نوسان ارزش سهام در آسيا

نوسان ارزش سهام در آسيا
بازارهای سهام صبح روز سه شنبه در آسیا با نوسان همراه بودند.
بازارهای سهام صبح روز سه شنبه در آسیا با نوسان همراه بودند.
این در حالی است که سرمایه گذاران همچنان منتظر واکنش رهبران جهان به تصمیم روسیه در اعزام نیرو به اوکراین هستند. در حالی که جامعه بین المللی با خشم رویدادها را در شرق اروپا زیر نظر گرفته است، تحلیل گران می گویند حقیقت این است که این بحران رو به وخامت نگذاشته و فرصتی را برای خرید سهام فراهم آورده است.
بر اساس این گزارش، ارزش سهام در بازار توکیو 32 صدم درصد افزایش داشت.
بدین ترتیب، شاخص سهام نیکی 225 ، که روز دوشنبه با کاهش یک ممیز 27 صدم درصدی همراه بود ، با 46 ممیز 29 واحد افزایش به 14 هزار و 698 ممیز 52 واحد رسید.
شاخس هام توپیکس نیز 40 صدم درصد - یا چهار ممیز 82 واحد افزایش یافت و به هزار و 201 ممیز 58 واحد رسید.
این در حالی است که شاخص سهام در بازار هنگ کنگ 40 صدم درصد و در بازار سیدنی 41 صدم درصد افزایش داشتند . همچنین شاخص سهام در بازار کره جنوبی با کاهش 23 صدم درصدی همراه بود. ارزش سهام در بازار شانگهای نیز 45 صدم درصد کاهش داشت.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از هنگ کنگ، نوریهیرو فوجیتو کارشناس ارشد در موسسه میتسوبیشی یو اف جی مورگان استنلی اسکروتینیز اعلام کرد:« تأثیر سریع و احتمالا شدید بحران در اوکراین بر بازارها تقریبا به پایان رسیده است.»
پس از آن که پارلمان روسیه درخواست ولادمیر پوتین رئیس جمهور این کشور را برای اعزام نیرو به کریمه تصویب کرد ، ارزش سهام در جهان در روز دوشنبه با کاهش همراه شد.
این اقدام روسیه در واکنش به برکناری ویکتور یانوکوویچ رئیس جمهور اوکراین در ماه گذشته در پی چندین هفته اعتراضات مردمی در کیف انجام شد .
منبع خبر: 
  ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۷:۴۲:۵۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد