سکه آتی سه درصد گران شد

سکه آتی سه درصد گران شد
معاملات سکه در بازار آتی امروز در حالی همانند روز گشته با روند مثبت باز شد که در همان دقایق نخست سه در صد مثبت خود را به ثبت رساند.
درحالی از روز گذشته مجدد روند افزایشی نرخ سکه در بازار نقد و آتی از سر گرفته شد که از چهارشنبه هفته گذشته تا ابتدای هفته جاری با انتشار خبر افزایش نرخ سود بانکی و تصویب آن در شورای پول و اعتبار بازار سکه دچار رکود شده بود.
روز گذشته معاون اقتصادی رحیمی (معاون اول رئیس جمهور) در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد از ابتدا افزایش نرخ سود بانکی مطرح نبوده و تنها سود عقود مشارکت با 21 درصدافزایش می‌یابد و این خبر باعث شد بازار سکه از شوک و رکودی که دچار آن شده بود خارج و مجدد روند افزایشی خود را از سر بگیرد.
این گزارش حاکی است در حال حاضر قیمت سکه در معاملات آتی برای اسفند،اردیبهشت و تیر ماه با افزایش حدود 23 هزار تومانی به 726، 751 و 783 هزار تومان رسید.
با توجه به وضعیت بازار دلار و اقدامات بانک مرکزی برای برخورد با دلالان سرمایه‌هایی که وارد این بخش شده بود خارج و با اختلافاتی که بر سر افزایش نرخ سود بانکی رخ داده بازار سکه مجدد روند افزایشی خود را شروع کرد و سکه نقد نیز تا عصر دیروز به 695 هزار تومان رسیده بود.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.                        
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۹:۲۴:۳۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد