حذف حضور فیزیكی سرمایه گذاران در معاملات آتی سكه

حذف حضور فیزیكی سرمایه گذاران در معاملات آتی سكه
رییس هیات مدیره بورس كالا با اشاره به این كه بورس تا دو ماه آینده به استقبال معاملات بر خط ( آنلاین) سكه می رود، اعلام كرد: حضور فیزیكی سرمایه گذاران در معاملات آتی سكه حذف می شود.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ایران، ' محمدرضا پورابراهیمی' افزود: ارائه سفارش به صورت الكترونیكی به كارگزاران و سرعت انتقال اطلاعات، مهم ترین اهداف راه اندازی معاملات آنلاین سكه در بورس كالا است .
وی با اشاره به راه اندازی معاملات آنلاین سكه در دو ماه آینده گفت: در این معاملات، مشتری سفارش خود را به صورت آنلاین به كارگزار ارائه و كارگزار خرید و فروش را به صورت الكترونیكی انجام می دهد .
پور ابراهیمی با تاكید بر اینكه سامانه معاملات بر اساس سفارش مشتری خرید و فروش است، تصریح كرد: با راه اندازی سیستم آنلاین، مشتریان به جای درخواست تلفنی یا حضوری، درخواست خود را به صورت كتبی ارائه می كنند.
رییس هیات مدیره بورس كالا با تاكید براینكه درمعاملات آنلاین حضور فیزیكی سرمایه گذاران حذف می شود، افزود: در این شرایط با مجوز كارگزار، مشتری می تواند درخواست خود را به صورت آنلاین به سیستم وارد كند .
وی همچنین با اشاره به این كه هدف اصلی راه اندازی این سیستم دسترسی به معاملات آتی از تمام نقاط كشور است، گفت: با این اقدام تعداد متقاضیانی كه برای انجام معاملات آتی سكه به بورس كالا می آیند، افزایش می یابد .
وی درخصوص حجم اعتبار ارائه شده به مشتریان در این معاملات نیز گفت : حجم اعتباری كه كارگزار به مشتری می دهد به كارگزار بستگی دارد ، حتی این امكان فراهم شده است كه نرم افزار در معاملات اول، سقفی را برای معاملات تعیین كند.
پورابراهیمی به سرمایه گذارانی كه می خواهند به معاملات آتی سكه وارد شوند، توصیه كرد با تحلیل و تخصص لازم وارد این بازار شوند.
عضو شورای عالی بورس ادامه داد: با انجام معاملات آتی به صورت آنلاین پیش بینی می شود، حجم معاملات در این بخش افزایش یابد و اتفاقی كه در معاملات اوراق مشاركت با راه اندازی معاملات آنلاین روی داد در این بخش تكرار شود. 
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: 
  ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۷:۸:۱۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد