پیش‌بینی‌ها از هفته آتی چگونه است؟

پیش‌بینی‌ها از هفته آتی چگونه است؟
طی هفته پیش رو، اما نشانه‌هایی از افزایش قیمت در بازارها دیده نمی‌شود. البته ممکن است با کاهش قیمت سکه در بازارهای نقدی و آتی بتواند خریدها را برای شناسایی سود افزایش دهد، اما با توجه به عدم جذابیت این بازارها این موضوع را نمی‌توان با قاطعیت تایید کرد.
طی هفته پیش رو، اما نشانه‌هایی از افزایش قیمت در بازارها دیده نمی‌شود. البته ممکن است با کاهش قیمت سکه در بازارهای نقدی و آتی بتواند خریدها را برای شناسایی سود افزایش دهد، اما با توجه به عدم جذابیت این بازارها این موضوع را نمی‌توان با قاطعیت تایید کرد. با این حال قیمت دلار در هفته جدید نیز در محدوده 2 هزار و 950 تا 3 هزار تومان در نوسان خواهد بود و این مساله باعث می‌شود فرماندهی بازار سکه و طلا مستقیما توسط اونس صورت گیرد. از طرفی اونس نیز برای هفته پیش رو متعادل با میل به کاهش پیش‌بینی می‌شود که در این صورت می‌توان گفت احتمالا قیمت سکه اندکی کاهشی باشد. در بازار آتی نیز میل به کاهش قیمت بیشتر است هرچند احتمال اصلاح اندکی در بازار وجود دارد که موقتی است. 
در این میان اما هفته گذشته معاملات آتی با 2 ساعت افزایش زمان معامله مواجه شد که این میزان توانست حجم معاملات بازار را که به زیر 2 هزار و 500 رسیده بود دوباره افزایش داده و به حدود 7 هزار معامله برساند. البته روز پنجشنبه دوباره حجم معاملات به همان محدوده گذشته خود (3 هزار و 700 معامله) رسید که البته خصلت روزهای پنج‌شنبه همین است.  
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۸:۲۷:۳۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد