تثبیت شاخص بورس در کانال 85 هزار واحد

تثبیت شاخص بورس در کانال 85 هزار واحد
شاخص بورس تهران در معاملات امروز روند صعودی در پیش گرفت و در آستانه ورود به کانال 86 هزار واحد ایستاد.
شاخص بورس تهران در معاملات امروز روند صعودی در پیش گرفت و در آستانه ورود به کانال 86 هزار واحد ایستاد.
در جریان معاملات امروز شاخص بورس از استراحت یک روزه برگشت و با رشد 652 واحدی مواجه شد به طوری که در نیمه معاملات شاخص بورس دقایقی کانال 86 هزار واحدی را لمس کرد اما مدت زیادی در این کانال دوام نیاورد و فورا به عقب بازگشت.
به این ترتیب در معاملات امروز دماسنج بازار سرمایه رشد 652 واحدی را تجربه کرد و در کانال 85 هزار و 962 واحد ایستاد تا دوباره شانس خود را برای ورود به کانال 86 هزار واحد و فتح قله جدید امتحان کند.
در بازار امروز شرکتهای پالایشگاه بندرعباس، فولاد مبارکه، ملی مس، مپنا، بانک ملت، پاسارگاد، بانک تجارت، پالایش تبریز و بانک پارسیان تاثیرات مثبتی در بورس تهران گذاشتند و در مقابل شرکتهای مطرحی چون هلدینگ خلیج فارس، چادرملو، تاپیکو و سرمایه گذاری غدیر مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شدند.
در بازار امروز بهترین تقاضای خرید به مپنا، بانک تجارت و خدمات انفوراتیک اختصاص داشت و شرکتهای نفت پارس، پالایشگاه بندرعباس و توسعه معادن و فلزات مانع از رشد بیشتر بورس و ورورد آن به کانال جدید شدند.
در بازار امروز همچنین بیش از یک میلیارد سهم به ارزش 441 میلیاد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به 420 هزار میلیارد ریال رسید. 
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۸:۴۴ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد