قيمت طلا افزايش يافت

قيمت طلا افزايش يافت
خبرگزاري پانا : يک کارشناس و فعال بازار سکه و طلا گفت: با افزايش نرخ انس طي روز هاي گذشته افزايش قيمت سکه نيز از سر گرفته شد .
مصطفي خانزاده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي پانا ، تصريح کرد : نرخ انس بين 6 تا 8 دلار افزايش يافته است که همين امر يکي از عوامل افزايش قيمت سکه و طلا طي روز هاي جاري به شمار مي رود .
 
اين کارشناس و فعال بازار سکه و طلا  افزود : با بهتر شدن قيمت يورو و افت نرخ دلار ، موقعيت طلا در جهان بهبود يافته و تقاضا براي آن بيشتر شده است که همين امر نيز يکي از عوامل افزايش قيمت جهاني طلا محسوب مي شود.

خانزاده ، اظهار داشت : مجموع اين عوامل موجب افزايش چهار تا پنج هزار توماني سکه در روز هاي اخير و از سر گيري روند صعودي قيمت اين کالا شده است .
 
اين کارشناس و فعال بازار طلا با اشاره به تاثيرمبارک رمضان بر قيمت طلا ، خاطرنشان کرد: پيش بيني مي شود با آغاز ماه رمضان ،  قيمت طلا در سطح بازار داخلي تا اندازه اي کاهش يافته و با رکود مواجه مي شود .

وي گفت : در حال حاضر و پيش از آغاز ماه رمضان بازار طلا تا اندازه اي رونق گرفته است اما بازار سکه همچنان در رکود به سر مي برد .
 
خانزاده همچنين نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادي را 300 هزار تومان ، نيم سکه 151 هزار تومان ،ربع سکه 77 هزار تومان و سکه طرح قديم را 317 هزار تومان اعلام کرد .
منبع خبر: پانا
  ۱۸ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۰:۵۱ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد