نوسان قیمت سکه در بانک و بازار

نوسان قیمت سکه در بانک و بازار
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد 613 هزار تومان فروخته شد که در مقایسه با دیروز تغییری نداشت.
نرخ انواع سکه، امروز در شعب بانکی عرضه کننده سکه همانند دیروز است.
رئیس یکی از این شعب در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در این شعب 527 هزار و 280 تومان عرضه می شود.
آقای صدقی ، نرخ امروز نیم و ربع سکه را نیز در این شعب ، 253 هزار و 240 تومان و 126 هزار و 360 تومان اعلام و اضافه کرد: سکه های یک گرمی هم امروز در این شعب همانند دیروز 71 هزار و 240 تومان فروخته شد.
صدقی با بیان اینکه نرخ انواع سکه در شعب بانکی عرضه کننده از یکشنبه ششم آذرتا دیروز روند کاهشی داشته است افزود: سیاست های جدید بانک مرکزی علت این کاهش است.
بازارهای جهانی طلا در روزهای یکشنبه تعطیل است و از آنجایی که نرخ سکه طلا با توجه به قیمت جهانی طلا محاسبه و اعلام می شود قیمت انواع سکه در بانک ها نسبت به دیروز تغییری نداشت. قیمت دیروز و امروز هر قطعه سکه تمام ، نیم و ربع بهار آزادی در شعب عرضه کننده سکه در مقایسه با یکشنبه ششم آذر به ترتیب 91520، 46280 و 23920 تومان کاهش نشان می دهد. سکه های طلای بانک مرکزی هر روز از ساعت 8 تا 13در شعب منتخب بانک ملی فروخته می شود و هر فرد می تواند با ارایه کارت ملی حداکثر پنج قطعه از آن را بخرد..
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد 613 هزار تومان فروخته شد که در مقایسه با دیروز تغییری نداشت.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما‌ با اعلام این خبر افزود: نیم و ربع سکه نیز امروز در بازار آزاد همانند دیروز به ترتیب 299 و151 هزار تومان به فروش رفت. 
آقای کشتی آرای با بیان اینکه قیمت طلا در هر کشوری به قیمت جهانی آن وابسته است ، گفت: امروز بازارهای جهانی طلا تعطیل است و به همین علت قیمتهای سکه و طلا در بازار داخل نسبت به دیروز تغییری نداشت. هر اونس طلا دیروز در بازارهای جهانی1746 دلار داد و ستد شد. رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و سکه های یک گرمی را نیز در بازار آزاد امروز به ترتیب 625 هزار و81 هزار و 500 تومان اعلام کرد. آقای کشتی آرای گفت: هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت نیز امروز همانند دیروز 56 هزار تومان معامله شد.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.
منبع خبر: 
  ۱۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۳:۱۵:۱۳ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد