تامین مالی 1218 میلیارد ریالی گل گهر در بورس کالا

تامین مالی 1218 میلیارد ریالی گل گهر در بورس کالا
تامین مالی هزار و 218 میلیارد ریالی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با مرحله دوم عرضه و فروش 750 هزار تن اوراق کنسانتره سنگ آهن این شرکت در بورس کالای ایران صورت پذیرفت.
بورس کالای ایران اعلام کرد : اوراق سلف موازی استاندارد در مرحله دوم عرضه شرکت سنگ آهن گل گهر، در اخرین روز کاری هفته یعنی چهارشنبه به میزان 750 هزار تن و به قیمت یک میلیون و 625 هزار ریال به ازای هر قرارداد در بورس کالا منتشر شد که که کل اوراق منتشره در ثانیه اول معامله شد.
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر این اوراق را به منظور تکمیل طرح های توسعه ای خود منتشر کرد و بازدهی این اوراق طی یکسال حداقل 19 و حداکثر 20 درصد است.
همچنین، اندازه هر قرارداد یک تن کنستانتره سنگ آهن و روش عرضه اولیه آن به صورت گسترده و قیمت ثابت بوده و سقف حجم هر سفارش نامحدود بود.
طبق اطلاعیه منتشره از سوی بورس کالای ایران، معاملات ثانویه این اوراق 10 روز کاری پس از عرضه اولیه آغاز می شود شرکت تامین سرمایه امید بر اساس مدل بازار گردانی تضمین حداقل قیمت، نقد شوندگی این اوراق را قبل از سررسید تعهد کرده و اوراق سلف را طی عمر اوراق، با نرخ 18 درصد روزشمار سالانه به علاوه قیمت پایه اوراق در عرضه اولیه بازخرید می کند. 
شرکت گل گهر در بهمن پارسال نیز با انتشار 750 هزار تن کنسانتره سنگ آهن در بورس کالا برای طرح های توسعه ای خود به میزان 1121 میلیارد ریال تامین مالی انجام داده بود.
منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۴:۳۶ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد