کریستال کوارتز شفاف

کریستال کوارتز شفاف
کریستال کوارتز شفاف، که به‌نام کریستال کوهی یا کوارتز بلورین(بی‌رنگ) نیز خوانده می‌شود، یکی از مقدسترین سنگ‌ها ...

کریستال کوارتز شفاف، که به‌نام کریستال کوهی یا کوارتز بلورین(بی‌رنگ) نیز خوانده می‌شود، یکی از مقدسترین سنگ‌ها است.

کریستال کوآرتز، عصاره صخره‌ها و بالاترین تجلی از قلمرو معدنی‌هاست. کریستال کوارتز را در کوه‌ها و صخره‌ها می‌یابند. گاهی شفاف‌تر و روشن‌تر از آب است و از وراء آن می‌توانیم اشیاء را به‌همان روشی که از وراء آیینه می‌بینیم مشاهده کنیم. کریستال کوارتز، نور را می‌گیرد و به‌صورت قوس و قزح زیبایی منعکس می‌کند. کریستال کوارتز، سمبولی از انرژی مششع مربوط به نور سفید است. اگر کریستال کوارتز دارید، در کنارتان بگذارید، آن را نگاه و احساس کنید، وقتی این مقاله را می‌خوانید، بگذارید تا ارتباطی بین شما و آن برقرار شود.

کریستال کوارتز، سمبل، بیانگر و آیینه‌ای از روح ما است. کریستال کوارتز، نماینگر تلاش ما برای رسیدن به شفافیت است. پایه کریستال، معمولا متراکم و کدر است و به‌تدریج بر اثر تلاش زیاد، کریستال رشد می‌کند، شفاف‌تر می‌شود.

ما نیز می‌کوشیم تا هدف‌هایمان را روشن کنیم و به‌دنبال تلاش‌هایمان هستیم. قدرت کریستال کوارتز، مدیون ساختمان آن، رشد آن و کشش آن از عمق زمین، به‌سوی نور است. تاج کریستال کوارتز مانند مخروطی است و نمایانگر نیروی مثلثی است که هر چه راس کریستال کوارتز، تیزتر باشد، نیروی درمان‌کننده آن کاملتر است و از این راس به‌عنوان اشعه لیزری استفاده می‌شود. به‌این منظور سه‌وجه بایستی لمس شوند.

کریستال کوارتز، به‌عنوان کاتالیزور یا هادی انرژی عمل می‌کند. کریستال کوارتز به‌عنوان دریافت‌کننده و منتقل کننده عمل می‌کند.

کریستال کوارتز، به‌عنوان دوست محافظت کننده‌ای است که ”ارا“ی فرد را متعادل و هم‌آهنگ می‌سازد و موجب ایجاد تعادل می‌شود. کریستال‌ها خود را با ارتعاشات انسانی هم‌آهنگ می‌سازند، زیرا میل نزدیکی با روح بدن نگه‌داشته می‌شود، اتصال‌های روحی با فرد را ایجاد می‌کنند. کریستال‌های خود را بشویید و تمیز نگه‌دارید، تا کریستال نیز شما را از امواج منفی خارجی محافظت نماید.

 نحوه استفاده از کریستال کوارتز

موارد استفاده کریستال کوارتز شفاف، نامحدود است. از کریستال کوارتز در زمینه‌های درمانی، علمی و صنعتی استفاده می‌شود. در اعصار باستان، در اتلانتیس و لموریا، از کریستال کوارتز به‌عنوان ابزار بسیار اختصاصی و پیشرفته‌ای استفاده می‌شده‌است و این به‌جهت خلوص پرتو نوری و قدرت انتقال ماوراء صوت کریستال کوارتز بوده‌است. این ویژگی‌ها را می‌توان با دنیای الکترونیک و صنایع عصر حاضر مقایسه نمود.

در مصر باستان از کریستال کوارتز در ساختمان اهرام استفاده می‌شده‌است تا قدرت نور را به خود جلب نماید. مصری‌ها به اهمیت شکل و ساختمان مثلثی شکل کریستال کوارتز، کاملا واقف بوده‌اند. در اروپا و در طی جنگ جهانی، از کریستال کوارتز، به‌عنوان وسایل تقویت صوت استفاده می‌شده‌است.

 در مواردی‌که خطوط ارتباطی لطمه می‌دیده یا بریده می‌شده‌اند، کریستال‌ها را در کنار سیم‌های ارتباطی قرار می‌داده‌اند تا ارتباط برقرار شود. برای سرخ‌پوستان امریکایی، کریستال کوارتز به‌عنوان مقدس‌ترین سنگ، بوده و هست و کریستال کوارتز را بیانگر روشنایی در زمین می‌دانند. در برخی از قبایی سرخ‌پوستی، ناف نوزاد را با کریستال کوارتز می‌برند، زیرا معتقدند که به‌ این وسیله از لحظه تولد، ارتباطی بین کودک، با زمین و نور آغاز می‌شود. سرخ پوستان، از کریستال کوارتز در طی مراسم ویژه در منازل استفاده می‌کنند و این سنگ را همراه با مرده دفن می‌کنند

منبع خبر: نشریه طلا جواهر
  ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۵:۲۸:۲۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد