ناكامي سارقان مسلح طلا فروشي غرب تهران

ناكامي سارقان مسلح طلا فروشي غرب تهران
فرمانده انتظامي تهران از ناكام ماندن يك سرقت مسلحانه از طلا فروشي پايتخت خبرداد.
فرمانده انتظامي تهران از ناكام ماندن يك سرقت مسلحانه از طلا فروشي پايتخت خبرداد.
سردار حسين ساجدي نيا در گفتگو با خبرنگار حوادث خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره جزئيات اين خبر اظهار كرد: در پي تماس فوري مردم با پليس 110 مبني بر وقوع يك فقره سرقت مسلحانه از يك طلا فروشي در منطقه‌ي جانبازان غربي بين خيابان كرمان و مسيل باختر در حوالي ساعت 21 ماموران پليس به محل حادثه اعزام شدند.
وي ادامه داد : با حضور به موقع ماموران پليس اين سرقت مسلحانه ناكام ماند و دو تن از سارقان كه با موتور در خارج از محوطه‌ي طلا فروشي و دو تن ديگر اقدام به سرقت كرده بودند با ماموران پليس درگير شده و به سوي مردم تيراندازي كردند.
وي با اشاره به اينكه بر اثر تيراندازي سارقان مسلح به روي مردم 5 تن از عابران در محل مجروج شدند افزود: ماموران پليس با رعايت موازين قانون استفاده از سلاح، به سوي سارقان تيراندازي كردند و طي يك عمليات تعقيب و گريز يك تن از سارقان را دستگير كردند.
فرماندهي انتظامي تهران بزرگ خاطر نشان كرد: سه تن ديگر سارقان نيز از سوي پليس شناسايي شده‌اند كه تا ساعاتي ديگر دستگير خواهند شد.
به گفته‌ي وي مجروحان اين حادثه به بيمارستان منقل شده‌اند.
سردار ساجدي نيا با اشاره به اينكه طي دو هفته‌ي اخير 5 مورد سرقت از طلا فروشي‌هاي پايتخت به وقوع پيوسته است افزود: دو مورد از اين سرقت‌ها ناكام بوده و سرقت از سه طلا فروشي به سرانجام رسيده است.
اين در حالي است كه تاكنون سه سارق در رابطه با اين سرقت‌ها از سوي پليس دستيگر شده است.
ساجدي نيا خاطر نشان كرد: طلا فروشي‌هايي كه مورد سرقت قرار گرفته‌اند مجهز به دوربين مدار بسته بوده‌اند اما دوربين يكي از اين طلا فروشي‌ها خراب بوده و دوربين دو طلا فروشي نيز در زمان سرقت خاموشي بوده‌اند.
منبع خبر: خبرگزاري ايسنا
  ۲۰ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۶:۱۵:۱۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد