عبور قيمت سکه از مرز 600 هزار تومان

عبور قيمت سکه از مرز 600 هزار تومان
به گزارش سایت زر، به نقل از واحد مرکزی خبر: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد امروز با ثبت رکورد جدید و با شش هزار و 400 تومان افزایش نسبت به پریروز به قیمت بی سابقه 605 هزار تومان رسید.
به گزارش سایت زر، به نقل از واحد مرکزی خبر: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد امروز با ثبت رکورد جدید و با شش هزار و 400 تومان افزایش نسبت به پریروز به قیمت بی سابقه 605 هزار تومان رسید. رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه قیمت طلا در هر کشوری به قیمت جهانی آن وابسته است گفت: با توجه به میزان طلای موجود در سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و هزینه ضرب آن ، قیمت این نوع سکه هم اکنون متناسب با میزان طلای موجود در آن و قیمت جهانی این فلز گران بها نیست و حدود30 هزار تومان از قیمت واقعی گران تر است.
آقای کشتی آرای، افزایش تقاضا را علت گران تر شدن قیمت انواع سکه بیان کرد. به گزارش خبرنگار ما، نیم سکه هم عصر امروز در بازار آزاد با دو هزار تومان افزایش نسبت به پنجشنبه 17 شهریور 290 هزار تومان معامله شد. ربع سکه هم در این بازار 150 هزار تومان به فروش رفت که در مقایسه با پریروز دو هزار تومان افزایش نشان می دهد. سکه های تمام بهار ازادی طرح قدیم و یک گرمی هم عصر امروز در بازار آزاد به ترتیب 620 و 81 هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت نیز امروز در بازار آزاد همانند پریروز، 56 هزار و 100 تومان داد و ستد شد.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی هزار و 856 دلار معامله شد افزود : فردا به علت تعطیلات پایان هفته، بازارهای جهانی طلا تعطیل است. 
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۱۹ شهریور ۱۳۹۰ ساعت ۷:۴۹:۴۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد