افت و خیز سکه در معاملات آتی امروز

افت و خیز سکه در معاملات آتی امروز
بازار سکه آتی برخلاف رشد بالایی که در هفته گذشته تجربه کرد، به گفته کارشناسان این بازار به دلیل تغییرات زیاد دلار و سخنان بهمنی با افت شروع شد ولی در حال حاضر اندکی این روند بازار تغییر کرده است.
معاملات آتی سکه امروز در حالی با روند منفی نسبت به پنج شنبه شروع شد که هفته گذشته کلیه قرارداد‌‌ها رشد بالایی را تجربه کردند. همچنین قیمت سکه مهر ماه در روز پنج‌شنبه بالای 900 هزار تومان معامله می‌شد.
بر اساس این گزارش، الهام خوشنویسان در خصوص وضعیت بازار آتی اظهار داشت: نقدشوندگی سکه شهریور و مهر نسبت به سایر قراردادها بیشتر بوده و بازار امروز با دلیل تغییرات قیمت دلار با نوسان بالایی روبه رو است.
وی ادامه داد: هفته گذشته سکه شهریور و مهر حدود 90 هزار تومان افزایش یافت ولی امروز قیمت سکه آتی برخلاف رشد اونس جهانی، به دلیل نوسان دلار و خبر رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر بالا بودن قیمت سکه و دلار با نوسانات کاهنده‌ای روبر‌رو شده است.
به گفته وی، در حال حاضر قیمت سکه با دلار حرکت می‌کند.
قیمت سکه آتی امروز با شروع معاملات دچار افت حدود 5 تا 16 هزار تومانی شد، ولی با گذشت زمان به مرور از این افت کاسته شد تا اینکه در حال حاضر سکه تیر و مرداد ماه در نرخ‌های 778 و 818 هزار تومان و سکه شهریور و مهر با 865 و 900 هزار تومان به خرید و فروش می‌شود.
بر اساس این گزارش، با مقایسه قیمت‌های سکه آتی از شروع معاملات تا این لحظه شاهد کاهش افت قیمت‌ها و در نتیجه مثبت شدن سکه مرداد ماه هستیم. البته قیمت‌‌های فعلی با توجه به دلار 1968 تومان و سکه نقد 755 هزار تومان است همچنین اونس جهانی نیز در قیمت 1600 دلار بسته شده است.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۱۰ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۸:۵۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد