افزایش سرمایه چهار شرکت بورسی و فرابورسی

افزایش سرمایه چهار شرکت بورسی و فرابورسی
چهار شرکت بورسی و فرابورسی ماشین سازی اراک، البرز دارو ، بیمه سامان و معادن مس تکنار افزایش سرمایه می دهند.
شرکت ماشین سازی اراک که با سرمایه 54 میلیارد تومانی در صنعت تجهیزات فعال است قصد دارد با انتشار 500 میلیون سهم به قیمت هر سهم 100 تومان، 50 میلیارد تومان به سرمایه اسمی خود اضافه کند. این افزایش سرمایه که از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران اعمال خواهد شد برای  اصلاح ساختار مالی و نیروی انسانی بکار گرفته می شود.
همچنین البرز دارو دیگر شرکت کوچک بورسی، 7.5 میلیارد تومان به سرمایه اسمی 12.5 میلیارد تومان خود اضافه می کند تا قادر به جایگزینی ماشین آلات جدید با ماشین آلات اسقاط شده باشد. این افزایش سرمایه هم از طریق مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی آنان تامین خواهد شد.
براساس این گزارش، بیمه سامان هم که در آخرین روز کاری سال گذشته در بازاراول فرابورس پذیرش و درج نام شده، از محل از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران، 12 میلیارد تومان به سرمایه اسمی 28 میلیارد تومانی خود می افزاید. هدف از این افزایش سرمایه هم فعالیت در بیمه اتکایی و افزایش سهم نگهداری از بیمه نامه های صادره است.
همچنین مجتمع معادن مس تکنار که آبان سال گذشته با سرمایه بیش از 3.9 میلیارد تومانی در بازار پایه فرابورس پذیرفته شده، یک میلیارد و 10 میلیون تومان افزایش سرمایه می دهد . این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و به منظور اجرای طرح توسعه کارخانه تولید کنسانتره مس است.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۱۹ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۵:۲۶:۲۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد