شاخص سهام آسیا کاهش یافت

شاخص سهام آسیا کاهش یافت
به دنبال ادامه نگرانیها نسبت به بحران بدهی منطقه یورو و وضعیت اقتصادی آمریکا شاخص سهام آسیا برای ششمین روز متوالی کاهش یافت.
به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ افت شاخص سهام آسیا برای شش روز متوالی از ماه اوت گذشته تا کنون بی سابقه بوده است . زیان و ضرر بی سابقه شرکت سونی ژاپن تاثیر زیادی در کاهش شاخص سهام آسیا داشته است .
بر اساس این گزارش شاخص ام اس سی آی آسیا پاسیفیک بیش از 0.9 درصد کاهش داشته است . شاخص اس اند پی 500 وال استریت آمریکا نیز با افت 0.3 درصدی روبرو شده است . ارزش دلار استرالیا نیز در برابر 16 ارز معتبر بین المللی افزایش یافت . قیمت جهانی مس و آلمینیوم میز بیش از 0.5 درصد افزایش یافته است .
قیمت هر بشکه نفت سبک آمریکا در بازار نیویورک نیز با 0.2 درصد رشد به بیش از 101.20 دلار رسیده است . بر این اساس شرکت سونی ژاپن برای نخستین بار در شش سال گذشته با زیان و ضرر مالی روبرو شده است .
ماریانو راخوی نخست وزیر اسپانیا نیز نسبت به ادامه بحران بدهی و کسری بودجه این کشور هشدار داده است . کارشناسان اقتصادی بر این باورند که وضعیت اقتصادی به شدت بحرانی است و این کشور طی ماههای آینده چاره ای جز دریافت کمکهای مالی بین المللی نخواهد داشت .
این گزارش حاکی است شاخص نیکی 225 توکیو نیز امروز بیش از 1.3 درصد کاهش یافت. این برای هفتمین روز متوالی است که این شاخص با کاهش روبرو شده است . شاخص بورس هنگ کنگ نیز با افت 1.3 درصدی روبرو شده است .
شاخص بورس استرالیا نیز امروز افت 0.9 درصدی را تجربه کرده است . ارزش سهام شرکت سونی ژاپن نیز با افت پنج درصدی روبرو شده است .
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۵:۴۸:۵۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد