وزير اقتصاد : در حال عبور از رکود تورمي هستيم

وزير اقتصاد : در حال عبور از رکود تورمي هستيم
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه در حال عبور از شرایط سخت رکود تورمی در حال عبور هستیم ، گفت : افزایش قیمت حامل های انرژی در سال 93 را با شیب بسیار محدود ، ملایم و تدریجی اعلام کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه در حال عبور از شرایط سخت رکود تورمی در حال عبور هستیم ، گفت : افزایش قیمت حامل های انرژی در سال 93 را با شیب بسیار محدود ، ملایم و تدریجی اعلام کرد.
به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) ؛ علی طیب نیا با بیان اینکه دولت به شدت از شوک درمانی پرهیز می کند ، گفت: نمی خواهیم به اقشار متوسط و کم درآمد آسیب وارد شود.
وی به روند رو به کاهش تورم اشاره کرد و تصریح کرد:سه و نیم درصد تورم ماهانه به یک و نیم درصد کاهش یافته به گونه ای که کارشناسان نهادهای بین المللی را دچار شگفت زدگی کرده است.
طیب نیاز اظهار داشت : در ارزیابی کارشناسان بانک جهانی در باره اقتصاد کلان ایران، نرخ تورم سال آینده خیلی کمتر از سال جاری پیش بینی شده است.
طیب نیا آرامش در بازار ارز، طلا و دیگر بازارها و تبدیل رویه هیجانی قبلی به ثبات را از دیگر نشانه های بهبود اقتصاد دانست و گفت: شواهد رونق به وضوح دیده می شود و تکیه به کسب و کار و تولید پررنگ شده است.
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۷:۴۴:۳۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد