کاهش نرخ سکه در بانک ها

کاهش نرخ سکه در بانک ها
نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ، امروز در شعب بانکی توزیع کننده 422 هزار و 240 تومان اعلام شد که در مقایسه با دیروز1040 و نسبت به پریروز2080 تومان کاهش دارد.
نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ، امروز در شعب بانکی توزیع کننده 422 هزار و 240 تومان اعلام شد که در مقایسه با دیروز1040 و نسبت به پریروز2080 تومان کاهش دارد. رییس یکی ازاین شعب در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: قیمت امروز نیم سکه بهار آزادی در این شعب هم211 هزار و 120 تومان است که در مقایسه با دیروز520 و نسبت به پریروز1040تومان ارزان تر شده است .
آقای صدقی نرخ ربع سکه را نیز در شعب بانکی توزیع کننده سکه همانند دیروز120 هزار و 120 تومان اعلام و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با دیروز و پریروز تغییری نداشت اما در مقایسه با سه روز پیش520 تومان کاهش نشان می دهد.
بانک مرکزی قیمت سکه ها را در شعب منتخب ، روزانه و با توجه به قیمت جهانی طلا محاسبه و اعلام می کند. آقای کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما علت کاهش قیمت انواع سکه را کاهش نرخ ارز در بازار داخل دانست. سکه های بهار آزادی در شعب بانکی توزیع کننده سکه همه روزه از ساعت 8 تا 13 عرضه می شود. هر شخص با ارائه کارت ملی ، حداکثر می تواند پنج قطعه سکه از این شعبه ها بخرد.
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۲۲ تیر ۱۳۹۰ ساعت ۶:۷:۴۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد