افزایش معاملات آتی سکه

افزایش معاملات آتی سکه
معاملات آتی سکه در بورس کالا روز گذشته به 17 هزار و 858 قرارداد و ارزش دو هزار و 467 میلیارد رسید که رشد 5 درصدی را تجربه کرد.

به گزارش بورس کالای ایرانقیمت جهانی طلا روز جمعه در مقایسه با پنجشنبه گذشته (چهاردهم بهمن) 21 دلار افزایش یافته و با توجه به افزاش اندک نرخ دلار دربازار ، روی قیمت سکه در بازار داخلی و آتی بورس کالای ایراندر اولین روز هفته تاثیر گذاشته است.

روز گذشته قیمت سکه در معاملات آتی بورس کالای ایارن نیز در هر 5 سررسید روند صعودی را تجربه کرد، به طوری که بر اساس آمار معاملات ، سکه تحویل اسفند ماه با ثبت قیمت یک میلیون و 226 هزار تومان، افزایش 0.3 درصدی را تجربه کرد، این در شرایطی است که قرارداد تحویل اردیبهشت 96 با قیمت یک میلیون و 266 هزار تومان رشد 0.38 درصدی را به ثبت رساند،  از سویی سکه تحویل نیز سال آتی با نرخ یک میلیون و 308 هزار تومان به فروش رسید و با افزایش 0.5 درصدی همراه شد.
همچنین سررسید شهریور ماه سال آینده با نرخ یک میلیون و 247 هزار تومان معامله و رشد 0.51 درصدی را تجربه کرد و در پایان نیز سررسید آبان سال 96 با قیمت یک میلیون و 390 هزار تومان معامله شد و افزایش 0.61 درصدی را به ثبت رساند.
همسو با رشد قیمت اونس و دلار ، سکه تمام بهار آزادی در بازار نقدی در مسیر افزایشی قرار گرفت و به قیمت یک میلیون و 190 هزار تومان رسید فلز همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب 629 و 333 هزار تومان داد و ستد شد.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۲:۲۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد