کاهش نرخ سکه در بانک ها - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵

کاهش نرخ سکه در بانک ها - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
قیمت انواع سکه در شعب بانک های توزیع کننده سکه اندکی کاهش یافت.
قیمت انواع سکه در شعب بانک های توزیع کننده سکه اندکی کاهش یافت.
رییس یکی از این شعب در مصاحبه با خبرنگار ما افزود : نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ، امروز در این شعب 446 هزار و 888 تومان اعلام شد که نسبت به دیروز 312 تومان کاهش یافت. علیرضا صدقی، قیمت امروز نیم سکه بهار آزادی را 223 هزار و 392 تومان و ربع سکه را 122 هزار و 512 تومان اعلام کرد و افزود : این رقم ها در مقایسه با دیروز هر کدام 208 تومان کاهش نشان می دهد.
وی با بیان اینکه این قیمت ها با احتساب 4 درصد مالیات برارزش افزوده است گفت: بانک مرکزی این مالیات را از اول خرداد به نرخ سکه های بهار آزادی افزوده است. بانک مرکزی از شنبه 21 خرداد قیمت سکه ها را کاهش داد به طوری که برای نخستین بار پس از اعمال قانون مالیات بر ارزش افزوده قیمت انواع سکه در بانک ها از قیمت آن در بازار آزاد کمتر شده است. هم اکنون نیز قیمت سکه تمام طرح جدید در بانک ها در مقایسه با بازار آزاد حدود 10 هزار تومان کمتر است.
بانک مرکزی قیمت سکه ها را در شعب منتخب، روزانه و با توجه به قیمت جهانی طلا محاسبه و اعلام می کند. سکه های بهار آزادی در این شعب همه روزه از ساعت 8 تا 13عرضه می شود. محمود بهمنی رییس کل بانک مرکزی پیش تر اعلام کرده بود هیچ محدودیت زمانی برای عرضه سکه در نظر گرفته نشده است و تا زمانی که تقاضا باشد سکه عرضه می شود.
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰:۷:۱۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد