بازار ارز و طلا به ثبات رسيد

بازار ارز و طلا به ثبات رسيد
دو ماه و نيم گذشت تا بازار ارز بالاخره ثبات پايداري را به خود ديد.
دو ماه و نيم گذشت تا بازار ارز بالاخره ثبات پايداري را به خود ديد. با گذشت روز‌هايپر تلاطم بازار ارز و آشفتگي‌هاي ناشي از افزايش ناگهاني و به اعتقاد مسئولان اقتصاد کشور،افزايش کاذب دلار و به تبع آن ساير ارزها بالاخره روز گذشته دلار با 1078 تومان،يورو با 1485 تومان،پوند با 1710 تومان، ين با 1310 تومان، ريال با 290 تومان و يوان با 170 تومان بدون تغيير نسبت به روز گذشته ثابت ماندند.
هر چند برخي از کارشناسان معتقدند، در عين حال که بازار ارز ثبات پايداري را به خود گرفته است و طي روزهاي اخير نيز نوسان بسياري را در بازار ارز شاهد نبوده ايم. ولي ثبات به اين شکل بدون کوچک‌ترين تغييري در ميان کليه ارزها هم پايدار نخواهد بود. قيمت‌هاي جهاني هر روز با مقداري افزايش يا کاهش نوسان اندکي را تجربه مي‌کنند. همچنين روز گذشته با شروع به کار بازار‌هاي جهاني قيمت هر اونس طلا با کاهش 8 دلاري به يک هزار و 338 دلار رسيد.
اين در حالي است قيمت سکه روز گذشته همچون ارز بدون تغيير نسبت به روز گذشته ثابت ماند. قيمت هر اونس طلا روز گذشته در حالي کاهش را تجربه کرد که پس از يک ماه افزايش قيمت طلا در بازار‌هاي جهاني شنبه اين قيمت به کف خود رسيد ه و روي 1327 تومان ماند. اما روز دوشنبه باز هم افزايشي را تجربه کرده و تا 1344 تومان افزايش يافت. اين نوسان قيمت نشان دهنده ثبات کوتاه مدت قيمت طلا و بازگشت نوسانات به اين بازار است.

منبع خبر: تهران‌امروز
  ۵ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۶:۴۲:۱۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد