تصميمات جديد دولت براي بورس

تصميمات جديد دولت براي بورس
معاون اول رئيس‌جمهور روز گذشته در آستانه بازگشايي هشتمين نمايشگاه بورس، بانك و بيمه با اشاره به برنامه‌هاي دولت از تصميم دولت براي حمايت از بازار سرمايه خبر داد. به گفته جهانگيري، ايجاد 5/1 ميليون شغل در سال نيازمند رشد اقتصادي 8 درصدي و سرمايه‌گذاري 12 درصدي است
معاون اول رئيس‌جمهور روز گذشته در آستانه بازگشايي هشتمين نمايشگاه بورس، بانك و بيمه با اشاره به برنامه‌هاي دولت از تصميم دولت براي حمايت از بازار سرمايه خبر داد. به گفته جهانگيري، ايجاد 5/1 ميليون شغل در سال نيازمند رشد اقتصادي 8 درصدي و سرمايه‌گذاري 12 درصدي است. به گفته جهانگيري در ستاد هماهنگي اقتصادي دولت كه به رياست شخص رئيس‌جمهور برگزار شد، بحث بورس و بازار سرمايه مطرح شد و اينكه چگونه از ابزارهاي مختلف آن استفاده كنيم.
وي با اشاره به اينكه اكنون نيازمند منابع مالي زيادي براي خروج كشور از ركود هستيم، گفت: اكنون طرح‌هاي بسيار مهمي در بخش پتروشيمي و ميادين نفتي وجود دارد كه نيازمند سرمايه‌گذاري است. معاون اول رئيس‌جمهور اظهار كرد: همچنين ده‌ها ميليارد دلار طرح ناتمام در توسعه زيرساخت‌هاي ريلي نياز است و توسعه بنادر كشور يكي از اولويت‌هاي مهم دولت به شمار مي‌رود. 
جهانگيري با بيان اينكه تمام منابع مورد نياز بنگاه‌هاي اقتصادي همواره از بانك‌ها تامين شده است، گفت: در سال گذشته چيزي حدود 230 هزار ميليارد تومان منابع توسط بانك‌ها در اختيار بنگاه‌ها قرار گرفته است.  وي در خصوص بازار سرمايه‌نيز تاكيد كرد: استفاده از ظرفيت‌هاي بازار سرمايه با توجه به تشكيل اركان آن بحث جديدي است كه مديران بايد مورد توجه قرار دهند. جهانگيري تاكيد كرد: بازار سرمايه اگر نياز به حمايت، اصلاح قوانين يا مواردي از اين دست دارد، ما آمادگي كامل براي برطرف كردن و توجه به آن داريم.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
برای آگاهی دقیق از قیمت لحظه ای طلای جهانی به صفحه نمودار لحظه ای طلا مراجعه نمایید.
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۶:۲۱:۵۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد