بازار سرمايه تمبردار مي شود

بازار سرمايه تمبردار مي شود
اين رونمايي در افتتاحيه چهارمين نمايشگاه تخصصي بورس، بانك و خصوصي‌سازي، با حضور وزير اقتصاد، روساي سازمان هاي بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصي سازي، رييس كل بيمه مركزي و ساير مقامات ارشد بازارهاي سرمايه، پول و بيمه انجام مي‌شود.
گزارش ايرنا از سنا حاكي است ، 'سعيد مستشار‌' مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار ، گفت: اين رونمايي در افتتاحيه چهارمين نمايشگاه تخصصي بورس، بانك و خصوصي‌سازي، با حضور وزير اقتصاد، روساي سازمان هاي بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصي سازي، رييس كل بيمه مركزي و ساير مقامات ارشد بازارهاي سرمايه، پول و بيمه انجام مي‌شود. طراحي اين تمبر مبتني بر نقش بازار سرمايه در راستاي توسعه كشور انجام شده است.
وي با بيان اينكه تالار مجازي بورس ايران هم در اين نمايشگاه فعاليت خود را آغاز مي‌كند، اظهارداشت:مسابقه ويژه‌اي هم در نمايشگاه برگزار شده و به افرادي كه در طول بازه زماني تعريف شده در اين مسابقه، بيشترين بازدهي را در تالار مجازي بدست آورند، جوايزي اهدا خواهد شد.
شركت كنندگان در مسابقات تالار مجازي بورس ايران، مي‌توانند رتبه‌هاي خود را به صورت لحظه‌اي در ميان ساير شركت كنندگان مشاهده كنند.
مستشار افزود: در طول برگزاري نمايشگاه، دوره‌هاي آموزشي متنوعي، به صورت عمومي و تخصصي برگزار مي‌شود كه در اين ميان مي‌توان به دوره‌هاي آموزشي ويژه سنين مختلف شامل كودكان، نوجوانان و بزرگسالان، اشاره كرد. به علاوه قلك‌هاي خاص و بسته‌هاي آموزشي متنوع، از جمله بسته هاي آموزشي ويژه كودكان، همزمان با برگزاري نمايشگاه به بازديدكنندگان اهدا خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه محصولات متنوعي براي همه گروه‌هاي سني طراحي شده از مدارس دعوت كرد تا در چهارمين نمايشگاه تخصصي بورس، بانك و خصوصي سازي كه از 10 تا 14 دي ماه در محل نمايشگاه هاي بين المليي برگزاري مي شود، حضور يابند.
منبع خبر: ايرنا
  ۱۳ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۸:۹:۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد