سكه تمام بهار در سكه فروشي‌ها 430 هزار تومان

سكه تمام بهار در سكه فروشي‌ها 430 هزار تومان
رئيس اتحاديه كشوري طلا و جواهر با اشاره به افزايش تقاضا براي خريد طلا از ثبات نسبي در بازار داخلي سكه خبر داد و گفت: سكه تمام بهار هم‌اكنون در سكه فروشي‌ها 430 هزار تومان فروخته مي‌شود.
محمد كشتي‌آراي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» در ارتباط با وضعيت بازار طلا و سكه طي روز جاري، اظهار داشت: امروز قيمت جهاني طلا نسبت به روز گذشته 10 دلار افزايش يافته و هر اونس طلا به 1518 دلار رسيده است.
وي تأكيد كرد: افزايش قيمت جهاني طلا در حالي است كه قيمت‌هاي داخلي بازار از روز گذشته در روند نزولي قرار گرفته‌اند.
اين مقام مسئول در اتحاديه طلا و جواهر نوسانات بازار ارز را دليل اصلي اين اقدام دانست و گفت: ديروز دلار در بازار آزاد به 1180 تومان رسيده بود امروز اين ارز با قيمت 1162 تومان فروخته مي‌شود.
به گفته وي، با كاهش قيمت ارز در بازار آزاد قيمت سكه در بازار داخلي نيز كاهش يافته است.
رئيس اتحاديه كشوري طلا و جواهر به معاملات اين روزهاي بازار طلا و فروش هر گرم طلاي 18 عيار با قيمت 42 هزار و 700 تومان اشاره كرد و افزود: به دليل نزديك شدن به اعياد شعبانيه و همچنين ماه مبارك رمضان، مراسم‌ ازدواج در كشور افزايش يافته و همين امر دليلي براي افزايش تقاضاي خريد طلا شده است.
وي درباره نرخ‌هاي فروش سكه در بازار داخلي، تصريح كرد: سكه طرح قديم امروز 450 هزار تومان، طرح جديد 430 هزار تومان، نيم سكه 216 هزار تومان، ربع سكه 128 هزار تومان و سكه گرمي 74 هزار تومان قيمت‌گذاري و فروخته شده است.
به گزارش فارس بانك مركزي امروز هم نرخ جديدي را براي فروش سكه‌هاي يك، نيم و ربع بهار آزادي در بانك ملي تعيين نكرده است از همين روز سكه يك بهار آزادي در شعب بانك ملي با قيمت 426 هزار و 400 تومان، نيم سكه 213 هزار و 200 تومان و ربع سكه 120 هزار و 640 تومان فروخته مي‌شود. 
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۱۵ تیر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۷:۳۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد