روند مثبت معاملات آتی سکه

روند مثبت معاملات آتی سکه
بازار آتی سکه با توجه به افزایش قیمت دلار در بازار داخل و نگاه مثبت فعالان به اونس جهانی مثبت پیش بینی می‌شود و بر این اساس کارشناس این بخش رویکرد سرمایه‌گذاران بازار سهام به بازار سکه آتر را پیش‌بینی می کنند.
امروز معاملات آتی سکه با کاهش اندک قیمت‌ها نسبت به نرخ های پایانی دیروز بازشده است ولی از نظر پوریا ارژنگ یکی از معامله گران این بازار روز گذشته قیمت‌ها بیش از حد بالا رفته و پیش بینی می‌شود با توجه به اینکه امروز نیز روند دلار افزایشی است، روند منفی قیمت‌های آتی مثبت شود.
ارژنگ افزود: علاوه بر اینکه دلار نسبت به دیروز گران‌تر شده است، نگاه فعالان بازار به اونس جهانی نیز مثبت است، بنابراین به نظر می‌رسد، افت اندکی که در حال حاضر سکه آتی تجربه کرده است در پایان وقت امروز با توجه به دلایلی که گفته شد مثبت شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازار سهام این روزها منفی بوده و اکثر شرکتها صف‌فروش است و باعث گرایش سرمایه‌داران به بازار طلا ارز شده است. در این شرایط بازار سکه آتی و ارز صعودی می‌شود.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر با گذشت هر بیش از 2 ساعت از زمان معاملات آتی، افتی که در شروع معاملات وجود داشت به رشد اندک تغییر کرد. بر این اساس سکه تیر و مرداد 718 و 760 هزار تومان و سه شهریور و مهر 806 و 839 هزار تومان معامله می‌شود.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۴ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۳:۳۹:۵۸ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد