هنرمندان و جواهرات

هنرمندان و جواهرات
طرفداران هنرهفتم به هنگام مشاهده فیلمهای هالیوودی، حتماً‌ آواز مریلین مونرو Marylin Monroe را در حال خواندن شعر معروف ...

طرفداران هنرهفتم به هنگام مشاهده فیلمهای هالیوودی، حتماً‌ آواز مریلین مونرو Marylin Monroe را در حال خواندن شعر معروف «الماس‌ها بهترین دوست زنان هستند» شنیده‌اند. این موضوع به راستی حقیقت دارد! زیرا زنان از دیرباز شیفته درخشش خاص سنگهای قیمتی و جواهرات پیچیده بوده‌اند. امروزه نیز دسترسی به سنگهای قیمتی، جزو رویاها و آمال و آرزوهای جنس مؤنث محسوب می‌شود و به عنوان یک نوع زیورآلات محض بیانگر شخصیت و سلیقه فردی بوده و مهمتر از همه، آن که مانند حلقه‌ای از یک زنجیر ابدی ما را به سنتهای گذشته مرتبط می‌نماید.

 پرنسس پیا راسپولی Princess Pia Ruspoli می‌گوید: جواهرات قدیمی همیشه مورد توجه من بودند. کارهای فوق‌العاده‌ای را که توسط طلاسازان مجرب اتروسکانی Etrees Can ساخته شده است ترجیح می‌دهم. من هر بار که به نزد فامیلم و به شهر کوچکم، سروتری می‌روم، از موزه‌ای که نزدیک نکروپولیس است بازدید می‌کنم زیرا جواهرات مدرن و فوق‌العاده در این موزه به نمایش گذاشته شده و هر بار جنبه تازه‌ای از این آثار حیرت‌انگیز را کشف می‌کنم.

پرنسس پیاراسپولی ادامه می‌دهد: جواهرات سمبل ظرافت و زیبایی هستند، آرایش لباس بانوان را تکمیل می‌کنند و آینه تمام نمای شخصیت وی محسوب می‌شوند. آویختن یک جفت گوشواره و حلقه ظریف چیزی بیش از یک نوع پرستیژ خاص را به بانوان القاء می‌نماید.

دو زن در سراسر دنیا هستند که جواهرات خود را با ظرافت و دقت خاص و زیبایی هر چه تمامتر انتخاب می‌نمایند. آدری هپبورن Aadrey Hepburn و ژاکلین کندی Jacqueline Kennedy افسانه‌ای.

منبع خبر: نشریه طلا جواهر
  ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۴:۳۲:۳۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد