تحویل سکه قراردادهای آتی بورس کالا در بانک سامان

تحویل سکه قراردادهای آتی بورس کالا در بانک سامان
از سوی شرکت بورس کالای ایران، بانک سامان به عنوان بانک عامل در تسویه و تحویل سکه قرارداد آتی بورس کالا معرفی شد.
اداره روابط ‌عمومی بانک سامان اعلام کرد: در راستای همکاری‌های بانک سامان با شرکت بورس کالای ایران، سکه‌های طلای مربوط به قراردادهای آتی، طی روزهای 21 و 22 اسفند ماه 1390 در ساختمان مرکزی بانک سامان تحویل می‌شود.
این گزارش حاکی‌است، پیرو هماهنگی‌های انجام شده با شرکت بورس کالایی ایران، تمام مشتریان فروشنده و خریدار می‌بایستی با تعیین وقت قبلی از طریق مرکز سامان ارتباط (6422-021) و بر اساس نوبت تعیین‌شده، به مدیریت امور بانکداری شرکتی بانک سامان مراجعه و اقدام به تحویل یا دریافت سکه کنند.
مدیریت امور بانکداری شرکتی بانک سامان در نشانی ساختمان بانک سامان واقع در خیابان ولی‌عصر، بعد از جام‌جم، نرسیده به پارک‌وی، کوچه ترکش‌دوز، پلاک دو، طبقه ششم واقع شده است.
عدم تعیین وقت قبلی یا مراجعه نکردن در زمان تعیین شده، سبب ابطال نوبت و ورود به لیست انتظار خواهد شد. به درخواست‌های این مشتریان پس از آخرین مشتری دارای نوبت رسیدگی خواهد شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس حاصل فرمایند و یا به پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سامان به نشانی https://www.sb24.com مراجعه نمایند.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۸:۵۳ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد