رهبر: شرایط کشور، ویژه است؛ با برهم زنندگان بازار طلا و ارز برخورد شود

رهبر: شرایط کشور، ویژه است؛ با برهم زنندگان بازار طلا و ارز برخورد شود
در کنار برخورد قاطع دستگاه قضایی نیروی انتظامی نیز باید با جدیت حلقه‌های اصلی توطئه‌چینان ناآرامی‌های اقتصادی اخیر در بازار طلا و ارز را که باعث برهم ریختن سیستم اقتصادی کشور شدند، کشف نماید.
در حالی که رسانه‌های نزدیک به دولت از حل مشکلات بازار ارز و فعالیت دوباره بازار طلا خبر می‌دهند، یک نماینده حامی دولت خواستار دخالت دستکاه قضایی در این زمینه شد و افزود: در کنار برخورد قاطع دستگاه قضایی نیروی انتظامی نیز باید با جدیت حلقه‌های اصلی توطئه‌چینان ناآرامی‌های اقتصادی اخیر در بازار طلا و ارز را که باعث برهم ریختن سیستم اقتصادی کشور شدند، کشف نماید.
محمد تقی رهبر نماینده اصفهان در مجلس در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با تاکید بر لزوم دستگیری توطئه چینان ناآرامی‌های اخیر، گفت: دستگاه قضایی با جدیت پرونده برهم زنندگان آرامش اقتصادی کشور را دنبال می‌کند لذا نیروی انتظامی نیز به عنوان ضابطین دستگاه قضا می‌بایست حلقه‌های اصلی در بازار طلا و ارز را که باعث برهم ریختن سیستم اقتصادی کشور شدند کشف و در اختیار قوه قضائیه قرار دهد.
وی با بیان اینکه کشور در آستانه اجرایی شدن قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در شرایط ویژه‌ای به‌سر می‌برد، اظهار داشت: عده‌ای از این شرایط حساس کشور استفاده کرده و با ایجاد ناآرامی‌ها و بعضاً با احتکار و پنهان کردن کالا‌ها قصد برهم زدن نظم اقتصادی کشور را داشته و قصد دارند بازار سیاهی را روی کار آورند اما دستگاه‌ قضایی به شدت با قانون شکنان برخورد می‌کند لذا اینگونه کارشکنی‌ها راه به‌جایی نمی‌برد.
نماینده اصفهان تصریح کرد: کسانی که قصد برهم زدن نظم اقتصادی را دارند بدانند دستگاه‌ قضایی با همراهی نیروی انتظامی با آنها برخورد و اجازه شکل دهی هیچگونه اختلالی را به قانون شکنان نمی‌دهند.
منبع خبر: پايگاه خبری آفتاب
  ۱۸ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۵:۵۷:۶ قبل از ظهر
نظرات (1)

مرتضی  ۹ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۷:۰:۳۲ قبل از ظهر

بیشتر سبکه تایلندیها ، از ما گفتن ، اینم بگم تایلندیها مثل اروپایی ها خوش سلیقه هستن

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد