سكه هاي گرمي بازار سكه را تعديل كرد

سكه هاي گرمي بازار سكه را تعديل كرد
همزمان با عرضه سكه هاي گرمي توسط بانك مركزي در هفته گذشته،بهاي هر قطعه سكه بهار آزادي با كاهش 2 هزار توماني مواجه شد.
همزمان با عرضه سكه هاي گرمي توسط بانك مركزي در هفته گذشته،بهاي هر قطعه سكه بهار آزادي با كاهش 2 هزار توماني مواجه شد.
اين درحالي است كه بهاي طلا در اين هفته با رشد مواجه شده بود.
بنابراين گزارش؛روز شنبه در بازار سكه،سكه طرح قديم نسبت به پنج شنبه گذشته 2 هزار تومان و سكه طرح امامي سه هزار تومان افزايش را تجربه كردند و به بهاي 416 و 360 هزار تومان به فروش رسيدند.در روز يكشنبه با افت بهاي طلا در بازار داخل سكه طرح قديم يك هزار تومان و طرح امامي سه هزار تومان كاهش يافتند.
در روز دوشنبه بر خلاف كاهش مجدد بهاي طلا ،سكه ها رشد يك هزار توماني را تجربه و طرح قديم تا پايان هفته به بهاي 416 هزار تومان در بازار سكه معامله شد.طرح امامي در روز دوشنبه با اين رشد به بهاي 358 هزار تومان دست يافت كه در روز بعد با افت همان يك هزار تومان مواجه شد.در روز چهارشنبه سكه طرح امامي با رشد 2 هزار توماني،به بهاي 359 هزار تومان و با كاهش يك هزار تومان در روز پنج شنبه به بهاي 358 هزار تومان رسيد.
اين گزارش حاكي است؛نيم سكه با رشد 2 هزار تومان هفته را آغاز كرد و به بهاي 180 هزار تومان در بازار سكه به فروش رسيد.در روز يكشنبه نيم سكه 1500 تومان كاهش يافت و تا روز چهارشنبه به بهاي 178 هزار و 500 تومان معامله شد،در روز چهارشنبه 1500 تومان رشد داشت و در روز پنج شنبه نيم سكه با كاهش همان 1500 تومان به بهاي 178 هزار و 500 تومان در بازار سكه برگشت.
براساس اين گزارش؛ربع سكه در روز شنبه رشد 500 توماني را تجربه كرد و بر روي نرخ 92 هزار تومان قرار گرفت،در روز يكشنبه 500 تومان كاهش يافت و تا روز چهارشنبه به بهاي 91 هزار و 500 تومان در بازار معامله شد.در روز چهارشنبه ربع سكه 500 تومان رشد و در روز پنج شنبه با كاهش همان 500 تومان به رقم 91 هزار و 500 تومان رسيد.
گفتني است؛عرضه سكه هاي گرمي با بسته بندي ايمني جديد در نخستين روز هفته گذشته توسط بانك مركزي انجام شد و با استقبال خوب مردم و متقاضيان مواجه شد.بهاي هر قطعه سكه گرمي در هفته گذشته بين 48 هزار و 500 تومان در بازار به فروش رسيد.
شايان ذكر است؛فعالان بازار معتقدند،ورود سكه هاي گرمي به بازار باعث تعديل انواع سكه در بازار و از بين رفتن حباب قيمتي سكه شده است.
منبع خبر: باشگاه خبرنگاران
  ۲۳ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۳۹:۵۳ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد