قیمت انواع سکه در بانک ها - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶

قیمت انواع سکه در بانک ها - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در شعب بانکی582 هزار و 400 تومان فروخته شد که در مقایسه با دیروز، هفت هزار و 280 تومان افزایش یافته است.
به گزارش سایت زر، به نقل از واحد مرکزی خبر هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در شعب بانکی582 هزار و 400 تومان فروخته شد که در مقایسه با دیروز، هفت هزار و 280 تومان افزایش یافته است. رئیس یکی از شعب بانکی فروشنده سکه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود : امروز نیم سکه هم در این شعب با 2080 تومان افزایش نسبت به دیروز 279 هزار و 760 تومان فروخته شد. آقای صدقی، قیمت امروز ربع سکه را نیز در این شعب 144 هزار و 40 تومان اعلام و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با روز گذشته 520تومان افزایش نشان می دهد. وی نرخ سکه های گرمی را هم در شعب فروشنده سکه با هزار و 40 تومان کاهش نسبت به دیروز 75 هزار و 920 تومان اعلام کرد. آقای کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر هم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما، افزایش بهای طلا در بازارهای جهانی و افزایش قیمت دلار را در بازار داخل علت گران تر شدن سکه ها بیان کرد.
بانک مرکزی نرخ سکه ها را هر روز با توجه به قیمت جهانی طلا محاسبه و اعلام می کند. سکه ها در شعب منتخب بانک ملی از ساعت 8 تا 13 عرضه می شود و هر نفر می تواند با ارائه کارت ملی حداکثر پنج قطعه سکه از این شعبه ها بخرد. 
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ ساعت ۶:۰:۱۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد