تـدويـن لايـحـه بـودجـه 90 آغـاز شـد

تـدويـن لايـحـه بـودجـه 90 آغـاز شـد
معاون بودجه معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهوري در بخشنامه‌اي از دستگاه‌هاي اجرايي خواست پيشنهاد خود را در خصوص ميزان منابع قابل وصول براي درج در لايحه بودجه سال ‌١٣٩٠ كل كشور اعلام كنند.
به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در اين بخشنامه كه به امضاي رحيم ممبيني رسيده، آمده است: بدين وسيله اعلام مي‌دارد، سامانه لايحه بودجه سال ‌١٣٩٠ در ارتباط با پيش‌بيني منابع قابل وصول دستگاه‌هاي اجرايي (به همراه راهنماي استفاده آن) آماده بهره‌برداري بوده و به مدت ده روز از روز دوشنبه مورخ ‌٢٦/٧/١٣٨٩ از طريق آدرس https://www.spac.ir و فعال كردن مايه (آيكون) سامانه لايحه بودجه قابل دسترسي است.
مقتضي است تمام دستگاه‌هاي اجرايي موضوع اين بخشنامه در مهلت تعيين شده پيشنهاد خود را در خصوص ميزان منابع قابل وصول براي درج در لايحه بودجه سال ‌١٣٩٠ كل كشور، با توجه به موارد زير تهيه و پس از تاييد دستگاه اجرايي اصلي ذي‌ربط، قبل از تاريخ اعلام شده به اين معاونت اعلام نمايند.
لازم به يادآوري است پس از مهلت مقرر، سيستم غيرفعال شده و امكان ورود اطلاعات وجود نخواهد داشت.
‌١. ورود به سامانه (با استفاده از شناسه و رمز تعريف شده در سيستم مبادله موافقتنامه امكان‌پذير است).
‌٢. تكميل فرم‌هاي ‌٥ و ‌١/٥ براساس رديف‌هاي درآمدي سال ‌١٣٨٩ آن دستگاه در سامانه ياد شده تا تاريخ ‌٥/٨/١٣٨٩ (ارايه كليه مستندات شامل مجوز قانوني وصول هر يك از رديف‌هاي درآمدي حداكثر تا يك هفته بعد از تكميل فرم‌ها به صورت مكتوب به دفتر بودجه هزينه‌اي اين معاونت الزامي است).
تبصره ‌١- دستگاه‌هاي اصلي موظف‌اند ضمن استعلام از واحدهاي استاني، اطلاعات مربوط به استان‌ها را نيز به صورت سرجمع براي هر رديف وارد نمايند.
تبصره ‌٢- ورود اطلاعات مربوط به "مبناي قانوني وصول" در فرم‌هاي ‌٥ و ‌١/٥ الزامي بوده و در صورت عدم تكميل آن و يا عدم ارسال به موقع مستندات مربوطه، پيشنهاد براي رديف درآمدي ذي‌ربط، مورد بررسي قرار نخواهد گرفت.
‌٣. در سامانه لايحه، عناوين رديف‌هاي درآمدي سال ‌١٣٨٩ هر يك از دستگاه‌هاي اجرايي، مبناي رديف‌هاي درآمدي سال ‌١٣٩٠ همان دستگاه قرار گرفته و در حال حاضر امكان تغيير عناوين براي آن دستگاه‌ وجود ندارد و تغييرات در مرحله بعدي و به صورت متمركز توسط اين معاونت صورت مي‌پذيرد. (با ارايه مستندات و توضيحات كارشناسي)
‌٤. در صورت نياز آن دستگاه به رديف‌هاي درآمدي جديد يا اصلاح رديف‌ها مي‌بايست ارايه پيشنهاد همراه با مستندات قانوني ذي‌ربط به صورت مكتوب تا تاريخ ‌١٥/٨/١٣٨٩ به دفتر بودجه هزينه‌اي اين معاونت ارسال گردد. رديف‌هاي جديد پيشنهادي و يا اصلاح آنها چنانچه مورد تاييد معاونت قرار گيرد، در سامانه مذكور اعمال و در غير اين صورت در جلسه‌اي با حضور نماينده دستگاه پيشنهاد دهنده بررسي خواهد شد(صرفا در صورت ارايه مستندات، جلسات بررسي پيشنهادات برگزار مي‌شود).
‌٥. در صورت وجود هرگونه اشكال و ابهام با همكاران دفتر هماهنگي، تلفيق و تخصيص بودجه (خانم‌ها برنا و نقوي) به شماره‌هاي ‌٣٣٢٧٤٤٩٠ و ‌٣٣٢٧٤٤٣٣ تماس حاصل نمايند. 
منبع خبر: ایسنا
  ۲۸ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۷:۶:۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد