سنگ ماه تولد مرداد زنان و مردان مردادماهی‌ها چیست؟ زبرجد| زر

سنگ ماه تولد مرداد زنان و مردان مردادماهی‌ها چیست؟ زبرجد| زر
در این مقاله به معرفی سنگ ماه تولد مرداد می پردازیم و سنگ ماه تولد مرداد مرد و سنگ ماه تولد مرداد زنانه را معرفی می کنیم + معرفی گردنبند و دستبند سنگ مرداد

سنگ ماه تولد مرداد چیست؟ سنگ ماه تولد مرداد سنگ زبرجد است بااین‌حال در یک اولویت‌بندی، سنگ‌هایی مثل کارنلین، لعل، تورمالین و یاقوت کبود نیز به این ماه تولد نسبت داده ‌شده است. در ادامه قصد داریم مروری هیجان‌انگیز و کامل در مورد بهترین اکسسوری‌های ماه مرداد و فلسفه‌ی این موضوع بپردازیم.

تهیه‌ی هدیه‌های خاص که با ماه تولد افراد در تناسب باشد ایده‌ای بسیار رایج و محبوب است که می‌تواند یک وجه شخصی و صمیمانه را به هدیه‌ی شما اضافه کند. از سنگ ماه تولد به‌عنوان سنگ اقبال نیز یاد می‌شود. در دنیای ستاره‌شناسی، انرژی و افکار هر فرد را در یک همپوشانی خاص با ماه تولد او می‌دانند و بر این اساس، برای هر ماه از سال، یک شخصیت و کهن‌الگوی خاص تعریف‌شده است.

زبرجد، محبوب‌ترین سنگ متولدین مرداد

سنگ زبرجد با رنگ‌بندی سبز روشن و بسیار جوان خود، حس پر شور و نشاطی را القا می‌کند. این سنگ قیمتی عموماً از یک شفافیت و وضوح تحریک‌کننده برخوردار است و می‌تواند طیف‌های رنگی وسوسه‌کننده‌ای را از خود به نمایش بگذارد.

به‌رغم شفافیت و ظاهر بسیار زیبا، شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای اندک، تکه‌ای از این سنگ ماه تولد مرداد زیبا را داشته باشید. زمانی که به یک سنگ زبرجد نگاه می‌کنید، می‌توانید یک شخصیت کاوشگر را مشاهده کنید. هیجان‌انگیزترین توصیف در مورد این سنگ را از زبان یکی از دوستان انرژی درمانگر خود شنیده‌ام. او می‌گفت که این سنگ من را به یک کتابخانه‌ی اسرارآمیز در دل جنگل پرتاب می‌کند که داستان‌های افسانه‌ای و اطلاعات رازآمیز بی‌شماری را در خود پنهان دارد.

تنها یک شخصیت بااراده و مشتاق می‌تواند به این دنیای اسرارآمیز واردشده و از مزیت‌های آن بهره بگیرد. اگر فرد متولد مردادی که قصد تهیه‌ی هدیه برای او رادارید، با ویژگی‌های سنگ ماه تولد مرداد همپوشانی فکری و شخصیتی دارد، پس شاید بهترین هدیه برای او، جواهری با سنگ زبرجد باشد.

خواص سنگ زبرجد، سنگ ماه تولد مرداد

زبرجد، سنگ ماه تولد مرداد گوهر زیبایی‌ است‌ كه‌ هم‌ جواهرفروشان و هم‌ مردم‌ عادی‌ كمتر درباره‌ی آن‌ اطلاعات‌ دارند. این‌ گوهر زیبا كه‌ نام‌ آن‌ از زبان‌ یونانی‌ سرچشمه‌ گرفته‌ و معنی‌ و مفهوم‌ خاصی‌ ندارد به‌ رنگ‌ سبز زیتونی‌ و شفاف‌ است‌ و درخششی‌ روغنی‌ و شیشه‌ای دارد.

زبرجد تحت‌تأثیر اسید سولفوریك‌ تجزیه‌ می‌شود و بیشتر از معادن‌ جزیرهِ سنت‌جان‌ در دریای‌ سرخ‌ و نیز در برمه، استرالیا، برزیل‌ و آفریقای‌ جنوبی‌ همراه‌ با الماس‌ استخراج‌ می‌گردد.

باور عمومی‌ این‌ است‌ كه‌ همراه‌ داشتن‌ این‌ سنگ‌ به‌ قلب‌ نیرو می‌بخشد، گردش‌ خون‌ را منظم‌ می‌کند و باعث‌ تقویت‌ استخوان‌ها می‌شود.

به‌علاوه، وجود گردنبند پریدوت‌ بر گردن‌ خانم‌ها وقار و جلوه‌ خاصی‌ به‌ آنها‌ می‌دهد و نیز باعث‌ روشن‌بینی و بصیرت‌ و غلبه‌ بر اندوه‌ و ناراحتی‌های روزانه‌ خواهد شد. بلورهای‌ زیبای‌ زبرجد در دوره‌های مختلف‌ از معادن‌ دریای‌ سرخ‌ توسط‌ جنگجویان‌ به‌ اروپا آورده‌ شده‌ و بیشتر برای‌ كلیساها مورداستفاده قرار می‌گرفته است.

مشخصات سنگ زبرجد، سنگ ماه تولد مرداد

نگین‌ زبرجد، نگین و سنگ ماه تولد مرداد به‌ علت‌ نداشتن‌ سختی‌ لازم‌، كمتر در جواهرات‌ به ‌كار می‌رود. به‌ خانم‌های‌ متولد مرداد توصیه‌ می‌شود یك‌ نگین‌ زبرجد را به‌صورت مدال‌ با زنجیر به‌ صورتی‌ به‌ گردن‌ بیاویزند كه‌ قسمت‌ زیر آن‌ با بدن‌ تماس‌ داشته‌ باشد. در ضمن‌ یادآوری‌ می‌شود چون‌ نگین‌ پریدوت‌ را به‌ شكل‌ زمرد تراش‌ می‌دهند، بیشتر به‌صورت مدال‌ و انگشتر می‌توان از آن‌ استفاده‌ كرد.

بزرگ‌ترین نگین‌ زبرجد  به‌ وزن‌ ۳۱۰ قیراط‌ است‌ كه‌ از معدن‌ جزیره‌ «سنت ‌جان» استخراج‌ شده‌ و در موزه‌ای‌ در واشنگتن‌ نگهداری‌ می‌شود.

در قرن‌ هجدهم، در روسیه‌ از یك‌ شهاب‌سنگ مقدار زیادی‌ بلورهای‌ سنگ‌ زبرجد  به‌ دست‌ آمد كه‌ تماماً تراش‌ داده‌ شده‌ و در آن‌ كشور نگهداری‌ می‌شود.

از جمله‌ باورهای‌ رایج‌ گذشته‌ در مورد زبرجد  این است ‌كه‌ دریانوردان‌ اعتقاد داشتند اگر این‌ سنگ‌ را به‌ همراه‌ داشته‌ باشند در دریا راه خود را گم‌ نمی‌کنند و سالم‌ به‌ مقصد خواهند رسید.

به‌هرحال گوهرها بیش‌ از آن ‌كه‌ سمبل‌ ماه‌های تولد، كشورها و یا سمبل‌ ستارگان‌ باشند، حكم‌ پشتوانه‌ مالی‌ و سرمایه‌گذاری درازمدت‌ را دارند. در حقیقت‌ جواهرات‌ سرمایه‌هایی‌ هستند كه‌ ضمن‌ اشغال‌ كمترین‌ جا، بیش‌ از دیگر انواع‌ سرمایه‌گذاری، از تورم‌ و كاهش‌ ارزش‌ در امان‌ هستند.

ایده‌هایی برای دستبند سنگ ماه تولد مرداد

دستبندهای سنگ ماه تولد می‌توانند در عین استفاده از سنگ، نشان ماه تولد خاص را به همراه داشته باشند. در برخی موارد، لزوما از سنگ مخصوص ماه تولد نیز استفاده نمی‌شود و صرفا با یک دستبند سنگی روبه‌رو هستیم که نشان ماه تولد را با خود حمل می‌کند.

بااین‌حال اگر فردی متولد مرداد هستید و علاقه دارید که با ارتعاشات و احساسات سنگ ماه تولد مرداد هماهنگی بیشتری پیدا کرده و انرژی سنگ زبرجد را در خود تقویت کنید، به شما استفاده از دستبندهایی با تراش‌های زیبا و لطیف زبرجد را پیشنهاد می‌کنم.

سنگ‌های راف لزوما انرژی بیشتری نسبت به سنگ‌های تراش‌خورده ایجاد نمی‌کنند. حتی شما می‌توانید انتظار داشته باشید که یک سنگ تراش‌خورده، به‌مراتب احساس همزادپنداری بیشتری را در شما ایجاد ‌کند. جواهرات ظریف و تراش‌خورده، نظم و هندسه‌ی به‌خصوصی را به ذهن متبادل می‌کنند و می‌توانند انرژی و کاربردی فراتر از سنگ‌های راف را برای شما به دنبال داشته باشند.

دستبند زنانه طلا با نگین الماس‌تراش برلیان و زبرجد طرح بی‌نهایت مدل: bdf1258 تصویری مدرن و صمیمانه از یک دستبند رمانتیک را به نمایش می‌گذارد. این دستبند با تراش‌های واقعی الماس، ارتعاشاتی بسیار قوی از زبرجد را ارائه می‌دهد.

الماس‌ها جزو محبوب جواهرات کلکسیونی و ارزشمند هستند که با قرار گرفتن در کنار هر سنگ، به افزایش ارتعاش و تقویت انرژی آن کمک خواهند کرد. چراکه الماس‌ها دربردارنده‌ی مجموعه‌ای از انرژی‌های خالص و بسیار ارزشمند هستند و بافت انرژیکی آن‌ها بسیار کامل و منحصربه‌فرد است.

گرمای سنگ ماه تولد مرداد در این دستبند، در همپوشانی با طلای زرد به اوج خود رسیده است و شخصیتی جوان و پرشور را به نمایش می‌گذارد. بااین‌حال در هنگام سفارش این محصول می‌توانید، طلای سفید یا رزگلد را نیز به‌عنوان رنگ طلای پایه مدنظر قرار دهید.

دستبند جواهر طلا زرد با نگین مروارید، کوارتز، یاقوت، زبرجد، سیترین و برلیان، نمونه‌ای ظریف و بسیار موفق از کاربرد سنگ ماه تولد مرداد در یک جواهر زنانه است. دانه‌های مروارید بر کیفیت احساسی و بصری رمانتیک این دستبند زنانه افزوده‌اند و شما می‌توانید انرژی قدرتمند سنگ‌های قیمتی کوارتز و یاقوت و سیترین را نیز ضمیمه‌ی این ایده‌ی کاریزماتیک بدانید.

برای درک تأثیر طراحی در ارتعاش سنگ‌های قیمتی می‌توانید این نمونه را در کنار جواهراتی قرار دهید که صرفا تراش‌های سنگ قیمتی را بدون کیفیات زیبایی شناسانه، بر روی تاج یک انگشتر یا بدنه‌ی یک دستبند سوار کرده‌اند.

ابعاد تراش‌ها لزوما تعیین‌کننده نیست بلکه نوع ارتباط حسی‌ای که با جواهر خود می‌گیرد، مسبب تاثیر گذاری و تأثیرپذیری از انرژی آن خواهد بود. جواهری که نتواند به لحاظ زیبایی‌شناسی شمارا تحت تاثیر قرار دهد، ایده‌ی مناسبی برای داشتن یک سنگ قیمتی یا دستبند ماه تولد نیست.

ایده‌های گردنبند سنگ ماه تولد مرداد را بشناسید

گردنبند درست در رأس قلب قرار می‌گیرد و می‌تواند ارتعاشاتی بسیار متوازن از سنگ ماه تولد مرداد را به نمایش بگذارد. در طراحی ایده‌های گردنبند ماه تولد مرداد نیز ممکن است به‌تناسب سلیقه، از نماد ماه مرداد استفاده شود.

در برخی موارد، استفاده از نماد در کنار تراشی از سنگ زبرجد یا دیگر سنگ‌های مربوط به ماه مرداد نیز رایج است. نماد ماه مرداد، شمایل شیر است و شما می‌توانید نمونه‌هایی از این ایده را در فروشگاه طلا و جواهرات زر مشاهده کنید. در ادامه به بررسی تعدادی از این محصولات خواهیم پرداخت.

شور و نشاط و هیجان در پلاک ماه تولد مرداد با نگین الماس‌تراش برلیان

در طراحی پلاک ماه تولد مرداد با نگین الماس‌تراش برلیان مدل: zpdf1056 از حدود ۵ گرم طلا استفاده‌شده است و طرحی بسیار اقتصادی و ظریف از شمایل ماه مرداد است. نحوه‌ی پیاده‌سازی این ایده، تصویری بسیار واضح و صریح از چهره‌ی پرشور و مهاجم یک شیر را به نمایش می‌گذارد. شما همچنین می‌توانید به کمک گزینه‌های بهینه‌سازی قیمت، میزان حجم طلا و برلیان به‌کاررفته در این محصول را سفارشی‌سازی کرده و بودجه‌ی دلخواه خود را جهت تهیه‌ی آن، به کار بگیرید.

معصومیت و شوق کودکی در آویز ماه مرداد کودکانه

ایده‌ی به‌کاررفته در طراحی آویز ماه مرداد کودکانه با نگین الماس‌تراش برلیان، اونیکس، یاقوت قرمز و سیترین مدل: zpdf1044 ایده‌ای بسیار معصومانه و صمیمی است که می‌تواند انتخابی بسیار اقتصادی برای تهیه‌ی یک هدیه‌ی خاص را پیش روی شما قرار دهد.

در طراحی چشم‌های این آویز از سنگ اونیکس سیاه استفاده‌شده و شما می‌توانید یک تراش ظریف یاقوت را در قسمت لب‌های شیر مشاهده کنید. چهره‌ی شیر درمجموع تصویری کودکانه و صمیمی است و کودکی که لباس فانتزی یک شیر را پوشیده است را نمایش می‌دهد.

سنگ ماه تولد مرداد زن‌ها با سنگ ماه تولد مرداد مرد متفاوت است؟

سنگ ماه تولد مرداد مرد چیست؟ آیا یک تعریف جنسیتی خاص برای سنگ ماه تولد مرداد در نظر گرفته‌شده است؟ اصولا هیچ تعریف صادقی در مورد تفاوت زنانه و مردانه‌ی سنگ‌های یک ماه تولد وجود ندارد و بسیاری از منابع، سنگ‌هایی با انرژی منفی یا پایین را به برخی از ماه‌های تولد نسبت داده‌اند.

من از شما می‌خواهم که در این زمینه، به احساسات و شخصیت فردی که قصد دارید برای او یک جواهر سنگی تهیه کنید توجه داشته باشید. رز کوارتز از سنگ‌های منتصب به ماه مرداد است. رنگ‌بندی این سنگ ماه تولد مرداد حسی بسیار زنانه دارد و می‌تواند انتخابی مناسب برای اکسسوری‌های زنانه باشد. بخصوص اگر فرد مدنظر شما فردی بسیار رمانتیک است و احساسات قلبی خود را نادیده نمی‌گیرد.

اما اگر قصد تهیه‌ی جواهرات باارزش و ارتعاشات قوی رادارید، استفاده از تراش‌های شفاف و درخشان کریستالی مثل یاقوت کبود و زبرجد یا کریستال کوارتز، می‌تواند شمارا به سمت‌وسوی بهتری سوق دهد. آونتورین و  عقیق سیاه و قرمز از دیگر سنگ‌های منتصب به این ماه هستند بااین‌حال، انرژی آن‌ها به‌اندازه‌ی کریستال‌های شفاف نیست. اگر قصد تهیه‌ی یک جواهر زیبا برای مرد موردعلاقه‌ی خود دارید، جواهری را یک تراش زیبا از یاقوت کبود، به‌مراتب می‌تواند تاثیر حسی عمیق‌تری را ایجاد کند.

پس اصولا ما چیزی به اسم سنگ ماه تولد مرداد زنانه و سنگ ماه تولد مرداد مرد نداریم اما در مورد هر ماه تولد، طیفی از سنگ‌های قیمتی پیشنهادشده است که با بررسی ارتعاشات هر یک می‌توان، یک انتخاب زیبا و دقیق را در پی گرفت.

انتخاب بر اساس رنگ سنگ ماه تولد مرداد

مرداد، ماه میانی فصل مرداد است و انرژی گرم و پرشور شیر و فصل تابستان را به نمایش می‌گذارد. این رنگ‌بندی تا حد زیادی با سنگ زبرجد در تناسب است. شما می‌توانید حرارت و شور و نشاط را به‌سادگی در ظاهر این سنگ قیمتی مشاهده کنید.

جواهرات ساخته‌شده از تراش‌های زبرجد، از زیبایی وسوسه‌کننده‌ای برخوردار هستند و درصورتی‌که فرد متولد مرداد شما نیز از طبیعت و شور و نشاط بالایی برخوردار است، تردید نداشته باشید که جواهر انتخابی شما می‌تواند به‌راحتی او را تحت تاثیر قرار دهد.

تورمالین، جذابی سنگ ماه تولد مردادماهی

تورمالین نیز یکی دیگر از سنگ‌های بسیار جذاب و دوست‌داشتنی متولدین مرداد است که به شما امکان می‌دهد تا طیف‌های رنگی بسیار متنوعی از جواهرات سنگی را انتخاب کنید. نقطه عطف تورمالین در رنگ‌بندی آن نیست بلکه در بافت کریستالی و انرژی خاص آن نهفته است. بافت سنگ تورمالین بسیار دراماتیک و خاطره‌ساز است و می‌توانید احساساتی بسیار لطیف را در شما زنده کند.

شما می‌توانید این سنگ ماه تولد مرداد را در طیف‌های رنگی بسیار متفاوتی مشاهده کنید. در ادامه یکی از جواهرات اقتصادی فروشگاه طلا و جواهرات زر را که با این سنگ قیمتی مزین شده است را به شما معرفی خواهیم کرد. استفاده از این سنگ به‌عنوان یک نقطه عطف می‌تواند یک ایده‌ی ارزشمند برای تهیه‌ی هدیه‌ای بسیار رمانتیک برای متولدین مرداد باشد.

جذابیت و ظرافت زنانه در آویز طلای زرد با نگین تورمالین

آویز طلای زرد با نگین تورمالین مدل npdf1114 تصویری بسیار ظریف و دراماتیک از یک تراش اشکی سنگ تورمالین را به نمایش می‌گذارد. رنگ‌بندی سنگ به‌کارگرفته‌شده در طراحی این محصول، بسیار گرم و جوان است و حالت اشکی تراش، بر ویژگی رمانتیک آن تأکید ویژه‌ای دارد.

همچنین تنها ۳ گرم طلا برای طراحی این آویز طلای زرد به‌کارگرفته‌شده است و در صورت تمایل می‌توانید از طلای رزگلد یا سفید نیز برای سفارشی‌سازی آن بهره ببرید. تورمالین یکی از بهترین ایده‌ها در دنیای سنگ ماه تولد مردادماهی‌ها است و می‌تواند با بسیاری از سلایق لطیف و خاص، همپوشانی حسی پیدا کند.

جمع‌بندی

سنگ‌های ماه تولد مردادمی‌توانند بسته به تعریف عرفی، طیف متنوعی از سنگ‌ها را شامل شوند، بااین‌حال سنگ زبرجد، با اختلاف زیاد همچنان سرشناس‌ترین سنگ منتصب به ماه تولد مرداد است و می‌تواند به‌عنوان بخشی جذاب و خیره‌کننده از اکسسوری جواهرات شخصی به خودنمایی بپردازد.

بااین‌حال اگر قصد تهیه‌ی هدیه‌ای مردانه رادارید و در این مورد، رنگ‌بندی سنگ زبرجد در نظر شما مناسب نیست می‌توانید یاقوت کبود یا تورمالین را در اولویت قرار دهید. یاقوت کبود سنگی بسیار رایج و محبوب در دنیای جواهرات مردانه است، و به لحاظ مقاومت در مقابل فشار و عوامل فرسایش، رقابت تنگاتنگی با سنگ الماس دارد.

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر، نمونه‌هایی از جواهرات طلای دیزاین شده با نماد ماه مرداد یعنی شیر پر غرور را نیز مشاهده کنید. خدمات فروش حرفه‌ای فروشگاه جواهرات زر به شما امکان می‌دهد تا در هر نقطه از ایران، جواهر دلخواه خود را سفارشی‌سازی کرده و بازه‌ی زمانی حداکثر ۱۰ روزه دریافت کنید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۴:۷ بعد از ظهر
نظرات (1)

bahar  ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۳:۱۶:۴۶ بعد از ظهر

ali bud tnx

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد