نحوه اجراي قانون مبارزه با پولشويي و مطالبات شبكه بانكي كشور

نحوه اجراي قانون مبارزه با پولشويي و مطالبات شبكه بانكي كشور
عضو هيات رييسه كميسيون اقتصادي مجلس، گفت: كميسيون اقتصادي مجلس بعدازظهر روز گذشته سه ماده از لايحه امور گمركي و هم‌چنين گزارش مركز پژوهش‌ها در خصوص نحوه اجراي قانون مبارزه با پولشويي و مطالبات شبكه بانكي كشور را بررسي كرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيدناصر موسوي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، افزود: معاون پارلماني وزير اقتصاد و اعضاي كميسيون نظرات‌شان را مطرح و قرار شد در جلسه‌اي ديگر با حضور مسوولان بانك‌ها و وزارتخانه‌هاي اقتصاد و اطلاعات، گزارش جامع‌تري از موضوع ارائه شود.
نماينده مردم فلاورجان در خانه ملت، از بررسي سه ماده از لايحه امور گمركي سخن گفت و افزود: مواد 52 تا 54 لايحه امور گمركي مورد بررسي قرار گرفت. مواد فوق به ترانزيت خارجي مرتبط است. اعضاي كميسيون در خصوص ماده 54 نظراتي داشتند كه قرار شد گمرك موضوع را بررسي كرده و اعضاي كميسيون نيز پيشنهادات‌شان را جامع‌تر كنند.
وي از راي‌گيري كل مواد لايحه امور گمركي در جلسه‌اي مشخص خبر داد و افزود: هيچ يك از مواد لايحه امور گمركي مصوب نشده است.
موسوي از تشكيل يكي از جلسات كميسيون اقتصادي در خارج از تهران خبر داد و افزود: در صورت موافقت اكثريت اعضا، يكي از جلسات كميسيون اقتصادي در خارج از تهران تشكيل خواهد شد. اين تصميم براي حذف ساير مشغوليات اعضاي كميسيون اتخاذ خواهد شد. 
منبع خبر: خبرگزاری ایسنا
  ۲۹ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۷:۳:۳۵ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد