انواع تورمالین

انواع تورمالین
چه از نظر فواید و چه از نظر زیبایی رنگ‌ها، سنگ غیرقابل رقابتی است. این سنگ دارای قابلیت زیادی بوده و تاثیرات مثبتی را برای ...

چه از نظر فواید و چه از نظر زیبایی رنگ‌ها، سنگ غیرقابل رقابتی است. این سنگ دارای قابلیت زیادی بوده و تاثیرات مثبتی را برای همه کس به ارمغان می‌آورد. تورمالین منفی‌ها را جذب نکرده یا در خود نگه نمی‌دارد. سنگ حساسی برای افراد حساس است. تورمالین سنگ عمیق، ملایم و درعین حال پرقدرتی است و دارای دو خصوصیت پایزوالکتریک و پایروالکتریک به‌شرح زیر است:

خصوصیت پایزوالکتریک:

 اگر فشاری را به یک انتهای سنگ وارد کنید جریان الکتریکی به انتهای دیگر سنگ منتقل می‌شود.

خصوصیت پایروالکتریک:

 اگر سنگ را حرارت دهید یا سرد کنید بارهای الکتریکی تولید می‌شود.به خاطر طبیعت الکتریکی فوق‌العاده تورمالین، برروی سیستم اعصاب اثر می‌گذارد. سیستم عصبی الکتریسیته حیاتی را در اختیار اعضاء و غدد قرار داده و موجب می‌شود که اعضاء و غدد کار خود را به درستی انجام دهند و تعادل را در تمام سطوح هستی ما برقرار سازند.

توپاز، کهربا و کارنئول نیز همگی حامل همین انرژی قوی هستند.

تورمالین به‌صورت ستون‌هایی رشد می‌کند که یادآور ساقه گیاهان است، نیمه شفاف است و گاه لایه‌های بسیار متعدد رنگی در آن یافت می‌شود. سایه روشن‌هایی که قدرت‌های عمیقی را به تورمالین می‌دهند و اگر انسان پذیرایی باشید تحت تاثیر زیبایی محسورکننده، اعجازآمیز و خیال‌انگیز آن قرار خواهید گرفت. تورمالین شادی و هماهنگی را به ارمغان می‌آورد و به رنگ‌های سیاه تا روشن و بی‌رنگ و نیز در رنگ‌های بسیار متنوعی دیده می‌شود که برروی چاکراهای مختلف اثر می‌گذارد.

 روبلایت یا تورمالین صورتی

ملکه تورمالین‌هاست. روبلایت در رنگ‌های بسیار متنوع از قرمز تیره تا صورتی و گاه در مایه‌های بنفش دیده می‌شود. پیام روبلایت رهبری از پایگاه قلب است این سنگ خواسته دوست‌داشتن و فداکاری را تقویت می‌کند. روبلایت مظهر خلوص عشقی است که مادر برای فرزندش دارد. این جواهر با ارزش موجب کمک به ایجاد، تشدید و جهت‌دادن به انگیزه‌های اخلاص در درون ما می‌شود. روبلایت مشابه یاقوت سرخ است ولی در زمینه تعادل بخشیدن به مرکز قلب دارای اثر بسیار عمیق‌تری است. روبلایت موجب ایجاد بصیرت و قوه درک احساسات می‌شود و تضادها و درد را که منجر به ناامیدی و حزن می‌شوند برطرف می‌کند.

الوان پررنگ‌تر روبلایت موجب گشایش قلبمان برروی خودمان می‌شود و کمک می‌کند تا ارزش‌های خویش را درک کنیم و به الوهیت خویش پی‌ببریم.عشق با اطمینان کردن به خویش آغاز می‌شود زیرا در درون خویش قدرت به انجام رساندن همه کارها را داریم.

 تورمالین هندوانه‌ای

جواهر دورنگی است که دارای کیفیت‌های افسون‌کننده و دلربایی است. با ایجاد برش‌های افقی در سنگ حالتی مشابه هندوانه مشاهده می‌شود که یادآور پوسته سبز و درون صورتی‌رنگ است. این سنگ مظهری از جمع شدن اضداد است و می‌تواند به ایجاد تعادل و جهت دادن مجدد به انرژی‌ها کمک کند.

تورمالین هندوانه‌ای به ما می‌آموزد که متکی به خود باشیم، احساس ایمنی کنیم و با جنبه‌های مختلف خویش هماهنگ باشیم.

این جواهر اعجاب‌انگیز به ما کمک می‌کند تا بتوانیم خود را تغییر دهیم و از فرم سخت و خشک در زمینه افکار ادراکات و تصورات به فرم بازتر و قابل انعطاف‌تری تغییر شکل یابیم. این سنگ می‌تواند نیروهای متضاد خارجی و داخلی ما را به صورت متعادل درآورد و اثرات درمان‌کننده و هماهنگ‌کننده فوق‌العاده‌ای را برروی سیتم عصبی و قلب دارد.

قسمت سبز انرژی مربوط به نیروی حیاتی را در کل بدن تغذیه می‌کند، در حالی‌که قسمت صورتی موجب آرامش، تسکین و هماهنگی می‌شود.

منبع خبر: 
  ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۳:۱۸:۵ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد