپز

Van Cleef & Arpels یک برند لوکس فرانسوی است که در سال ۱۹۰۶ در پاریس تأسیس شد. این برند همیشه به سبک طراحی اصلی خود پایبند بوده و اصرار بر استفاده از جواهرات درخشان با ادغام خلاقیت و شاعرانه دارد.

سبک این برند در فضای هنری پاریس غوطه‌ور است و از نزدیک ریتم طبیعت را دنبال می‌کند و زیبایی هارمونی را تفسیر می‌کند. Van Cleef & Arpels به‌عنوان یک برند معروف طلا و جواهر با قدمت یک قرن، به دلیل مفهوم طراحی منحصربه‌فرد و صنایع‌دستی بدیع خود مورد تمجید‌های جهانی قرار گرفته است.

محصولات معروف برند ون کلیف

آویز ون کلیف و آرپلز وینتیج الحمرا و کارنلین با ظرافت همیشگی خود متمایز شده است. با الهام از شبدر چهار برگ که با طرحی ظریف از مهره‌های طلا تزئین شده است.

۱۳. برند طلا و جواهر پیاژه

پیاژه در سال ۱۸۷۴ توسط ژرژ ادوارد پیاژه در ۱۹ سالگی تأسیس شد. از بدو تولد، این برند جواهرات لوکس به روحیه \"همیشه بهتر از آنچه نیاز است انجام دهید\" پایبند بوده و در هر قطعه از کار، طراحی فوق‌العاده و خلاقیت نامحدود را در خود جای داده و درعین‌حال جزئیات را در اولویت قرار می‌دهد.

پیاژه جذابیت زمان را به تصویر می‌کشد و هر قطعه از جواهرات نشان‌دهنده مهارت فوق‌العاده است. این برند طلا و جواهر در حال حاضر متعلق به گروه ریچمونت است.

۱۴. برند طلا و جواهر شومی

Chaumet یک برند فرانسوی جواهرات لوکس با بیش از دو قرن سابقه است که در سال ۱۷۸۰ تأسیس شد. این جواهرساز قدیمی در گروه لوکس LVMH است که به‌خاطر میراث خون آبی خود شناخته شده است. بنیان‌گذار Chaumet، Nitot، به‌عنوان جواهرساز رسمی ناپلئون، شمشیری با الماس ۱۴۰ قیراطی \"ریجنت دیاموند\" برای به تخت نشستن خودساخته است. این قطعه هنوز در موزه ملی فونتنبلو فرانسه است.

برند طلا و جواهر شومی

این مجموعه نماد \"پیوند\" بین عاشقان در یک آغوش پرشور و عشق است. مانند نخ قرمزی است که دو نفر را از گوشه و کنار جهان به هم نزدیک می‌کند و به‌این‌ترتیب سرنوشت آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد.

۱۵. برند طلا و جواهر گارارد

گارارد یک برند طلا و جواهر معروف است که توسط یک طراح بریتانیایی در سال ۱۷۳۵ تأسیس شد. این شرکت بار‌ها و بار‌ها تاج‌های مختلفی را برای خانواده سلطنتی بریتانیا طراحی کرده است و توسط ملکه ویکتوریا به‌عنوان \"جواهرساز تاج\" جایزه دریافت کرده است.

برند طلا و جواهر گارارد

گارارد دوست دارد از جواهرات گران‌بها و طرح‌های خارق‌العاده برای بیان جایگاه و سلیقه بالای مشتریان خود استفاده کند. گارارد علاوه بر تأیید خانواده سلطنتی بریتانیا، با موفقیت افراد مشهور زیادی را نیز به‌عنوان طرف‌دار جذب کرده است. نسخه محدود آن، The Gun که تنها ۴ قطعه در جهان وجود دارد، به این برند کمک کرده تا جایگاه منحصربه‌فرد خود را نیز تثبیت کند.

تاج طلا و جواهر

۱۶. برند طلا و جواهر بولگاری

بولگاری یکی از معروف‌ترین برند‌های جواهرات لوکس است. این یک برند جواهرات ایتالیایی است که در سال ۱۸۸۴ تأسیس شد. این شرکت در استفاده از رنگ‌ها به‌عنوان جوهره طراحی جواهرات، استفاده از جواهرات با رنگ‌های مختلف برای ترکیب و تطبیق، و سپس استفاده از مواد پایه مناسب برای برجسته کردن رنگ‌های خیره‌کننده این جواهرات خوب است. سبک بولگاری جسورانه و منحصربه‌فرد، متمایز و کلاسیک است.

برند طلا و جواهر بولگاری

این برند موفق می‌شود ویژگی‌های کلاسیک و مدرن را با هم ترکیب کند و قوانین سختگیرانه طرح‌های آکادمیک سنتی را بشکند. ظرافت یونانی، رنسانس ایتالیا و فناوری متالورژی قرن ۱۹، بولگاری این سه عنصر را در هنر‌های مدرن ادغام کرده است تا به بهترین مفسر مدرن کلاسیک در صنعت جواهرات تبدیل شود.

سخن نهایی

نتیجه‌گیری که می‌توانیم در مورد بهترین برند طلا و جواهر داشته باشیم این است که اگر خرید کیف و رژ لب ضروری هستند، پس جواهرات قطعاً رابطه نزدیک‌تری هم با ذهن و هم با بدن ما دارند. با تشکر از شما برای خواندن مقاله معروف‌ترین برند‌های طلا و جواهر، این نکته رو به‌خاطر داشته باشید که استفاده از جواهرات به زیبایی و دستیابی به یک پایان فوق‌العاده به استایل ما کمک می‌کند.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۶:۳۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد