پیش‌بینی معاملات آتی سکه

پیش‌بینی معاملات آتی سکه
یک کارگزار معاملات آتی علت ایجاد صف‌های سنگین خرید سکه در بازار آتی را توقف پیش فروش سکه دانست و گفت: این روند تا پایان هفته ادامه داشته و روند انس نیز با توجه به شرایط کشور‌های آسیایی رو به بالا خواهد بود.
محمود اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در خصوص وضعیت بازار آتی سکه اظهار داشت: صف خرید بالایی در معاملات آتی برای همه ماه‌ها وجود دارد و با اعلام خبر توقف پیش فروش سکه این صف سنگین‌تر شد.
وی درباره پیش بینی روند قیمت‌ها تا پایان هفته با اشاره به اینکه معتقدم تا پایان هفته این روند ادامه داشته و بازار مثبت باشد، گفت: با توجه به این که تعطیلات چین به زودی شروع می‌شود و کشور هند نیز در حال نزدیک شدن به زمان مراسم ازدواج‌های آنها است پیش بینی‌ها برای انس رو به بالا است.
این کارگزار آتی با اشاره به اینکه قیمت پیش فروش سکه در بانک ملی هفته‌ای به صورت شناور تعیین می شود، تصریح کرد: با شروع مجدد پیش فروش از سوم بهمن بعید است قیمت سکه کاهش یابد و این روند ادامه خواهد داشت.
وی در خصوص زمان شروع معاملات آتی سکه شهریور ماه بیان کرد: معمولا پیش از این وقتی زمان معاملات یک قرارداد به پایان می‌رسید چهارم یا پنجم ماه بعد معاملات ماه جدید شروع می‌شد ولی در حال حاضر با توجه به شرایط بازار و صف‌های خرید سنگین احتمالاً به تأخیر می‌افتد.
اسفندیاری با اشاره به اینکه تا زمانی که صف خرید است بعید است بورس اقدام به باز کردن نماد جدید کند، تصریح کرد:‌ احتمالاً پس از متعادل شدن بازار نماد جدید باز می‌شود زیرا در دستورالعمل آن نیز زمان دقیقی مشخص نشده است.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.                        
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۶:۱۵:۱۵ قبل از ظهر
نظرات (1)

mari  ۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۷:۴۶:۴۶ بعد از ظهر

یکی به ما بگه بالاخره سکه ارزان میشه یا نه؟

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد