خواص درماني سنگها

خواص درماني سنگها
از مردم به سنگها و جواهرات صرفاً از ديد زيور آلات و زيبايي و با قيمت و ارزش آن مي نگرند. اما بعضي از مردم به شانس و اقبال ...

از مردم به سنگها و جواهرات صرفاً از ديد زيور آلات و زيبايي و با قيمت و ارزش آن مي نگرند. اما بعضي از مردم به شانس و اقبال و نحس و شوم اثرات سحر و درماني سنگها باور دارند.

صدها سال قبل اهل فن از فوائد سنگها و جواهرات استفاده مي كردند و دريافته بودند كه اين سنگها داراي خواص مغناطيسي و درماني مي باشند و حال در عصر حاضر با تكنولوژي پيشرفته اي كه بشر حاصل نموده از نور و اشعه در علم و صنعت و طب استفاده مي شود.

جواهرات داراي

1)  خواص مغناطيسي

2)  خواص طبي

3) خواص سحري مي باشند و ما بايد اين خواص را دقيقاً شناخته و در رابطه با طبع مزاج و عنصر خود و هم چنين برج و ستاره خود جواهر را انتخاب كرده و از آن استفاده كنيم.

بعضي از جواهرات با طبع و مزاج ما سازگار بوده و براي ما نيك مي باشند، بعضي هم با طبع و مزاج ما مخالف بوده و به اين ترتيب ناموافق با ما هستند.

علما بر اين عقيده اند كه رنگ، فلز، سنگ و كلا تمامي اشيائي كه ما از آنها استفاده مي كنيم و در زندگي و رفتار و كردار ما تأثير گذار بوده و اثر خاص خود را دارد.

خوبي و بدي سنگها زماني براي ما معلوم مي شود كه از آنها استفاده كرده و آن را تجربه كنيم. لذا ضرورت دارد كه در مورد سنگها شناخت پيدا كرده و ماهيت و خواص آنها را دريابيم و از سنگهايي كه موافق با طبع و مزاج و عنصرما و موافق با برج و ستاره ماست استفاده كرد و از سنگهايي كه با ما موافق نيستند استفاده نكنيم.


منبع خبر: پارسی طب
  ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۳:۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد