هیجان زدگی آفت بورس است

 هیجان زدگی آفت بورس است
ابراهیم خلیلی،کارشناس بازار بورس گفت: هیجان آفت معاملات در بورس بوده و هست و سهامداران باید با صبر و حوصله و تحلیل بیشتری، رخدادهای مختلف و مولفه های اثرگذار بر معاملات بازار بورس را پیگیری و بررسی کنند.

خلیلی  در خصوص وضعیت بازار بورس در هفته جاری گفت: بدون شک معامله گرانی که در روز چهارشنبه گذشته در پی انتشار خبر انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا هیجانی و اقدام به فروش سهام خود کردند از جمله کسانی می باشند که از فروش سهام خود خوشحال نخواهند بود.
این کارشناس بازار بورس افزود: مواضع ترامپ پیش و پس از انتخاب شدن در قابل برجام متفاوت از یکدیگر بوده و پاره کردن برجام به این آسانی نیست که وی فکر می کند.
خلیلی اضافه کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در هفته گذشته برای بازار سرمایه ما افتاد این بود که در اواخر بازار چهارشنبه معاملات بورس متعادل و با دو روز تعطیلی همراه گشت که این موضوع موجب شد تا هیجان بورس فروکش کند.
این کارشناس بازار بورس همچنین تصریح کرد: با توجه به این که اقتصاد ما مراودات چندانی با آمریکا ندارد بنابراین از این منظر هم نمی توانیم تاثیرات زیادی از مواضع و تصمیمات رئیس جمهور جدید آمریکا بگیریم.
به نوشته تسنیم،وی با تاکید بر این که هیجان بدون شک آفت معاملات در بورس ما بوده و هست گفت: بر این اساس سهامداران باید با صبر و حوصله و تحلیل بیشتری، رخدادهای مختلف و مولفه های اثرگذار بر معاملات بازار سهام را پیگیری و برسی کنند.

منبع خبر: 
  ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۳۰:۳۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد