نرخ انواع سکه بهار آزادی در بانک مرکزی

نرخ انواع سکه بهار آزادی در بانک مرکزی
نرخ انواع سکه بهار آزادی امروز در شعب منتخب بانک مرکزی مشابه دیروز است.
رئیس یکی از شعب منتخب عرضه کننده سکه بانک مرکزی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر ، گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در این شعب بدون تغییر نسبت به دیروز 437 هزار و 320 تومان عرضه می شود.
علیرضا صدقی همچنین قیمت امروز نیم سکه بهار آزادی را 218 هزار و 920 تومان و هر قطعه ربع سکه را 128 هزار و 960 تومان اعلام و اضافه کرد: این قیمت در مقایسه با دیروز تغییری نکرده است.
وی با بیان اینکه این قیمت ها با احتساب 4 درصد مالیات برارزش افزوده است گفت: بانک مرکزی این مالیات را از دیروز به نرخ سکه های بهار آزادی افزوده است.
محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر هم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه دیروز قیمت سکه های بهار آزادی در بازار آزاد پایین تر از قیمت بانک مرکزی عرضه شد گفت: بازار از این اقدام در شوک به سر می برد .
بانک مرکزی قیمت سکه ها را در شعب منتخب خود ، روزانه و با توجه به قیمت جهانی طلا محاسبه و اعلام می کند.
سکه های بهار آزادی در این شعب همه روزه از ساعت 8 تا 13عرضه می شود.
بانک مرکزی به منظور دسترسی آسان و سریع هموطنان به سکه های طلا و ایجاد تعادل در بازار سکه با افزودن تعداد شعب منتخب عرضه سکه ، آن را در300 شعبه منتخب در سراسر کشور عرضه می کند.
محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی پیش تر اعلام کرده بود هیچ محدودیت زمانی برای عرضه سکه در نظر گرفته نشده است و تا زمانی که تقاضا باشد سکه عرضه می شود.
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۲ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۸:۰:۳۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد