ثبات بازار سكه و طلا

ثبات بازار سكه و طلا
ديروز باز هم قيمت هر اونس طلا در بازارهاي جهاني تغيير چنداني نداشت و قيمت آن در يك هزار و 327 دلار ثابت ماند.
ديروز باز هم قيمت هر اونس طلا در بازارهاي جهاني تغيير چنداني نداشت و قيمت آن در يك هزار و 327 دلار ثابت ماند. محمد كشتي آراي رئيس اتحاديه كشوري طلا و جواهر در اين خصوص به مهر گفت: امروز (ديروز)با توجه به تعطيلي بازارهاي جهاني، قيمت‌ها همچون روز گذشته است و پيش بيني مي‌شود كه تا چند روز آينده نيز به همين صورت باقي بماند.
وي با بيان اينكه هنوز سكه‌ها با پلمب بانك مركزي وارد بازار نشده است، تصريح كرد: هنوز سكه‌هاي گرمي نيز توسط بانك مركزي وارد بازار نشده است.ديروز در بازار داخلي قيمت سكه به غير از سكه بهارآزادي طرح قديم كاهش يافت. به اين‌ترتيب قيمت هر سكه بهارآزادي طرح قديم با هزار تومان افزايش به 355 هزار تومان رسيد.
هر‌سكه بهارآزادي طرح جديد چهار هزارتومان كاهش قيمت داشت و به قيمت 334 هزار تومان رسيد. نيم سكه بهار آزادي نيزكاهش دوهزار توماني را تجربه كرد و در قيمت 168 هزار تومان معامله شد. اما قيمت ربع سكه بهار آزادي نيز با كاهش 500 توماني به 85 هزار و 500 تومان تغيير كرد. اما هر گرم طلاي 18 عيار نيز با 50 تومان افزايش قيمت به 33 هزار و 940تومان رسيد. در بازار غير رسمي ارز هر دلار آمريكا يك هزار و 72تومان معامله شد تا هفت تومان افزايش قيمت را تجربه كند. اما قيمت هر يورو 5 تومان كاهش يافت و در قيمت يك هزار و 480 تومان معامله شد. 
منبع خبر: تهران‌امروز
  ۳ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۷:۱۱:۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد