سردرگمی شاخص های جهانی

سردرگمی شاخص های جهانی
شاخص های جهانی در آخرین روز کاری هفته اغلب مابین افزایش و کاهش سردرگم بودند و دلیل آن، تعطیلی بازارهای جهانی به مناسبت جمعه پاک بود.
شاخص های جهانی در آخرین روز کاری هفته اغلب مابین افزایش و کاهش سردرگم بودند و دلیل آن، تعطیلی بازارهای جهانی به مناسبت جمعه پاک بود.
به نقل از استودیو بورس، بورس استرالیا، فرانکفورت، هنگ کنگ، لندن، مکزیک، میلان ایتالیا، نزدک آمریکا، هند، نیویورک، یورونکست فرانسه، سائوپولوی برزیل، سانتیاگو در شیلی و بورس تورنتو از جمله بورس هایی بودند که طی ساعات معاملاتی 6 آوریل یعنی دیروز در تعطیلات به سر می بردند.
این در حالی است که، بورس آتی ایالات متحده به معاملات ادامه داد تا روند معاملات را در نخستین روز پس از تعطیلات به سهامداران عرضه کند.
بر اساس این گزارش، شاخص های این بورس در پی افت ارزش دلار در بازارهای جهانی و همچنین کاهش میزان مشاغل نسبت به پیش بینی ها و وعده های کارشناسان با افت همراه شدند و اس اند پی را با 1.1 درصد کاهش رو به رو کردند.
در اروپا نیز افزایش هزینه استقراضی اسپانیا بار دیگر شاخص ها را با ترس بحران رو به رو کرد و اکثر شاخص های این منطقه روند نزولی را از سر گرفتند.
اما آسیا در آخرین لحظات معاملاتی با افت شاخص ها رو به رو شد و نیکی و تاپیکس ژاپن 0.8 درصد منفی شدند و شاخص شرکت خودروسازی هیوندا نیز با افت 4.3 درصدی رو به رو شد.
در بازارهای کالایی، قیمت طلا با رشد 1.1 درصدی به هر اونس 1632 دلار رسید و قیمت نفت سبک آمریکا با رشد 1.7 درصدی هر بشکه 103 دلار معامله شد.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
منبع خبر: سنا
  ۱۹ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۳:۲۶ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد