افزايش نرخ سکه در بانک ها

افزايش نرخ سکه در بانک ها
به گزارش سایت زر، به نقل از واحد مرکزی خبر: نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ، امروز در شعب بانکی فروشنده سکه 590 هزار و 720 تومان اعلام شد که در مقایسه با روز گذشته کاری چهار هزار و 160 تومان افزایش نشان می دهد.
به گزارش سایت زر، به نقل از واحد مرکزی خبر: نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ، امروز در شعب بانکی فروشنده سکه 590 هزار و 720 تومان اعلام شد که در مقایسه با روز گذشته کاری چهار هزار و 160 تومان افزایش نشان می دهد. رییس یکی از این شعب در مصاحبه با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: قیمت امروز نیم سکه بهار آزادی هم در این شعب با دو هزار و 80 تومان افزایش نسبت به پنجشنبه 17 شهریور 282 هزار و 880 تومان فروخته شد. آقای صدقی ، نرخ امروز ربع سکه را نیز در بانک ها 144 هزار و 560 تومان اعلام کرد که در مقایسه با روز کاری گذشته از افزایش هزار و 40 تومانی حکایت دارد. وی قیمت امروز هر قطعه سکه یک گرمی را هم در شعب بانکی فروشنده سکه همانند پنجشنبه، 75 هزار و 920 تومان اعلام کرد. بانک مرکزی قیمت سکه ها را در شعب منتخب ، روزانه و با توجه به قیمت جهانی طلا محاسبه و اعلام می کند. آقای کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر هم در مصاحبه با خبرنگار ما، افزایش تقاضا را علت گران تر شدن قیمت انواع سکه بیان کرد.
سکه های بهار آزادی در شعب بانکی فروشنده سکه از ساعت 8 تا 13 عرضه می شود. متقاضیان با ارایه کارت ملی، حداکثر می توانند پنج قطعه سکه از این شعبه ها بخرند. 
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۱۹ شهریور ۱۳۹۰ ساعت ۷:۴۵:۵۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد